Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Trevligt att ni har fått tillbaka självförtroendet efter kollapsen mot tabelljumbon.
Helsingborg är bättre än vad tabellen visar. Det ursäktar inte vår pinsamma insats i den matchen dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
RedRoc
Pratar du om DIF nu eller? Att inte lyckas stänga matchen på ett bättre sätt är ju komiskt.
Se inlägget ovanför mitt....men jag håller med. Vissa av spelarna lämnade kvar brillorna på bänken uppenbarligen, med normal utdelning hade det blivit större siffror med de lägena. Min farmor hade gjort det bättre och hon är fan kremerad.
Citat:
Ursprungligen postat av
MosbiusDesigns
Hade också vart på defensiven i din sits. Fy fan vad motbjudande att fira guld efter all poängavgörande - felaktig - domarhjälp. Men vissa saker genomsyrar helt enkelt vissa klubbars DNA, skamlöshet för er del
Verkligen! Att de bara vågar fira ett sm-guld. Jag skriver och ber grabbarna lämna tillbaks medaljerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mikaelia
Alltså ni var ju kass? Ni spelade mot 10 man mot ett lag som för tre dagar sedan spelade 120 min i cupsemin. Kalle Holmberg rå filmar till sig en straff och dessutom förstärker det röda kortet rätt rejält. Blåvitt förlorade inte mot Turgården utan mot Kaspar Sjöberg idag. Ser inte bra ut för er i år alls.
DIF anpassar sig mer och mer till en verklighet utan Buya som spjutspets, dvs ett annat spelsätt. 5-0 mot Kalmar visar ju dock att potentialen finns när det stämmer. Tolinsson touchar och Holmberg förstärker situationen, tror nog att vilken annan allsvensk anfallare som helst gjort likadant i samma sits....
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Det märks ju tydligt i aktiviteten här inne att dif vann