Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Han bor vel i Sl*raveien 7? Det kan se ut til at fotografen har stått i 2. etasje i nr 7.
Sl*raveien 5 er vel det huset der L*tvik (som var reist bort) bor?
Jeg er ikke derfra, men husker at det er kommet frem at letvik var bortreist og at skansen har direkte innsyn til hagen, meget, meget godt innsyn. Kanskje best av alle naboene? Var han hjemme i huset sitt da dette skjedde? Noen som vet? Jeg tror ikke det er han uansett. De fleste mennesker er ikke umenneskelige.Hva vet vi om leiebilen til VE? VE bor vel med sin familie? Da tviler jeg på at han er involvert. Jeg ser ikke for meg at fungerende familiefedre kan drive med slikt, det ville blitt for vanskelig for de å leve oppi andre tror jeg. Hva skulle han med den? Veldig dumt at noen er så fantastisk nedrullet at de kjører inn på Hagens eiendom. Det er som å be om å bli etterforsket. For et fjols. Det er altfor dumt. Jeg tror politiet står bak "vær stille"-meldingen, spesielt ettersom det ikke står noe om etterforskning av dette. Det skulle vel være mulig å finne ut hvem som har vært der? Politiet har til sammenligning allerede funnet gjerningspersonene som drepte Christian Halvorsen, 43 år, på Askim.