Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Du får gärna klippa och klistra från mina inlägg, men eftersom du gör narr av mig så har jag önskemål om att du visar varifrån du klippt och klistrat.
Jag kan påpeka att det tog ganska lång tid att få ner det talade till skrift, dvs inte helt utan en viss arbetsinsats.
Vad jag ville få fram, och även åklagaren var att man inte kan säga att det inte är SDs skor som har lämnat avtrycken.
Snoris försöker ju omforma det hela till att SD inte kan knytas till platsen för att hans skor inte kunde bindas till skoavtrycken. Då låter det som att han skor inte passade avtrycken.
SD kan inte avföras för att avtrycken inte gick att analysera.
Det var många försvårande faktorer, som att det varit blodigt och tyget blivit blött, att tyg hade legat skrynkligt osv.
SD är inte utesluten att vara den som har dödat Lena pga ofullständiga skoavtryck.
Det va knappast någon som inte fattade att det va ditt inlägg.
Du har gjort ett bra jobb med det, Tackar dig för det.
Det är inte dig jag vill göra narr av utan ÅK, men när du stöttar henne så
skvimpar det över på dig också.
Hon vill få det till att det kan vara SDs skoavtryck för att det inte är bevisat att
det inte är hans skoavtryck.
Hur ska det kunna bevisas att det inte är hans skoavtryck när det inte ens är bevisat
att det är skoavtryck.
Teknikern upprepar hela tiden att det inte är bevisat att det är skoavtryck, lik förbannat
försöker ÅK få sittande rätt å tro att det kan vara SDs skoavtryck.
Förstår du inte hur tunt det är samt hur otroligt korkat det framstår.
Undrar om inte domaren också tyckte det.
Åkl: Då har jag inga fler frågor.
Domaren:
Nehe, finns det några fler frågar?