Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Alla lag vill ha Ulvestad. MFF kan erbjuda kontrakt, det spelar ingen roll. MFF har inget att erbjuda som inte DIF kan.
MFF får spela vidare med sidleds-Bachirou.
Jag vet inte hur du kan ha missat detta, men jo, det har dom, betydligt mer pengar. Dessutom får man väl säga att det är större chanser till Europaspel också, nu och i framtiden, DIF kommer väl högst troligen gå in i Europa oseedat då ni inte har speciellt stor erfarenhet, det kommer bli svårt.
Sedan är det såklart inte säkert att Ulvestad skulle välja MFF, men det är en bra fotbollsspelare med utgående kontrakt och det skulle nog vara en bra värvning av MFF, så då kan man ju försöka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pancev
menade i jämförelse med de andra, han är ju en bra spelare när han får kontinuitet men jag skulle hellre välja andra vägar idag. hypotetiskt alltså.
aha ok, jo jag hoppas han får vara skadefri och utvecklas, önskar alla blåvita fd akademispelare all lycka, lyckas dom så blir det ju dessutom cash in vid eventuella övergångar genom utbildningsbidrag etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
L-illuminato
Om inte annat kan det vara bra att göra en officiell förfrågan till Djurgården för att röra upp lite fjädrar och få de stressade. Det görs ju ganska ofta i andra länder speciellt inför att lagen ska möta varandra
United och Everton höll väl på mest med det där i England att de skulle kommentera mittenlagens talanger och spelare som satt på utgående. Känns som att man i Allsvenskan har varit hyfsat snäll och skött det mer snyggt.
Ja hehe...
Var ju rykten om SebO till MFF förra sommaren det var ju lite kul.