Citat:
Ursprungligen postat av
FrankieStubbs
Min bästa fröken.
Jag kan försäkra er om att jag i egenskap av gentleman samt vederhäftig medborgare är mycket pålitlig.
Mitt ord står lika fast som urberget i mossan.
Nu förhåller det sig så att din utsaga icke är med verkligheten överensstämmande. Mitt anatomiska utförande är så beskaffat att jag har en KUUUK.
Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Mitt enda intryck är att aggressivitet och passiv aggressivitet verkar vara bra egenskaper att ha för att bli komiker eller journalist.
Är det verkligen ditt
enda intryck? Pull-mia känns extremt passiv-aggressiv och Emma Hycklare är bara för mycket extra allt. Ina känns mer balanserad.
Citat:
Ursprungligen postat av
DemonDeath
Mikrofoner för 3 tkr styck, fick vi veta i dagens avsnitt. Fint ska det vara för damerna.
3K för en mick e ingenting! Det finns Neumann och Brauner för 100.000. Snarare är det ytterst sossigt att ha så billiga mikrofoner korrelerat till deras inkomst på Patreon.
Omg vilket skitavsnitt! 10+ år gamla trådar som dessutom är en upprepning från förra veckan! Helt sikk vad fantasilöst. Pull-mia var givetvis sämst som vanligt med monoton röst och VÄRDELÖST ämne. Vem bryr sig om nån som är sur på sin granne?? Kan det bli mer PK? Det är så fruktansvärt lamt så att man dör av cringe.