Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Om jeg ikke tar feil nå så tror jeg kone og datter til BRG er ganske aktive i hestemiljøet i den rideklubben hvor HHB2 og gubben driver, så kan nok hvære derfor han har sputta inn noen penger i det...
Ja, det er derfor BRG sponser ridesport. Jeg prøver ikke å trekke ham inn i saken, bare
nevnte det nærmest som en fotnote under kommentaren om at EB jfr. regnskapstallene
etter sigende til daglig ikke er så heldig med økonomien.
Som en parallell støttet jo skøyteløperen TH en av Norges største skøytestjerner, JOK.
Men dette blir digresjoner som ikke bringer oss særlig langt i jakten på morderen.
Tilbake til TH og hans vrangvilje overfor politiet, og hans iver etter å forsøksvis
spore etterforskningen i en annen retning, får jeg mer og mer en fornemmelse
av at dette er hans måte å vise fingeren til påtalemakten.
Det er trekk her som også minner om J*mtl*nd-saken. Selv om de to muligens
er ganske forskjellige i fremgangsmåten, er stikkord som forsvunnet ektefelle, villedning
av politiet, og inntrykket av en nesten uanfektet mistenkt, påfallende like.
Sitat fra J*mtl*nd-saken:
«Hans systematiske og planmessige arbeid for å skjule spor gir et bilde av en
kald og kalkulerende drapsmann».
Citat:
Ursprungligen postat av
TakeYouOnACruise
Har inte norrmän någon motsvarighet till flashback? Hur mår ni, Vad gör ni om dagarna?
Blir sjukt störd av norskan i tråden, och då menar jag sjukt störd. Här talar vi svenska. Jag tycker inte det är helt orimligt.
Vi har några forum där man kann diskutera saken, men dom är tyvärr drabbat av
väldigt sträng moderation. Man skulle inte kunne skriva så fritt som här på FB.
Förlåt förr all den tokiga norsk du må läsa i tråden. Jag tyckar svenska är änkelt nog
att läsa, även om ja måste använde Google Translate förr ett och annat dialekt-ord
som jag inte har koll på.