Citat:
Den enda som jag skulle kunna tänka mig bli så där ohejdat arg på LW skulle kunna vara den karl som bodde nedanför Kilsbergen ihop med sin kvinna .Han blev ju förtjust i LW; LW likadant ,men hon ville bara vara KK medans han (antar jag) var van vid ett samboliv med en kvinna (matordningar, tvätten tvättad osv.planerade matinköp och sådant.Kanske få inhandlat ifrån systemet när man ej kan köra bil själv i vissa lägen ,vad vet jag ??)
Spekulationer givetvis...
Iallafall så hade ju denna man sagt till LW i vredesmod att :
.Du har förstört hela mitt liv! !!
Han tvingades ju göra slut med kvinnan hans,när LW blev intressant.
Han blev tvungen att flytta in till egen lägenhet i stan efter att ha bott fint ute på landet,intew kul alls....
LW ville ej flytta ihop bara typ"ligga" då och då ,och då sa han helt NEJ! till den varianten och lämnade LW åt sitt öde...(kan man ju förstå) Man vet ju vad man har och inte vad man får och ibland kan det bli inte så bra ....ju....suck...
Aja,det var visst någonting om att hans fd flickvän varit rädd för honom i något visst läge ,något som han inte ens märkte av själv ,så oförstående i detta så kände han sig helt oskyldig ...
Vet inte om det står någonstans i FUP:en om den händelsen ,antar ej ???
Tror LW också känt sig rädd någon gång ...
Men som sagt svaga minnen att jag läst detta i tråden,så det är ju mina egna spekulationer såklart.
Men visst kan en person som blivit av med sitt tidigare liv och sen blir mer eller mindre dumpad utav LW ,med endast en sak som var intressant ,kan ju göra var och varannan man ilsk ,och tvär .
Det skulle jag ha blivit åtminstone ,även bitter.
Sen att hon dagarna innan hon skulle resa till Norge bad om att få låna hans mobilladdare när hon skulle charma in sig hos en ny "stjärna" måste ha känts otroligt weird för denne man?
Så visst ,om en man (mycket arg inombords), skulle ha stått utanför LW med en laddare i handen ,kan ju ha gjort så att LW gav sig ut ...men hur billigt är inte det ,går ut för laddaren ,ej för karln?
Men då hade jag sett till att använda laddaren som strypsnara ....OM jag hade varit en ARG man på LW ...i denna specifika situation...
Tror ärligt talat LW var en sådan kvinna som man inte skulle nästla in sig för mycket med för det var då vi män verkade bli ondsinta och besvikna ,så typ:
-Tjenare! Vackert väder idag ! verkade typ räcka som vänskapskontakt.
Ja jag undrar verkligen ,hur hon behandlade folk?
De flesta män vill ju inte bli utnyttjade enbart sexuellt ...eller för en snygg guldring ,eller laddare...så jao ...hon levde aningens fel kan jag börja tycka nu efteråt.
(Endast spekulationer,antagligen rena fantasin ifrån mig)
Ps. Hade i så fall denne person lyckats gjort något mot LW och sen hunnit iväg för att hämta sin kompis kl.08.00 på morgonkvisten för att de skulle vidare ner mot Tyskland ?
Men allt detta måste ju polisen kollat upp noga ,visst ?
Vet bara att denna person var redigt arg och besviken på LW och hennes sätt mot honom ...som man faktiskt kan förstå... Ds.
Spekulationer givetvis...
Iallafall så hade ju denna man sagt till LW i vredesmod att :
.Du har förstört hela mitt liv! !!
Han blev tvungen att flytta in till egen lägenhet i stan efter att ha bott fint ute på landet,intew kul alls....
LW ville ej flytta ihop bara typ"ligga" då och då ,och då sa han helt NEJ! till den varianten och lämnade LW åt sitt öde...(kan man ju förstå) Man vet ju vad man har och inte vad man får och ibland kan det bli inte så bra ....ju....suck...
Aja,det var visst någonting om att hans fd flickvän varit rädd för honom i något visst läge ,något som han inte ens märkte av själv ,så oförstående i detta så kände han sig helt oskyldig ...
Tror LW också känt sig rädd någon gång ...
Men som sagt svaga minnen att jag läst detta i tråden,så det är ju mina egna spekulationer såklart.
Men visst kan en person som blivit av med sitt tidigare liv och sen blir mer eller mindre dumpad utav LW ,med endast en sak som var intressant ,kan ju göra var och varannan man ilsk ,och tvär .
Det skulle jag ha blivit åtminstone ,även bitter.
Sen att hon dagarna innan hon skulle resa till Norge bad om att få låna hans mobilladdare när hon skulle charma in sig hos en ny "stjärna" måste ha känts otroligt weird för denne man?
Så visst ,om en man (mycket arg inombords), skulle ha stått utanför LW med en laddare i handen ,kan ju ha gjort så att LW gav sig ut ...men hur billigt är inte det ,går ut för laddaren ,ej för karln?
Men då hade jag sett till att använda laddaren som strypsnara ....OM jag hade varit en ARG man på LW ...i denna specifika situation...
Tror ärligt talat LW var en sådan kvinna som man inte skulle nästla in sig för mycket med för det var då vi män verkade bli ondsinta och besvikna ,så typ:
-Tjenare! Vackert väder idag ! verkade typ räcka som vänskapskontakt.
Ja jag undrar verkligen ,hur hon behandlade folk?
De flesta män vill ju inte bli utnyttjade enbart sexuellt ...eller för en snygg guldring ,eller laddare...så jao ...hon levde aningens fel kan jag börja tycka nu efteråt.
(Endast spekulationer,antagligen rena fantasin ifrån mig)
Ps. Hade i så fall denne person lyckats gjort något mot LW och sen hunnit iväg för att hämta sin kompis kl.08.00 på morgonkvisten för att de skulle vidare ner mot Tyskland ?
Men allt detta måste ju polisen kollat upp noga ,visst ?
Vet bara att denna person var redigt arg och besviken på LW och hennes sätt mot honom ...som man faktiskt kan förstå... Ds.
Citat:
Är du säker på det? Jag har inte sett något om
det. Som jag förstått det så flyttade han till
Örebro och tog kontakt med LW efter sin
separation.
Citat:
Det berättade hans vän K i förhör så det står i
FUP. Som jag förstod det så var det därför
flickvännen ville separera.
Citat:
Sen att hon dagarna innan hon skulle resa till Norge bad om att få låna hans mobilladdare
Det var samma dag som hon mördades.
Citat:
Men allt detta måste ju polisen kollat upp noga
Han visade sin platshistorik på mobilen för
polisen. Det räckte tydligen.
Trots att SD kunde ha manipulerat sin
platshistorik men det kunde tydligen inte JS