2020-07-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blygauffe
Var väl 8st poliser o 4st vakter? En vakt eller polis kunde gott o väl föst undan henne.

Killen som var blöt i skrevet o svarade spydigt tebaks på polisens fråga o blir nerdragen ser inte jag som skäl nog för killen.

O en polis ska fan inte komma o ifrågasätta vad killen gjort för bli blöt i skrevet. Jävligt omoget gjort.

Vi vet inget om vad som skedde innan allt började. Hög musik japp. Men innan det? Kan dom vart tillsagda tidigare?

En av poliserna som är från trollhättan ska visst figurera tidigare i övervåld enligt ett inlägg på emmas mors inlägg om händelsen.

En av vakterna kommer från Långed eller Dals Ed.

Jävligt dåligt av åklagaren o lägga ner anmälan utan o höra alla inblandade o ev vittnen.

Finns det ens bevis på att polisen sade sådär? Det kan vara påhitt deluxe. Visst finns det idioter till poliser men de är väldigt få enligt min erfarenhet.
Ungdomar kan vara väldigt spydiga och utmanande också.
Känns alldeles riktigt att lägga ner detta.
Citera
2020-07-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Äre bara jag eller är Emma 21 år aningen fet?
Enligt ett flertal kommentarer på NWTs facebooksida är Emma 150cm lång och väger 40kg. Det är i övrigt väldigt bestämda personer som påstått det så jag kan inte tänka mig att det skulle vara osanna uppgifter.
Citera
2020-07-23, 15:19
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blygauffe
Var väl 8st poliser o 4st vakter? En vakt eller polis kunde gott o väl föst undan henne.
Fast varför skulle hon alls fram och tjafsa med polisen under ingripandet, totalt korkat och meningslöst. Varför ska man behöva "fösa undan" henne? Ja, det var väl olyckligt att hon åkte i backen och det kanske hon kan få en ursäkt för men då kunde hon själv visa lite ånger över hennes eget agerande.
Citera
2020-07-23, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Finns det ens bevis på att polisen sade sådär? Det kan vara påhitt deluxe. Visst finns det idioter till poliser men de är väldigt få enligt min erfarenhet.
Ungdomar kan vara väldigt spydiga och utmanande också.
Känns alldeles riktigt att lägga ner detta.
Polisen kan mycket väl ha frågat honom om det. Då han blev LOBad (tror jag?) så drog han säkerligen på sig polisens intresse med en präktig berusning. Om man vill bedöma berusningsgraden och den allmänna förmågan att ta hand om sig själv om en person så tycker jag inte att det är så idiotiskt att fråga om det blöta skrevet.
Emma hjälper ju knappast till heller, hon kunde ju ha sagt att han pissat på sig men nu skvallrade hon om att raggaren hällt ut öl istället för att dricka den. En raggare som är så full har definitivt druckit för mycket.
Citera
2020-07-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Fast varför skulle hon alls fram och tjafsa med polisen under ingripandet, totalt korkat och meningslöst. Varför ska man behöva "fösa undan" henne? Ja, det var väl olyckligt att hon åkte i backen och det kanske hon kan få en ursäkt för men då kunde hon själv visa lite ånger över hennes eget agerande.
Mamma har väl lärt henne att det faktiskt är ganska vanligt att man brukar kunna snacka loss folk som polisen tagit, speciellt efter att bojorna sitter på. Att ställa sig och skrika med en knästående polis inom räckhåll brukar säkert ge ännu mer framgång.

You go girl!
Citera
2020-07-23, 15:41
Medlem
MrAndress avatar
Kan inte detta brott denna Emma utfört liknas med blåljussabotage?

Då får hon kanske skaka lite galler med?
Citera
2020-07-23, 15:46
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Vi kan dra egna hemsnickrade slutsatser,duktig du är. Samt sortera in dina meningsmotståndare i sexuella fack. Samt off topic hypotes om vad just jag ogillar Bonn raggare och dess buskis artister. Vi är lite nöjda då kanske?
Vad du glömmer är tråden. Emma och hennes raggar polare gjorde bort sig och fick smisk. Välförtjänt givetvis. Vi är väktare, föranleder ingen djupare analys. Tvärtom enbart bekräftelse av dig.

Jag glömmer inte tråden.
Jag håller mig till dom eventuella lagstöd som finns.

Du är däremot OT kontinuerligt, då dina personliga tyckanden är underordnade lagen.
Det verkar vara svårt för dig att förstå.
Vi kan diskutera händelsen, men då får du hålla dig saklig.
Citera
2020-07-23, 15:59
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Mamma har väl lärt henne att det faktiskt är ganska vanligt att man brukar kunna snacka loss folk som polisen tagit, speciellt efter att bojorna sitter på. Att ställa sig och skrika med en knästående polis inom räckhåll brukar säkert ge ännu mer framgång.

You go girl!

Om det var så att hon skrek i närheten av en polis som arbetade knästående så kan jag tänka mej att det var den situationen som var den utlösande faktorn. Poliser ska skydda och försvara sina kollegor.
Citera
2020-07-23, 16:02
Medlem
Proras avatar
Av det lilla man egentligen kan utröna av det som sagts tycker jag att polisen gjort rätt. Mopsar man sig ska det kännas.

Det enda som stör är att detta inte praktiseras i samma utsträckning i "utanförskapsområden" därför att antalet grottmänniskor tillåtits växa sig så stort. Gnälliga blattar klagar på att de blir visiterade. Ändå brinner massvis med bilar. Lär av "The troubles" på Nordirland: Gummikulor nu!
Citera
2020-07-23, 16:22
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Förstår varför polisen ber henne backa, i klippet så ser man klart och tydligt att hon nästan står över killen som ligger på marken. Hon stör vid ett ingripande. Så vidare med livet nu.

// PoK
Citera
2020-07-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
"Poliserna säger i sin tur åt Emma att backa undan – som i stället höjer rösten."

Hon fick vad hon förtjänade, hoppas det gjorde riktigt ont.

Det hoppas jag också samt att hon blir åtalad för att förhindra polisens tjänsteutövning.
Citera
2020-07-23, 16:25
Avslutad
Stackars lilla Emma, vilket trauma. Nästa gång kanske hon håller käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in