2020-07-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja du har nämnt kobingo många gånger och det får väl inget stöd, jag får heller inte stöd för sportdykning t.ex.

Fråga din arbetsgivare om friskvårdsbidraget gällande sportdykningen!
Citera
2020-07-19, 20:08
Medlem
Alfonzos avatar
Citat:
Kulturen är redan alldeles för gynnad, de får bidrag och riktiga företag får lån till hög ränta.

Jonas kan väl sälja sex som han gjorde när han var ung.
Då blir han inte fet.
Citera
2020-07-19, 20:12
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Fråga din arbetsgivare om friskvårdsbidraget gällande sportdykningen!

Det räcker inte långt, sportdykning kostar mycket mer. Varför ska inte staten pröjsa för mitt specialintresse när de pröjsar för din pyjamasdans?
Citera
2020-07-19, 20:32
Medlem
Citat:
Det räcker inte långt, sportdykning kostar mycket mer. Varför ska inte staten pröjsa för mitt specialintresse när de pröjsar för din pyjamasdans?

Åja, "pyjamasdansen" får man inte gratis heller om man ska gå och se den på teatern!
Citera
2020-07-19, 20:34
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Åja, "pyjamasdansen" får man inte gratis heller om man ska gå och se den på teatern!

Nej men staten betalar en del av kostnaden men det gör inte staten när jag utövar mina specialintressen. Varför är dina specialintressen viktigare än mina?
Citera
2020-07-19, 20:54
Medlem
Citat:
Nej men staten betalar en del av kostnaden men det gör inte staten när jag utövar mina specialintressen. Varför är dina specialintressen viktigare än mina?

Friskvårdsbidraget då! Sportdykning verkar ju superintressant!
Citera
2020-07-19, 20:59
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Friskvårdsbidraget då! Sportdykning verkar ju superintressant!

Jag svarade dig nyss att det inte räcker långt och dessutom gäller det bara för anställda. Pyjamasdans betalar staten för varje gång du går oavsett om du är anställd eller inte. Sportdykning är dyrt.
Citera
2020-07-19, 21:06
Medlem
Citat:
Jag svarade dig nyss att det inte räcker långt och dessutom gäller det bara för anställda. Pyjamasdans betalar staten för varje gång du går oavsett om du är anställd eller inte. Sportdykning är dyrt.

Tråkigt då! Ta upp det med någon politiker! Förresten är det inte vanligt att man sover med tyllkjol, bara så du vet!
Citera
2020-07-19, 21:10
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Tråkigt då! Ta upp det med någon politiker! Förresten är det inte vanligt att man sover med tyllkjol, bara så du vet!

Det är vi som diskuterar här och nu och du saknar argument för din ståndpunkt.

Vad kom det där med "tyllkjol" ifrån, är du full?
Citera
2020-07-19, 21:10
Medlem
Gardell har väl tillgångar på en hundra miljoner el liknande så vet inte riktigt vad han klagar på?
Citera
2020-07-19, 21:17
Medlem
Citat:
Det är vi som diskuterar här och nu och du saknar argument för din ståndpunkt.

Vad kom det där med "tyllkjol" ifrån, är du full?

Nej, du envisas med att kalla klassisk balett för "pyjamasdans", men det är inte pyjamaser dom (kvinnliga) dansarna har på sig, utan tyllkjolar, faktiskt!
Citera
2020-07-19, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Gardell har väl tillgångar på en hundra miljoner el liknande så vet inte riktigt vad han klagar på?
Det var nån här inne som klagade på att ingen i tråden hade läst artikeln Gardell skrev, och klagade på läsförståelsen gjorde hen också, ta och läs den vet jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in