Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Svårt att säga. Om L går till val på att vara regeringsunderlag till en S-regering så kan de få stödröster, men det vill de inte göra. Halva partiet, inklusive partiledaren, var motståndare till Jöken och har bara lovat att respektera det beslutet under en mandatperiod.
Dock kan det bli så att L knappast har något annat val, därför att SD inte släpper in dem i högerblocket. Min gissning idag är i alla fall att L får lämna men det är inte skrivet i sten.
Att L får lämna vadå ?
Dom unga som kommer i framtiden tar del av nyheter och kultur via internet och reser mer
speciellt dom unga männen verkar rösta på SD, och dom ser vilken rabiat vänsterfeministisk
aktivism dom kvinnliga klasskompisarna håller på med.
Dom är medvetna om aktivisternas metoder vilket dom över 65 inte är som ofta gift sej tidigt
och inte ens tågluffat, och nyheter på nätet tar dom inte heller del av heller.
Vi får hoppas på det, men jag tror att dom konservativa förlorar nästa val tyvärr.
Går det räkna ut hur många sossar som hinner avlida till nästa val och hur många procent det
utgör.