2020-07-19, 00:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det sitter mange der ute sitter på info og som følger tråden men som er for feige til å skrive noe her, til de vil jeg si at her er dere anonyme og at myndighetene ikke kan identifisere dere.

Og applaus til den personen som satt på info om at ektepakten ble undertegnet under tvang.og som sitter på
er mange som hvet så mye mere i denne saken her, så på den måten hvar det synd ikke TH fortsatt sitter i varetekt...
men det minner jo til tider om muppetshow, bare se på dekkningen i tv2 og vg av denne saken...
men da er det natta her...
Citera
2020-07-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
er mange som hvet så mye mere i denne saken her, så på den måten hvar det synd ikke TH fortsatt sitter i varetekt...
men det minner jo til tider om muppetshow, bare se på dekkningen i tv2 og vg av denne saken...
men da er det natta her...

Ja jeg tror mange er redde for TH, politiet har vel ymtet om det samme, men her er alle anonyme.
Citera
2020-07-19, 01:07
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Det er mange der ute som sitter på info og som følger tråden men som er for feige til å skrive noe her, til de vil jeg si at her er dere anonyme og at myndighetene ikke kan identifisere dere.

Og applaus til den personen som satt på info om at ektepakten ble undertegnet under tvang.

Jeg tenker at man bør ta "eksklusiv" informasjon av den typen med en klype salt.
Som du sier, det er et anonymt forum, så hvem som helst kan slenge ut påstander
uten dokumentasjon.

Dette med ektepakten som etter sigende ble signert med en pistol mot hodet, høres
jo særdeles fantasifullt ut. Men hvis det virkelig er tilfelle, bør jo politiet vite om det, og
da er det kanskje ikke så rart hvis de rettet mistanken mot TH på et tidlig stadium.

Så får vi se, da, om det faktisk ble gjort alvor av trusselen, og at AEH til slutt fikk en kule i hodet.
Citera
2020-07-19, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg tenker at man bør ta "eksklusiv" informasjon av den typen med en klype salt.
Som du sier, det er et anonymt forum, så hvem som helst kan slenge ut påstander
uten dokumentasjon.

Dette med ektepakten som etter sigende ble signert med en pistol mot hodet, høres
jo særdeles fantasifullt ut. Men hvis det virkelig er tilfelle, bør jo politiet vite om det, og
da er det kanskje ikke så rart hvis de rettet mistanken mot TH på et tidlig stadium.

Så får vi se, da, om det faktisk ble gjort alvor av trusselen, og at AEH til slutt fikk en kule i hodet.

Brukeren ymtet tidlig her om noe men forsvant igjen, og så kom hen tilbake igjen når dette med ektepakten kom fram i media. Det var noe med formidlingsmåten som jeg oppfattet som troverdig, for de fleste andre her så gikk det hus forbi.

Og det kom også fram i ettertid at TH var, er aktiv i en pistolklubb.
Citera
2020-07-19, 01:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Og det kom også fram i ettertid at TH var, er aktiv i en pistolklubb.

Jeg prøver å finne informasjon om dette, uten hell. Jeg mener å ha lest det et sted.
Det er blitt skrevet at "kryptomannen" RU har vært aktiv i en pistolklubb, riktignok.
Citera
2020-07-19, 01:27
Medlem
Citat:
Jeg prøver å finne informasjon om dette, uten hell. Jeg mener å ha lest det et sted.
Det er blitt skrevet at "kryptomannen" RU har vært aktiv i en pistolklubb, riktignok.

Ja så at noen skrev det her.
Citera
2020-07-19, 01:29
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Dette stemmer ganske godt. Et vanlig kjennetegn på psykopater/sosiopater er
dårlig impulskontroll og manglende evne til å tenke langsiktig. Uten å kjenne TH
personlig, tror jeg det blir vanskelig å påstå han besitter slike egenskaper.
Han har jo tydeligvis vært langsiktig med tanke på karriere og investeringer.

Nå skal det riktignok sies at såkalt "psykopati" er en foreldet paraplybetegnelse
på flere typer personlighetsforstyrrelse. Begrepet blir gjerne brukt om folk som
er særskilt egoistiske og usympatiske. Jeg synes det blir litt forstyrrende å skulle
trekke inn diagnoser i denne saken. Det er ikke gitt at man må være psykisk
syk for å ta liv eller begå forbrytelser.

Han kanske faller inom psykopatspektrat i alla fall. Eller så fanns det aldrig smör på bordet hjemme.
Citera
2020-07-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ja så at noen skrev det her.
Du postet noe om det:
Citat:
Det her kan være interessant, TH har drevet med skytetrening og det ser ut som han har overtatt tlf nummeret til AE.

https://www.xn--lrenskogss-0cb.no/vaktliste-nordisk-trap-2019/
Citera
2020-07-19, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du postet noe om det:

Nope, jeg postet at TH drev med skyting.
Citera
2020-07-19, 01:44
Medlem
Citat:
Nope, jeg postet at TH drev med skyting.
Sorry. Jeg leste feil

Var det dette du hadde lest?
Citat:
Ursprungligen postat av charnelle
Har søkt i aviser og finner at RU har vært svært aktiv i skyting og medlem av Skedsmo skyteklubb
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-19 kl. 01:47.
Citera
2020-07-19, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Sorry. Jeg leste feil

Her?

Tror at RU er lurt trill rundt av milliardæren.
Citera
2020-07-19, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det hadde ikke vært behov for noen krig, hverken i mediene eller andre arenaer, hvis han ikke hadde hatt noe å skjule.
Note to self: Don't type when stoned...Ser nå hvor klønete jeg skrev
Det jeg mente var at jeg er enig at det nok er de mest aktuelle hypotesene, hvis en skal holde åpent for fler enn én. Men at det bare er det saken mangler av helt sprøyte gærne momenter. En glemmer nesten at det faktisk er et liv som har gått tapt og at det er en morder som går rundt fritt, og blir fokuset på det "spektakulære" og den tragiske mediekrigen. Noe som vel er strategien kanskje?

Bare så det er klart, så er det TT som troner klart øverst på den ganske korte lista mi.

Men vi virker å være ganske enige, så det var ikke noe å følge opp, bortsett fra å oppklare dumskapen min
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in