Citat:
Ursprungligen postat av
StefanRoefven
Tyvärr inte i Sverige. Här går dialogpoliserna hellre ner på knä.
Jag ska fanimej begära asyl i Värmland, där verkar fortfarande finnas poliser med lite yrkesstolthet.
Om WT-Elin hade gjort som alla med IQ över 36 förstår och backat undan hade hon sluppit däng. Men även vita ska numera tjafsa och känna sig kränkta så fort de blir tillrättavisade.
Gläder mig in i själen över att hon fick spö.
Det förstår jag. Alla incels hatar kvinnor så det är inte konstigt att du är glad i själen över att hon fick stryk. Men hade du känt likadant om det var din lillasyster, eller din mamma? Eller kanske din systerdotter? Tänk om Polisen hade råkat heta Mohammed? Då hade det låtit helt annorlunda.
Men såhär är det Stefan. Bara för att du är bitter, har problem att få kontakt med det motsatta könet och är allmänt frustrerad, så är det fruktansvärt mycket mer tragiskt att du tycker att en 18-årig flicka förtjänar att få stryk. Att du sedan lägger till med epitetet "WT" och att hon har ett IQ över 37 säger mer om din egen kompetens. Jag tycker såhär: dra igång Rambo First Blood på TVn, knäpp en öl, knäp upp gylften och dra en runk i din favoritstol där framför tvn men ge fan i att existera på flashback eller andra forum.
Tack på förhand.