2020-07-17, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Brevet hon skrivit visar på bristande empatisk förmåga. Handlingen är oförlåtlig, hon har berövat någon på dennes liv och förvisat släkt och vänner till evig sorg.

Totalt empatilös.
Snyltar om förlåtelse för hon bär på hans barn i magen.
Blir riktigt illamående av hennes handling men detta tar fan priset. Genom rutten människa
Citera
2020-07-17, 16:00
Medlem
5549s avatar
Kvinnans försvarsbrigad här i tråden fortsätter att göra bort sig. En one-man show. Att gå och hämta en kniv och sticka i någon två gånger är inte ett "misstag", brevet till de anhöriga betyder ingenting. Vård tror jag inte är ett alternativ då hon verkar frisk i skallen enligt lagens riktlinjer.
Citera
2020-07-17, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Kvinnans försvarsbrigad här i tråden fortsätter att göra bort sig. En one-man show. Att gå och hämta en kniv och sticka i någon två gånger är inte ett "misstag", brevet till de anhöriga betyder ingenting. Vård tror jag inte är ett alternativ då hon verkar frisk i skallen enligt lagens riktlinjer.

Jo men visst, tänk på att åklagaren "skulle vilja påstå" att kvinnan huggt fler ggr än 1 gång. Dessutom var mannen döende när ambulans och polis klev in i lägenheten, alltså inte avliden.

Det bevisar att det var en olycka pga ilska orsakad av en svartsjuk pojkvän. Pojkvännen skällde på henne pga att hon skrev sms till sina gamla vänner. Usch vad ned tryckt kvinnan måste ha varit med en pojkvän med kontrollbehov som bråkade med henne.

Hon kommer bli frisläppt inom 2.5 år.

Hon behöver hjälp , vi är minst 2 st i tråden som ser en övervägande risk till självmord annars.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-07-17 kl. 20:04.
Citera
2020-07-17, 21:13
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Jo men visst, tänk på att åklagaren "skulle vilja påstå" att kvinnan huggt fler ggr än 1 gång. Dessutom var mannen döende när ambulans och polis klev in i lägenheten, alltså inte avliden.

Det bevisar att det var en olycka pga ilska orsakad av en svartsjuk pojkvän. Pojkvännen skällde på henne pga att hon skrev sms till sina gamla vänner. Usch vad ned tryckt kvinnan måste ha varit med en pojkvän med kontrollbehov som bråkade med henne.

Hon behöver hjälp , vi är minst 2 st i tråden som ser en övervägande risk till självmord annars.
Det åklagaren "skulle vilja påstå" är det gällande anledningen, skadorna är så klart ordentligt dokumenterade. Eller tror du inte att någon obduktion har genomförts? Din poäng ang. att han inte avled på stört förstår jag inte. Inte heller svamlet om att hon varit nedtryckt och behöver vård. Du är en lustigkurre.
Citera
2020-07-17, 21:14
Medlem
Citat:

Du borde lösa FUP där ser du en helt annan bild än vad du skriver här i tråden.

Där erkänner hon att i tidigare skede varit våldsam.
Både i förhör och i sms.

Läs den och återkom.
Citera
2020-07-17, 22:16
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Du borde lösa FUP där ser du en helt annan bild än vad du skriver här i tråden.

Där erkänner hon att i tidigare skede varit våldsam.
Både i förhör och i sms.

Läs den och återkom.

Om du har fup, får du gärna dela av dig så vi andra får läsa och återkomma.
Citera
2020-07-17, 22:28
Avslutad
Det står tydligt att pojkvännen BÖRJAT bråka med henne och varit våldsam.
Nu bör åklagaren sätta självförsvar på etiketten. Hugget som utdelats har bidragit till både arm och torso skada pga av att han värjde sig med armen så klart.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-07-17 kl. 22:33.
Citera
2020-07-17, 22:46
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Det står tydligt att pojkvännen BÖRJAT bråka med henne och varit våldsam.
Nu bör åklagaren sätta självförsvar på etiketten. Hugget som utdelats har bidragit till både arm och torso skada pga av att han värjde sig med armen så klart.

Har skummat igenom tråden och min slutsats är att du antingen är dum eller gör dig dum.

Du har genom hela tråden anpassat dina skeva teorier till den info som finns tillgänglig och försökt förvrida sanningen. Mannen var den våldsamma. Mördaren hade blivit itvingad droger, hur nu det går till. Kvinnan handlade i nödvärn. Nej det var en torped förresten (Du ser uppenbarligen för mycket på film).
Kvinnan är skyldig men väldigt ångerfull.

INGET av detta stämmer. Det finns gott om info som andra har postat. Förhåll dig till den infon och sluta fantisera som en naiv 12-åring. Hur gammal är du förresten? Du känns väldigt ung eller väldigt naiv.
Citera
2020-07-17, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har skummat igenom tråden och min slutsats är att du antingen är dum eller gör dig dum.

Du har genom hela tråden anpassat dina skeva teorier till den info som finns tillgänglig och försökt förvrida sanningen. Mannen var den våldsamma. Mördaren hade blivit itvingad droger, hur nu det går till. Kvinnan handlade i nödvärn. Nej det var en torped förresten (Du ser uppenbarligen för mycket på film).
Kvinnan är skyldig men väldigt ångerfull.

INGET av detta stämmer. Det finns gott om info som andra har postat. Förhåll dig till den infon och sluta fantisera som en naiv 12-åring. Hur gammal är du förresten? Du känns väldigt ung eller väldigt naiv.

Du tror inte på rättvisan förstår jag.
Citera
2020-07-17, 23:41
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Du tror inte på rättvisan förstår jag.

Rättvisan är att MGM döms för mord i rätten om nu MGM är skyldig punkt slut finito.
Gör dig inte dummare än vad du är, du vet precis vad jag menade med mitt förra inlägg om hur du förvrider fakta och påståenden som tidigare postats med din naiva fantasi om torpeder, kvinnofridskränkning, itvingad droger osv.
Citera
2020-07-17, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Rättvisan är att MGM döms för mord i rätten om nu MGM är skyldig punkt slut finito.
Gör dig inte dummare än vad du är, du vet precis vad jag menade med mitt förra inlägg om hur du förvrider fakta och påståenden som tidigare postats med din naiva fantasi om torpeder, kvinnofridskränkning, itvingad droger osv.

Du vet också att det finns olika grader av bedömning av uppsåtligt dödande eller ej.
I detta fallet ser man att kvinnan förvisso varit ursinnigt förbannad , men meningen var ej att döda.
Kniven i fråga har tagit illa , såpass illa att mannen avled.
Ett klart olyckshändelse..förlopp.
Dessutom mår kvinnan otroligt dåligt , och funderar på självmord enligt hennes brev.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-07-17 kl. 23:55.
Citera
2020-07-17, 23:59
Medlem
5549s avatar
Citat:
Du vet också att det finns olika grader av bedömning av uppsåtligt dödande eller ej.
I detta fallet ser man att kvinnan förvisso varit ursinnigt förbannad , men meningen var ej att döda.
Kniven i fråga har tagit illa , såpass illa att mannen avled.
Ett klart olyckshändelse..förlopp.
Dessutom mår kvinnan otroligt dåligt , och funderar på självmord enligt hennes brev.
Länka till FUP:en, du som har läst den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in