Det finns en tråd om firmor, så ta det där?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pancev
ingenting egentligen...var för lat för att ändra texten.
Sam definitivt.. lite tvek kring vissa andra.
Sebbe o Engvall nej för min del.
Nä, som sagt; de tre sistnämnda nja. Eddahri var mellanmjölk. Halvteknisk, men klen, tunn och ingen fighting-spirit.
Engvall vore OK, men skador... och inte särskilt tongivande.
Sebbe var förfärlig i Djurgårn. Lat, mjuk, pratade inte med nån. Ett spöke. Lägg därtill de berömda handskarna han skulle ha på sig hela tiden. Mesig jävel. Hörde dock hans intervju med Lundh och det känns som att han mognat rejält. Men han känns fortfarande inte DIF, så nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Vet inte vad Rieks hade för alternativ, det var inget bra klubbval, men jag tror nog de flesta spelarna i AS(som inte har någon stark klubbförankring) hade kunnat tänka sig att spela i Malmö, en spelare som Daniel Andersson kanske skulle försöka på är Ulvestad nu när kontraktet går ut, dom kan betala mer än DIF. Skeppa typ Bonke.
Lasse får göra vad han vill, en genomsympatisk människa och en fin spelare, riktigt kul att han fick vinna ligan i hemlandet.
Rieks kunde välja och vraka. Bra spelare. Onekligen var det surt i blåvita led när han valde MFF. Men såhär i efterhand måste väl även den mest inbitna göteborgarn förstå att Malmö är på en annan nivå. Eller snarare att IFK är Kalmar, Elfsborg och Örebro.
Vibe verkar vara en schysst kille, men som blåvit hade jag tyckt det var trist att han lämnade.
Öht trist att vara blåvit.
Gällande Ulvestad så kommer han aldrig gå till nån annan klubb i Sverige än DIF. Han är sjukt ärlig, trevlig, mogen, klartänkt, respektfull. Och han gillar Djurgårn.
Blir knappast en Beijmo där. Det lilla aset Beijmo...