2020-07-15, 17:21
Medlem
hängballens avatar
Vet nån vad kärringen gjort? Ungen tror jag faktiskt var en miss.
Citera
2020-07-15, 17:27
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Negrer tycker tydligen inte att Black Lives Matter.

Black Lies Matter.

Negrer är precis som zigenare. Dom måste hela tiden bevisa att alla "fördomar" om dom är rätt.
Någon som vet bakgrunden till denna misshandel av kvinnan och barnet. Men det är kanske en merit att bli dömd som barnmisshandlare precis som Tobias Hübinette.
Citera
2020-07-15, 17:36
Medlem
No-n-sences avatar
Mamman till han som sparkar den lilla flickan går ut med att det var en olycka, hennes son är minsann ingen som sparkar små barn.

Tydligen är det okej att misshandla gravida kvinnor som redan håller på att få stryk av andra kvinnor.

Visar bara hur lågt det har sjunkit.
Citera
2020-07-15, 17:40
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Mamman till han som sparkar den lilla flickan går ut med att det var en olycka, hennes son är minsann ingen som sparkar små barn.

Tydligen är det okej att misshandla gravida kvinnor som redan håller på att få stryk av andra kvinnor.

Visar bara hur lågt det har sjunkit.
I 99% av fallen är det sjukt att misshandla en gravid kvinna men vi vet inte om hon smittat nån med hiv på flit, golat ner någon som fått 50år på kåken på kul eller kanske misshandlat grannungen. Det är en negerkärring vi snackar om...
Citera
2020-07-15, 17:49
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
I 99% av fallen är det sjukt att misshandla en gravid kvinna men vi vet inte om hon smittat nån med hiv på flit, golat ner någon som fått 50år på kåken på kul eller kanske misshandlat grannungen. Det är en negerkärring vi snackar om...

Säger du så här om alla som misshandlas och mördas? Hoppas någon nära till dig får smaka på vad som hände kvinnan i videon.

Man vet ju vem mamman är till mannen i videon, då borde det väl inte vara något svårt att plocka in negern till polisstationen och sedan få namnen på kvinnorna?

// PoK
Citera
2020-07-15, 19:21
Medlem
halaltarzans avatar
Kan tycka det är lite konstigt att det inte är mer uppståndelse runtomkring det hela med folk som skriker "sluta" eller "ring polisen". Undrar vad upprinnelsen till det hela var?
Citera
2020-07-15, 21:03
Medlem
Detta är bedrövligt. tro mig jag stöttar kampen för svarta, men det är just dessa incidenter som får mig och omvärdera min position... ibland har svarta svårt att.. ehm.. behräska sig?
Citera
2020-07-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Säger du så här om alla som misshandlas och mördas? Hoppas någon nära till dig får smaka på vad som hände kvinnan i videon.

Man vet ju vem mamman är till mannen i videon, då borde det väl inte vara något svårt att plocka in negern till polisstationen och sedan få namnen på kvinnorna?

// PoK

Är offret också svart? såg inte detta..
Citera
2020-07-15, 23:09
Medlem
En vanlig dag i USA.
Det hade varit mer chockerande att läsa att sånt här inte händer längre.
Citera
2020-07-15, 23:31
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vet nån vad kärringen gjort? Ungen tror jag faktiskt var en miss.

Tittar du noga på filmen så finns det ingen han ska hoppsparka på. Dvs den som ungen kryper mellan benen på är en av de som attackerar.
Citera
2020-07-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Helt sjukt...

Riktigt jävla smart av dem att ge KKK mera ammunition med. De har ökat sin rekrytering rekord artat i år.

KKK är en samling feta äldre män; tandlösa och illitterata. De kommer aldrig att förändra någonting, utan fortlever som en kvarleva från fornstora dagar då deras organisation bestod av vanligt, dugligt folk. Svunna tider.

Tror däremot det finns andra organisationer som rekryterar stora skaror vita män.
Citera
2020-07-16, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
KKK är en samling feta äldre män; tandlösa och illitterata. De kommer aldrig att förändra någonting, utan fortlever som en kvarleva från fornstora dagar då deras organisation bestod av vanligt, dugligt folk. Svunna tider.

Tror däremot det finns andra organisationer som rekryterar stora skaror vita män.

Så du läser inte FBI rapporterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in