2020-07-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Tycker det var väldigt snällt av TS att berätta för oss "att det finns undantag"
Ja det är bra! Började nästan bli misstänksam mot min partner och tyckte att hon blev allt fulare. Sen såg jag att det uppenbarligen finns undantag. Skönt!
Citera
2020-07-23, 10:40
Medlem
papercut-ninjas avatar
Höjden av skymf, att andra människor i det offentliga rummet inte tilltalar mig estetiskt...
Citera
2020-07-23, 10:41
Medlem
elopis avatar
Så det viktiga är att de ser söta ut och kan städa ordentligt

Ja, är det inte det här så är det någon som klagar på att kvinnor sminkar sig för mycket.
Citera
2020-07-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Svenne-banan-brud är väl den som blivit fulast inombords. Totalt degraderade i sinnet.

Plast i pattarna, plast i läpparna, plast i baken, porr-blonderat anus, fixade blygisar och teflonplast innanför pannbenet.
Livets stora event är nytt avsnitt av folkporren " Ex on the beach eller paradise hotell...

Helt övertygad om att den ny-moderna feminismen har skapat detta kaos... kvinnor har förlorat sin identitet och vet inte vilket ben de skall stå på. Därför ser också en del Svenne-banan-brud ut som "kom och hjälp mig att dö eller som värsta knull-dockan...

Sorry men har inte mycket över för Svenne.banan-kaos.brud.... Tyvärr är dom inget relationsmaterial...

Håller med dig faktiskt, nu är det så att alla är inte sådana men märker att samhället, media o.s.v hyllar sånt trams.
Horor och feminister är nått jag inte respekterar alls.
Citera
2020-07-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruFul
Det här med att "vilja se ut som en man" är ju intressant.
Sagt av en person som (antagligen) inte förstår genus. Det är ju det som är själva grejen, att vara sig själv och se ut som man känner för. Sedan att det är någon som bestämt för 1000 år sedan att kvinnor ska ha långt hår och kjol. Det är en annan sak.

Folk är människor i första hand. Vad tror du är bekvämast, sköna byxor och att ha tatueringar man känner sig fin med, eller att klämma in sig i tighta kläder och locka håret om man inte känner sig bekväm/fin i det? För vissa känns det som att "klä ut sig till tjej" på samma sätt som att "klä ut sig till cowboy". Fattar du?

Tycker det är underbart att det börjar gå åt det hållet.

Genus wow är du en sån tok haha, det är fult när tjejer vill bete sig som män, korkade feminister hatar både män och kvinnor, hatar det som är normalt. Jag är född man och kommer dö man, när jag får söner ska dom lära sig att bli män
Citera
2020-07-23, 12:23
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nico_317
Tatueringar, rakad skalle, sättet dom går och nu talar jag inte om alla för att det finns undantag.

Feminister är fula varelser.

Två frågor:

Var bor du, eftersom du anser att detta är ett så stort problem att du måste gnälla av dig på FB?

Är du invandrare? Du skriver som en kratta, därav min nyfikenhet.
Citera
2020-07-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
Ser ikke problemet. Jeg synes heller ikke de feministiske motene er noe spesielt attraktive, men det er da nok av kvinner fortsatt som liker å være feminine. På samme måten er det jo med menn, du har en voksende gruppe skrælinger som sitter på gutterommet og spiller videospill og er bitre på kvinner (den såkalte "incel" typen, den mannlige ekvivalenten til feminister,) Men det er jo fortsatt også mange menn som fortsatt liker å være maskuline, som passer til de feminine kvinnene. Så hva er problemet egentlig?
Skriv på svenska istället
Citera
2020-07-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Stackare...har du inte fått ligga på länge?

Har inga problem där lilla mupp.
Citera
2020-07-23, 12:27
Bannlyst
Transor ser väl ganska feminina efter eran mall? Vissa män attraheras ju mer av shemales än riktiga kvinnor.. pga av den "feminina looken". Kanske något för dig?
Citera
2020-07-23, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du tror att kvinnans uppgift är att behaga dig? Att klä sig och att uppföra sig utifrån dina normer?
inom äktenskap ja men gäller detsamma för mannen.
Citera
2020-07-23, 12:37
Medlem
Jaså det tror du, ok
Citera
2020-07-23, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykopatLena
Transor ser väl ganska feminina efter eran mall? Vissa män attraheras ju mer av shemales än riktiga kvinnor.. pga av den "feminina looken". Kanske något för dig?

Dom är lika knäppa som feminister, samma kategori av djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in