2020-07-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
VNL och grabbarna på svensexan bjöd in unga tjejer. Victor var otrogen. John berätta för Sanna. Sanna berättade aldrig för Maja. Maja får reda på det. Maja och Sanna blir ovänner!

Du har en säker källa? Men Maja har valt att stanna kvar... pga VNL pengar?
Citera
2020-07-17, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittentott
Exakt!! Ha alltid tänkt att Sanna berättade, det gör man väl för sin kompis??? Men kanske är så att Maja fått reda på det senare.

Jag tror tyvärr så. Är 90% säker källa men otroligt många som vet och bekräftar otrohet hos VNL så det är väl fastställt. Men det är den troligaste sanningen varför de bråkar. Konstigt att hon dock gillar Johns bilder osv. Tjejen han låg med var född 99.
Citera
2020-07-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 86SannaPanna86
Du har en säker källa? Men Maja har valt att stanna kvar... pga VNL pengar?

100% säker kan jag aldrig bli. Men 90% utan att säga för mycket
Citera
2020-07-19, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Jag tror tyvärr så. Är 90% säker källa men otroligt många som vet och bekräftar otrohet hos VNL så det är väl fastställt. Men det är den troligaste sanningen varför de bråkar. Konstigt att hon dock gillar Johns bilder osv. Tjejen han låg med var född 99.

Har du namn på henne!
Citera
2020-07-19, 19:43
Medlem
2 väldigt mediokra fotbollspelare. KJan inte tänka mig att guidetti gör särskilt mkt pengar?
Citera
2020-07-20, 00:11
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
2 väldigt mediokra fotbollspelare. KJan inte tänka mig att guidetti gör särskilt mkt pengar?
Inte längre. Men han har nog gjort en del genom åren. Tror han tjänade rätt bra i City när det begav sig.

Victor kommer dock ha tjänat 10x mer minst när man summerar deras karriärer. Tror han har 1,5 mille i veckan as we speak.
Citera
2020-07-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Inte längre. Men han har nog gjort en del genom åren. Tror han tjänade rätt bra i City när det begav sig.

Victor kommer dock ha tjänat 10x mer minst när man summerar deras karriärer. Tror han har 1,5 mille i veckan as we speak.

Har victor det? VERKLIGEN? sinnesjukt. Hur mkt av dessa hamnar i hans ficka (efter skatt, agent etc)?
Citera
2020-07-20, 00:20
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Har victor det? VERKLIGEN? sinnesjukt. Hur mkt av dessa hamnar i hans ficka (efter skatt, agent etc)?
Ja, han skrev nyligen på ett nytt 5 årskontrakt värt 350 miljoner.
Han har en årslön på ca 70 miljoner.
Veckolönen är på 1,4 miljoner.

Källa:
https://www.spotrac.com/epl/manchest...indelof-23719/

Det är efter skatt.
Citera
2020-07-20, 00:21
Medlem
Citat:

Jag skulle säga att han "tar hem" åtminstone hälften så runt 750,000 varje måndag rent i fickan. Lägg på bildrättigheter, sponsorer etc och det blir en jävla summa.
Citera
2020-07-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Ja, han skrev nyligen på ett nytt 5 årskontrakt värt 350 miljoner.
Han har en årslön på ca 70 miljoner.
Veckolönen är på 1,4 miljoner.

Källa:
https://www.spotrac.com/epl/manchest...indelof-23719/

Det är efter skatt.

Såpass!
Citera
2020-07-20, 10:44
Medlem
Citat:

För att vara fobollsfruar och inte aktiva spelare på något plan är väl "mediokra" ett väldigt bra betyg!
Citera
2020-07-20, 14:25
Medlem
Citat:

Nu handlar denna tråd om varför Maja och Sanna är ovänner och inte om vad dessa otrogna män tjänar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in