Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
At det er mye villedning i denne saken kan virker åpenbart. Tydelig at det var viktig å ha flere scenarioer på hvem som "kidnappet" AEH.
Har vært inne på dette i teori angående at barna hjelper AEH å flykte - nøye planlagt villedning
Kan selvfølgelig også være andre veien at det er nøye planlagt villedning fra TH. Mulig med RU når han møter han på kontoret (deres coverup)
ja å sjøl om jeg hvar totalt uenig i det meste i et par av de teoriene så tror jeg att en kunne bytta ut alle folka å litt mere så hadde vi hvært enige i mye

Jeg klarer ikke se logikken i att barna er med, til nød TEH ubevist med tlf samtalen og tilsvarende...
men klart, å 100% utelukke noe uten å vite en del mere kan ikke jeg hværtfall og det som er sikkert er att jeg ikke har hvært inni hue på hværken barna eller TH så jeg jo har ingen forutsettning for å vite noe anna en det som alle andre her vet, men jeg klarer bare ikke se att disse barna har hvært med å drepe mora...
TH har jeg en klar følelse av att er rett mann men det er ikke på grunn av att han er grådig og gjerrig og eventuelle psyk diagnoser han kan ha, det er mere på grunn hvordan han viser seg frem sjøl på og ikke minst att det virker så klart att han står bake allt av villedning, han gir seg jo fader ikke med villedningen en gang...
penga betyr som jeg å andre har nevnt lite, muligens ingen ting...
Tror som andre her også er inne på att det er for mye likheter i mellom SJ og TH, både i tankene rundt kjæringer og resultatet...