2020-07-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
Vad heter EH?
Emma Hessel
Citera
2020-07-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag vet inte iheller hur det sett ut i förhörs rummet. Det är ngt som bara känns jävligt fel, när hon blir konfronterad med synnerligen avskyvärda uppgifter, och pratar om honom som om han var ett helgon. Vore konstigt om han lyckats hålla sina böjelser i schack i 11 år, men bara i två veckor med CL. Men jaa, hoppas verkligen det utreds ordentligt och korten kommer på bordet. Även om hon är helt oskyldig, ovetandes, vetandes, medskyldig el skyddar brottsling. En sak e säker, dessa två kvinnor såg upp till honom som en Gud = två mindre begåvade kvinnor. Någorlunda bra mamma kan man va ändå, även mindre intelligenta.

CL är svår att begripa sig på. Såg hon upp till honom som en gud, eller såg hon en mjölkko att livnära sig på?
Citera
2020-07-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Håller med !

Jag tänker lite såhär , är väl ganska ovanligt att en Pedofil i hans grad inte först har utnyttjat sina egna barn ?
De brukar väl ändå börja ”bakom stängda dörrar ”?
Hon E**a , har väldigt svårt att tro att de var i hop under så många år utan att hon i sådant fall visste något 🙄
Hur tänker ni ?
Ja hur jag tänker om E kan du se i alla mina inlägg. Självklart vet hon mycket. Hon är sönder manipulerad av CA, precis som CL är. I förhören låter det som om hon fort trånar efter honom. Kanske efter ngr år lyckas hon släppa tanken på honom och inse allt det sjuka. Just nu verkar hon fortf fööör förtrollad av honom. Vill inte tänka på vad som kan ha hänt alla 5 barnen.
Citera
2020-07-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Det verkar inte finnas något som binder honom till att vara aktivt deltagande i övergreppen. Finns det en grad av pedofili som kan kallas "fluktarpeddo". En som har en gräns när det kom till att själv förgripa sig på barn, och där egna barn är helig mark.

Hm , bra poäng 😊
Hursomhelst, så har jag ändå svårt att tro att han som sadist ( att be ngn stoppa upp en dildo i ett barn 😣😣 är sadistiskt ) inte har orsakat mer än det finns bevis för ?
Jag har ju även jävligt svårt att tro att hans ex E**a under alla år inte märkte av hans pedofili ?
Citera
2020-07-15, 22:17
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
Vad heter EH?
Emm* (A) Hesse* (L)

Förhör med henne sid.519 i FUP
Citera
2020-07-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
CL är svår att begripa sig på. Såg hon upp till honom som en gud, eller såg hon en mjölkko att livnära sig på?
Som en Gud tror jag. Visst hon va kleptoman o pengakåt. Men kan inte på ngt vettigt sätt se vad hon egentligen behövde pengar till, (förutom försörjning) inte droger, spel, alkohol, de vanliga grejorna man brukar göra bort sig för. (vad vi vet) Tittar man på henne, har hon de billigaste kläder o billigaste horsminket. Inga smycken, inga dyra möbler el liknande. Som längst kom hon på en charter till Mallorca. Varför ville hon alltid ha pengar?? Men det är ju en sjukdom att vara kleptoman, så behövs ingen anledning egentligen. Hennes krfgd skuld som alla tjatar om, sträckte inte ens sig över 20 k! Hon ville kanske inte jobba helt enkelt. Han va ingen miljonär iheller. En helt vanlig chaufför med medelinkomst. Tre ungar! Hon hade kunnat hitta andra o mjölka om det var det hon va ute efter.
Citera
2020-07-15, 22:24
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
FUP:en var rätt tung läsning. Carita uppvisar tydliga beteendemönster för en sociopat.

Utveckla gärna dina tankar
Citera
2020-07-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Hm , bra poäng 😊
Hursomhelst, så har jag ändå svårt att tro att han som sadist ( att be ngn stoppa upp en dildo i ett barn 😣😣 är sadistiskt ) inte har orsakat mer än det finns bevis för ?
Jag har ju även jävligt svårt att tro att hans ex E**a under alla år inte märkte av hans pedofili ?
Visst finns de dem pedofiler som håller sina egna utanför. Vi vet inget om detta i detta fall tyvärr, än. Men 11 år av "bara" barnporr, för att pang på direkt ta det till nästa steg, e så jävla långsökt. Emma vet, men nu när hon får facit i hand, skäms hon antagligen för att antingen bara låtit det va, tittat på, eller ännu värre deltagit. Hade inte förväntat mig att hon skulle sitta o säga : jag kände till hans böjelser, men lät bli att agera. Låter ju nästan ännu värre. Med tiden kommer hon prata. OM hon inte varit delaktig.
Citera
2020-07-15, 22:32
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Emma Hessel
Hallå?? Maskning kan ju vara på sin plats när det gäller människor som inte är anklagade för nåt 🤦‍♂️
Citera
2020-07-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Hallå?? Maskning kan ju vara på sin plats när det gäller människor som inte är anklagade för nåt 🤦‍♂️
Nä varför hennes namn är sen länge offentliggjort. Gör det någon större skillnad! : Emm* Hess+l *=a +=e Same Shit för något normalt funtade läskunniga
Citera
2020-07-15, 22:43
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Nä varför hennes namn är sen länge offentliggjort. Gör det någon större skillnad! : Emm* Hess+l *=a +=e Same Shit för något normalt funtade läskunniga
Är det verkligen sen länge offentliggjort? Nej, det tror jag inte. Och ja, maskning gör skillnad, tror oxå det är en av fb:s regler...
Citera
2020-07-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Utveckla gärna dina tankar

Patologisk lögnare som stjäl och manipulerar, har svårt att behålla ett jobb, lever i en rätt oordnad tillvaro, lånar pengar till höger och vänster utan att betala tillbaka. Utöver detta bevittnar råheten i dom övergrepp som hon utsatt sina barn för på en total likgiltighet och brist på empati. Sedan har vi även den kränkande fotograferingen av brukaren på hennes arbetsplats. Ingen normalt funtad människa skulle komma på att göra något sådant. Jag har även noterat att hon har den där typiska "tomma" blicken som är karakteristisk för folk med antisocial personlighetsstörning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in