Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Boman hade behövts idag i anfallskrisen men det var ingen spelare som skulle vara gjuten som etta hos oss nej.
Din beskrivning av Sargon där som uppspelspunkt låter precis som i inför-texten på svenska fans, har ni snackat ihop er i Sargons fan-club
Nä, men mer seriöst menat så är det givetvis bra att han kommer till lägen men han borde givetvis satt en mot Bajen även om det var kanonräddningar, den ska placeras bättre helt enkelt. Lite högre så når han den inte.
Skall bli kul att se om Jakob får lite tid idag, givetvis blir det ingen startplats men några minuter hade varit trevligt att se honom iaf.
I övrigt lär det väl bli det vanliga laget numera, Tolinsson utanför truppen tydligen lite förvånande.
Hade gärna sett Holm istället för Jallow idag, vi tordes ju gå mer offensivt idag än mot Bajen borta och då passar Holm bättre. Jallow kan få spela på söndag istället.
Måste bli tre pinnar ikväll, sedan väntar ju Häcken och MFF...
hehe, nej men det var ju så det såg ut, kolla på matchen igen, funkade faktiskt väldigt bra när han droppade ner som typ #10.
Jag tycker inte det är så förvånade att Tolinsson är utanför truppen, Da Graca är tillbaka och jag drar en gissning på att vi kommer få se samma backlinje som i de två senaste matcherna, möjligen då att Holm spelare istället för Jallow, att ha 2 mittbackar på bänken är väl inte så nödvändigt.
Mot Falkenberg lär vi inte få samma oceaner av yta som vi fick mot Bajen så jag vill se mer löpningar och ett högt bolltempo.