2020-07-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jo Amir kan jag tjafsa med i timtal. Men det är en del andra som tjafsar med sina ultimatum att de måste ha träff nu, annars. Jag känner inte att jag har sådan stor lust med dem just idag. Jag vill att de ska vara snälla, lite blyga och inte ens vilja träffas utan bara babbla på utan krav. Föredrar blöjkillen med sina tusen selfies!

Brukar du ha lust med dem annars?
2020-07-17, 17:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jo Amir kan jag tjafsa med i timtal. Men det är en del andra som tjafsar med sina ultimatum att de måste ha träff nu, annars. Jag känner inte att jag har sådan stor lust med dem just idag. Jag vill att de ska vara snälla, lite blyga och inte ens vilja träffas utan bara babbla på utan krav. Föredrar blöjkillen med sina tusen selfies!
Fredagen är ju mecka för datingen liksom bara boka träff på globen så blir alla glada.
man ska ha skoj i livet vet du väl.Ta annars och Satsa på Börje han är alltid snäll med sin champagne.Den är redan förberedd bara gilla läget-.
2020-07-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Brukar du ha lust med dem annars?

Lust och lust. Jag brukar ha högre toleransnivå? Jag har inte riktigt kommit in i ett flow idag där jag bara kan spruta ur mig meddelanden. Jag känner att jag kommer av mig och göra pauser som inte är nödvändiga. Förmodligen för att jag har slappat i början på veckan och bara ligger på ynkliga 718 mess, och vet att jag behöver steppa upp om jag ska komma upp i högsta ersättningen....
2020-07-17, 18:03
Medlem
Citat:
Lust och lust. Jag brukar ha högre toleransnivå? Jag har inte riktigt kommit in i ett flow idag där jag bara kan spruta ur mig meddelanden. Jag känner att jag kommer av mig och göra pauser som inte är nödvändiga. Förmodligen för att jag har slappat i början på veckan och bara ligger på ynkliga 718 mess, och vet att jag behöver steppa upp om jag ska komma upp i högsta ersättningen....
Min läckra kvinna du löser det, du är veteran D dubbel bonus nu
2020-07-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Min läckra kvinna du löser det, du är veteran D dubbel bonus nu

Haha, jo dubbel bonus, men har bara gjort 188 st idag. Jag lär ju nå 400, men kvaliten blir allt sämre nu när jag gör kortare mess. Men jag har inte fått skäll från någon coach om något sedan jag skaffade ett SEkonto. Jag tycker det är skönt att undvika kontakt med dem. Ingen utvärdering heller på länge.
2020-07-17, 18:11
Medlem
Citat:
Haha, jo dubbel bonus, men har bara gjort 188 st idag. Jag lär ju nå 400, men kvaliten blir allt sämre nu när jag gör kortare mess. Men jag har inte fått skäll från någon coach om något sedan jag skaffade ett SEkonto. Jag tycker det är skönt att undvika kontakt med dem. Ingen utvärdering heller på länge.

Du har ju 6 timmar på dig, 220 mess idag är max 3h. Sen dunkar du in 500 imorgon och resten på söndag.
2020-07-17, 18:20
Medlem
Citat:
Du har ju 6 timmar på dig, 220 mess idag är max 3h. Sen dunkar du in 500 imorgon och resten på söndag.

Tack för pepp! Jo jag måste ju för det är värdelöst att jobba med en sämre ersättning. Jag kommer inte hinna med något eget sexliv bara eller vara ute i solen! Men vad är en bal på slottet!
2020-07-17, 18:26
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Tack för pepp! Jo jag måste ju för det är värdelöst att jobba med en sämre ersättning. Jag kommer inte hinna med något eget sexliv bara eller vara ute i solen! Men vad är en bal på slottet!
Ta med dig laptopen ut och jobba i solen.
2020-07-17, 18:32
Medlem
Citat:

Vissa har det bra hör jag. För en annan liknar ju sexlivet i coronatider gubbarnas i chatten ffs.
2020-07-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ta med dig laptopen ut och jobba i solen.

Jag tycker det är svårt att sola samtidigt som jag jobbar. Jag blir liksom trött av värmen och inte alert som jag behöver vara med gubbarna. Sedan ser jag sämre på skärmen. Men på söndag väntar en längre biltur så jag kommer få sitta med laptopen i knät i tre timmar för att få ihop de sista... Nästa vecka måste jag starta med detta tidigare i veckan.
2020-07-17, 18:43
Medlem
Citat:
Vissa har det bra hör jag. För en annan liknar ju sexlivet i coronatider gubbarnas i chatten ffs.

Mitt sexliv kommer ju bestå av gubbarnas fantasier om diverse den här helgen för det finns inte utrymme för annat. Synd att kukbilderna är av så kass kvalite.
2020-07-17, 18:58
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Mitt sexliv kommer ju bestå av gubbarnas fantasier om diverse den här helgen för det finns inte utrymme för annat. Synd att kukbilderna är av så kass kvalite.
haha du är för goer lappen i knät när man kör den gillar jag skarpt.Bara ta inte med dig den på Citygross och fika med en kaffe wienerbröd.Sexchatta är kult man blir immun mot såna bilder till slut.
Nu är det reclainer whiskey chilla gilla läget MMA.Vad kan man liksom mer begära av detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in