2020-07-20, 16:46
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaffanculo
Vittnet och vännen till familjen M. Lem*ke gillar tydligen Inte rasist men och Socialdemokraterna på Facebook.

Tråkigt för flickan som troligen är traumatiserad för resten av livet pga socialdemokratisk migrations o kriminalpolitik.

Här är den tidigare domen. Han var inte ute länge innan han slog till igen.
https://www.docdroid.net/JXXQoIb/nor...-av-pdf#page=3
Citera
2020-07-20, 16:57
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Här är den tidigare domen. Han var inte ute länge innan han slog till igen.
https://www.docdroid.net/JXXQoIb/nor...-av-pdf#page=3

Det är det allra mest stötande; MENA-svinet var dömd sedan tidigare. Han hade bevisat att var ett slödder som inte borde vara i landet. Lagen måste anpassas så dylika kräk kan sparlas ut ur landet redan vid första domen.
Citera
2020-07-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Ute efter sex år ungefär. Vilket vidrigt rättssystem vi har!

Nja dels har han väl del ifrån det tidigare straffet som kommer läggas på detta och sedan är det ju så att man gör 7 år och 4 månader på 11 års strafftid. Men som sagt det är troligt att hela hans villkorliga frigivning förverkas från den tidigare domen och det är väl några månader till där. Nära 8 år är han nog borta.

Tidigare dom var 1 år och 9 månader så om det är så att han begick detta innan VF gick ut så har han ju 7 månader extra där med som läggs på.

Edit från denna dom: Det är vidare fråga om återfall i likartad, men ännu allvarligare, brottslighet, endast
drygt sju månader efter att Ahmed Mahamoud blev villkorligt frigiven. Den
villkorligt medgivna friheten ska därför förverkas i sin helhet
Senast redigerad av NoF8 2020-07-20 kl. 17:04.
Citera
2020-07-20, 17:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Inget straff (annat än tortyr och slutligen döden) kan mäta sig mot den smärta han har orsakat flickorna och deras anhöriga, tyvärr. Det enda vi vet är att om han inte erbjudits "skydd", mat, husrum och pengar i Sverige hade detta aldrig skett. Många är dom, och fler kommer dom att bli*, offren för vanvettets politik...

_________
* sexbrott oräknat genererar 10 000 män i åldern 24-45 år minst 23 grova våldsbrott, per år.

(BRÅ, SCB och u.t.)
Citera
2020-07-20, 17:12
Medlem
Här är en länk till en artikel med fotografi på den somaliske våldtäktsmannen och pedofilen.

Artikel med foto HÄR
Citera
2020-07-20, 17:24
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Man saknar ord.. Den nioåriga flickan var alltså på väg hem från skolan och skulle möta sin mamma då hon istället på en gångväg mötte denna Ahmed Dahir Mahamoud som våldtog, förnedrade och försökte strypa hemma. En händelse som hämtad ur en skräckfilm. Elva års fängelse? Och Mahamoud hade nyligen blivit villkorligt frisläppt för ett annat sexbrott mot en tolvårig flicka. Nånting är fundamentalt fel med ett rättssystem när såna individer överhuvudtaget släpps ut igen. Man blir äcklad!

Systemet är helt sjukt, måste bli en förändring.

Hur fan kan han ens få vara kvar i landet efter första brottet ?
Citera
2020-07-20, 17:25
Medlem
sfrges avatar
Dom måste ju ändra lagen så att man kan återkalla ett medborgarskap och utvisa en person.
Citera
2020-07-20, 17:27
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är det allra mest stötande; MENA-svinet var dömd sedan tidigare. Han hade bevisat att var ett slödder som inte borde vara i landet. Lagen måste anpassas så dylika kräk kan sparlas ut ur landet redan vid första domen.

Bara ta tillbaks det svenska passet och sparka ut fanskapet i havet
Citera
2020-07-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Dom måste ju ändra lagen så att man kan återkalla ett medborgarskap och utvisa en person.

Ja men först ska han tillbringa strafftiden i arbetsläger så att han gör någon nytta. 16 timmars arbetspass. Mat och säng efter arbetsprestation.

När han väl kryper ut genom fängelseporten efter avtjänad strafftid ska han vara totalt nedbruten och oanvändbar i det svenska folkhemmet. Då återstår inget annat än att han måste återförenas med sitt egentliga hemland.
Citera
2020-07-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Jag tycker det är pinsamt att vara svensk och bo i Sverige när vi i princip inte straffar folk för sexualbrott, vad tror ni denna apa hade fått i usa för att tvinga av en flicka kläderna med en kniv mot halsen och sedan runkat framför henne? Säkert 30-50 år. Sverige är en pedofils dröm, blonda flickor som går själva, finns hur mycket skog och små städer/byar med barn. Skulle jag exempelvis bo i usa och vara peddo samt kommit över infon om att Sverige särbehandlar peddos och knappt ger dom något straff så hade jag garanterat åkt hit. Vi vet inte vad dessa araber säger till sina kompisar där hemma, "bror kom hit de fett lätt att haffa små blonda haram flickor, bror om du torska säg du är 15 åår du kommer få saft och bulle"
Vi har ingen aning vad Sverige har för rykten bland peddon i arabvärlden. Tur jag flyttar snart ska aldrig i mitt liv läsa en svensk tidning eller flashback igen.
Inte nog med det om en pedofil släpps i USA i vissa delstater får dom inte bo i områden där det finns mycket barn plus man kan se på internet vart dömda pedofiler bor. Önska det var så här, jag vill veta om min dotter är ute o leker om det finns en pedofil i närheten.. Fattar inte varför man skyddar pedofiler mer än barn i detta land. Varför de får skyddad identitet och boende efter är för att "de har tagit sitt straff" jaha och??? Uppenbarligen hjälpte inte de i detta fall. Nä fyfan jag skäms, den dag du väljer och våldta ett barn får du sitta ditt straff som är så kort och du ska fortsätta straffas ute med för det man gjort, då det är sjukt. Ne häng ut alla jävla pedofiler på internet som i USA så man kan få se om ens granne är pedofil!!!!! Svenska lagar.... Vi behöver skydda barnen inte våltäksman o pedofiler... Hatar Sverige asså, sånt mesigt land
Senast redigerad av Jen1n1 2020-07-20 kl. 18:29.
Citera
2020-07-20, 19:01
Medlem
Det är svårt att inte bli förbannad, ledsen och nästan hämndlysten när man läser om detta. Att fler människor inte reagerar starkare förstår jag inte. Den här mannen får ca 7.4 år fängelse för något så otroligt förnedrande. Snälla, kan inte någon heroisk människa för en gång skull se till att rättvisa skapas när han väl kommer ut. Leta upp honom. Finns bild på honom. Jag menar, golfklubbor mot hagamannen borde vara en inspiration för någon/några. 2028, jo det känns som lång tid kvar men vårt folk glömmer inte när någon skadar oss.

Han pissar på vårt land. Han hotar svenska föräldrar. HAN och alla liknande fega jävla ÄR ANLEDNINGEN till att så många människor är rädda.Vad vore vi utan vår frihet. Dessa människor oavsett härkomst tar iväg vår frihet för vi ska behöva vara rädda att något händer våra barn, flickvänner, systrar osv. Staten betalar även för hans försvarare då han inte kan betala själv. För vilka pengar då. Våra pengar som vi jobbar för. Han är en sådan fegis som försöker skylla ifrån sig på andra då han säger att någon fryst ner hans sperma. Fy fan vilket kräk. Men värst av allt, han har begått två extrema brott varav den första INTE TAGITS PÅ ALLVAR!!! Han knivhotade och drog in en minderårig flicka i en källare och under hot våldtog henne och skulle ta hennes liv. 1 år 7 månader för knivhot, människorov, grov våldtäkt av barn, sperma hittades på flickan?!?!
Denna gång har han nästan tagit livet av en stackars liten vanlig 9årig svensk flickag genom att tagit så starka stryptag att hon fått andnöd och fått blodpunktering samt blåa läppar under en längre tid. För er som inte vet, detta är exakt vad som händer när man inte kan andas... åkte själv på covid-19 för några månader sedan så jag vet. Andnöd är bland det läskigaste som finns. Kan inte föreställa mig flickans dödsångest av att bli strypt och när man läser att han även kört in sin penis i underlivet på henne... Man blir skakig av ilska. Blir inte ni det!?!?!

7.4 år i fängelse plus några extra månader från ett tidigare brott som (inte tagits på allvar) borde vara längre ÄR FÖR LITE!!!
Det räcker inte med att höja straff på våldtäkter utan man måste slopa villkorlig frigivning av pedofiler och våldtäksmän.
Citera
2020-07-20, 19:43
Medlem
Ord räcker inte till att beskriva det här fiaskot.
Han blev släppt tidigare ur fängelset för sexualbrott mot barn och nu begått detta.

Hans straff är alldeles för kort, han lär väl blir släppt i förväg även denna gång.
Vem blir hans nästa offer?
Senast redigerad av Timmerstock 2020-07-20 kl. 19:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in