Ett par käftsmällar som mest. Det är en jävla myt att våldtäktsmän/pedofiler får spö när dom sitter inne. Dom sitter ju med samma jävla slödder och smutsmänniskor som dom själva.
Länka gärna senaste gången någon våldtäktsman/pedofil bled slagen sönder och samman så dom aldrig mer kommer fungera normalt igen. Du kommer inte hitta en enda artikel.
Jag tycker det är pinsamt att vara svensk och bo i Sverige när vi i princip inte straffar folk för sexualbrott, vad tror ni denna apa hade fått i usa för att tvinga av en flicka kläderna med en kniv mot halsen och sedan runkat framför henne? Säkert 30-50 år. Sverige är en pedofils dröm, blonda flickor som går själva, finns hur mycket skog och små städer/byar med barn. Skulle jag exempelvis bo i usa och vara peddo samt kommit över infon om att Sverige särbehandlar peddos och knappt ger dom något straff så hade jag garanterat åkt hit. Vi vet inte vad dessa araber säger till sina kompisar där hemma, "bror kom hit de fett lätt att haffa små blonda haram flickor, bror om du torska säg du är 15 åår du kommer få saft och bulle"
Vi har ingen aning vad Sverige har för rykten bland peddon i arabvärlden. Tur jag flyttar snart ska aldrig i mitt liv läsa en svensk tidning eller flashback igen.
– Det är fruktansvärt att utsätta barn för sexualbrott, det är något utöver den vanliga brottsligheten och något vi behöver ta på allvar. Men när det handlar om upprepad brottslighet visar det vilken liten effekt långa fängelsestraff har, säger Linda Snecker (V).
– Jag föredrar ett system med en testperiod där den som släpps ut ur fängelset har kontakt med frivården. Om man inte sköter sig åker man in igen. Man får öva sig i att komma in i samhället igen, säger Linda Snecker"
Man undrar ju lite hur flickans föräldrar känner för att den somaliska pedofilen är ute och "övar" sig i samhället?
Ja längre straff är inte aktuellt.
Klart det ska tas på allvar.
Brott som den tilltalade döms för
1.Synnerligen grov misshandel, 3 kap 6 § 2 st brottsbalken2020-04-15
2.Människorov, 4 kap 1 § 1 st brottsbalken2020-04-15
3.Grov våldtäkt mot barn, 6 kap 4 § 1 st och 3 st brottsbalken2020-04-15
4.Övergrepp i rättssak, 17 kap 10 § 1 st 1 men brottsbalken2020-04-15
Påföljd m.m
1.Fängelse 11 år
2.Förordnande angående tidigare utdömt fängelse.(Norrköpings tingsrätt TR 8, 2018-06-25, B1262/17)-Villkorligt medgiven frihet förklaras helt förverkad.
Offentlig försvarare:Advokat Sofia Falk
Ersättning1.Sofia Falk får ersättning av staten med 159 266 kr. Av beloppet avser 127 413 kr arbeteoch 31 853 kr mervärdesskatt.
Maskar följande ur händelseförloppet, för det är överraskande magstarkt även om man vet vad det handlar om i stort.
När de kom till skogen visade han kniven, som var röd eller svart. Inne i skogen tog han av henne kläderna och smörjde in hela henne med lera, även håret och mellan benen. Han tvingade henne också att själv ha in vatten och lera i munnen och ville att hon skulle svälja.
...
Sedan ströp han henne med två händer så att hon inte kunde andas. Hon sparkade med benen och det darrade ”massor”i kroppen. Det kändes som om hon skulle dö. Efter att han hade strypt henne sa han ”jag ville bara se hur det kändes på dig”.
...
Innan han gicksa han att om du säger något till polisen eller dina föräldrar så kommer jag döda hela din familj. När han sa det höll han upp kniven.Han sa också att han hade kompisar med pistol.
Och hans egen förklaring:
Citat:
Hans kläder var smutsiga redan när han tog på sig dem på morgonen, och hans skor var blöta eftersom han klev i en vattenpöl. Han har inte gjort detsom påstås, han har aldrig träffat målsägandeneller varit i skogsdungen. Hon måste ha beskrivit någon som liknarhonom.Varför skulle han begå ett så fruktansvärt brott och lämna så mycket spår efter sig? Det enda han kan tänka är att någon vill sätta dit honom och sparat saker och lagt ut på brottsplatsen och även fryst ner hans sperma och placerat på målsäganden.
Och vad som hände ur mammans perspektiv. Mardrömsscenario.
Sekretess B: Vid halv tio fick hon ett telefonsamtal från skolan om att Sekretess A hade ont i sitt finger och ville gå hem. Hon sa till läraren att Sekretess A skulle ta sin ryggsäck och gå gångvägen hem och att hon skulle möta henne på vägen. När hon inte mötte SekretessA gick hon upp till skolan, men såg att Sekretess A:s ryggsäck var borta. Hon antog då att Sekretess A hade tagit den andra vägen. Hon gjorde ett ärende och när hon kom tillbaka till huset fann hon en mycket smutsig Sekretess A med blod vid ena näsborren.Sekretess A sa direkt att de måste flytta eftersom en man skulle mörda henne. Sekretess A grät och skakade.Hon ringde sin arbetskamrat Maria och bad henne komma.När hon kontrollerade om Sekretess A hade några skador såg hon att Sekretess A varken hade topp eller trosor på sig, och att hon var jättelerig över hela kroppen.
Senast redigerad av rockadoodledoo 2020-07-20 kl. 15:59.
Anledning: lade till hans försvar
Man saknar ord.. Den nioåriga flickan var alltså på väg hem från skolan och skulle möta sin mamma då hon istället på en gångväg mötte denna Ahmed Dahir Mahamoud som våldtog, förnedrade och försökte strypa hemma. En händelse som hämtad ur en skräckfilm. Elva års fängelse? Och Mahamoud hade nyligen blivit villkorligt frisläppt för ett annat sexbrott mot en tolvårig flicka. Nånting är fundamentalt fel med ett rättssystem när såna individer överhuvudtaget släpps ut igen. Man blir äcklad!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!