Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-13, 21:39
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Nu är det så att nytt avsnitt kommer imorron... så gott om tid är det ont om för min del! så jag kör uppsnacket redan nu:
https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/zp2edg9vgv92uwxt
Grym prediktion! Tror du slagit huvudet på spiken! Avsnittet imorgon kommer med största sannolikhet vara riktigt ruttet. Förutspår en riktig bajsmacka.
Citera
2020-07-14, 00:46
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
oki león…har får du en proper update…see det var väl bra att jag skrev ner detta så jag kan ge dig det du vill ha

patrons 22/6 1432 just nu 1783

fb-grupp 22/6 15 291 just nu 18 251

revenue 22/6 2071 usd/creation just nu 2589 usd/creation

Du måste fan släppa din fixering vid en podd som uppenbarligen inte ger dig den glädje vi som lyssnar på den får.
Citera
2020-07-14, 01:30
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Jag blir inte godkänd som medlem så frågan ställs här på sin spets. Vilket samröre har gruppen med Kamrer Kinnunen?

Du får ursäkta mig här men det känns lite som att du inte berättar allt för oss andra om den diaboliske kamrern. Det är ju synnerligen topic om den lede Kinnunen ligger bakom podden och smutskastningen av din person vilket i sig kan leda till att vår syn på den medeltida sexualiteten blir snedvriden.

Så, berätta det vi behöver veta här!

Edit: Enligt säkra källor har du inte nekats medlemskap i facebookgruppen utan tvärtom erbjudits möjligheter att lägga fram din sak både där och i podden. Vilket får mysteriet att tätna än mer.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-07-14 kl. 01:36.
Citera
2020-07-14, 09:51
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Du måste fan släppa din fixering vid en podd som uppenbarligen inte ger dig den glädje vi som lyssnar på den får.
Haha, va? Är du representant för alla lyssnare nu plötsligt? Tala för dig själv. Jag lyssnar på podden och den ger mig inte glädje. Podden, dess upphovsmän och dess svans har blivit allt mer av ett kloakhål.
Citera
2020-07-14, 10:16
Medlem
Tycker SVT-klippet inte var något att uppröras över. Bara intressant att SVT vågar ta i Flashback med tång, till och med några positiva uttalanden från intervjuaren - nästan så man tror att de har en agenda. Men är kanske min misstro till SVT som är lite för hög.

Underligt uttalande av Emma dock, att det inte är konstigt att de som använder Flashback lyssnar på podden, men folk som aldrig skulle gå in där lyssnar på den är konstigt. Jag startade denna tråden 2-3 avsnitt in. Så man får ju gissa att de startade facebook-gruppen innan denna tråden startades, i samband med att podden lanserades - och spridits till sin krets som facebookgrupper görs, och deras krets är ju sådana som "aldrig skulle gå in på flashback".

50 - 50 unga tjejer - gamla gubbar var intressant. Undrar var gränsen för tjej går, men framför allt var gränsen gör gubbe går eftersom jag tydligen är gubbe
Kan man göra en vild och heeelt ogrundad gissning att gubbarna är de som använder flashback och de unga tjejerna är de som inte vågar gå utanför facebook.
Men med tanke på mängden flams och Laidback-chattande i denna tråd så har kanske grupperna mixats lite.
Kul tråd dock, undrar varför podtrådar alltid drar till sig weirdos haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Peyotedude
Spelar ingen roll. De stjäler andras ideer rakt av. Tänk om jag hade börjat kopiera deras podd.
Stjäler...
Vill du behålla dina idéer och åsikter för dig själv, skriv inte ut de på flashback som är öppet för alla att läsa.
Starta en betalsida om du vill att man ska betala för att läsa det du skriver. Eller länka till en patreon i din signatur, om du vill att folk på frivillig basis ska ge dig pengar likt skaparna av podden gör.
Citera
2020-07-14, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Jag har icke alls blivit erbjuden att lägga ut min sak i denna så kallade ”podd”, vi ser här hur långa samt slemmiga Kamrerens tentakler är samt vilka osanningar som är i omlopp.
...
Möjligtvis kunde jag acceptera en djupintervju utförd av norrländskan över ett glas vin eller sju men det hör dessvärre inte hit för tillfället.
Frågan är väl vad Kinnunen själv har att säga? Vi har bara hört en sida av detta!

Varför känner du att du behöver supa ner henne för att ha en 'djupintervju'? Är du så sjukt odräglig eller antyder du att Pull-mia är ett våp som fläker ut sig efter ett par glas?
Citera
2020-07-14, 10:31
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Haha, va? Är du representant för alla lyssnare nu plötsligt? Tala för dig själv. Jag lyssnar på podden och den ger mig inte glädje. Podden, dess upphovsmän och dess svans har blivit allt mer av ett kloakhål.

Haha exakt så är det broder!
Jävlars vad det hände grejer tidigt idag då... måste komma med ett instick som stödjer oss som är lämnade röstlösa i den här frågan:
https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/mgynjci2m0xa9rhd
Citera
2020-07-14, 13:41
Medlem
VincentLels avatar
Tycker dom fnittrar lite för mycket. Annars rolig pod, flera avsnitt har fått mig skratta högt på jobbet.

Generösa alla patreons är. 2600 USD per avsnitt just nu.

Vart skickar man in förslag på trådar?
Citera
2020-07-14, 13:46
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Haha exakt så är det broder!
Jävlars vad det hände grejer tidigt idag då... måste komma med ett instick som stödjer oss som är lämnade röstlösa i den här frågan:
https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/mgynjci2m0xa9rhd
Bra röstinlägg i debatten! Det är bra att det finns röster i denna rebellgrupp, som ser Flashback Forever för vad de är och beaktar dem som fiende. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi skapa uppror.

Det kommer med stor sannolikhet bli ett av de sämsta avsnitten idag. Jag hoppas såklart att jag har fel, men det är den objektiva sanningen. Podden har dalat kraftigt i kvalité på sistone.
Citera
2020-07-14, 14:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
...
Vill du prata om nåt annat så är forumet öppet.
Sängkammarpratet är du givetvis bara avis på. 😊

Även om jag inte ofta ids men just det här vill jag med eftertryck fisförmämt bestrida. Annars ingen klarhet i saksaken?
Citera
2020-07-14, 15:30
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Bra röstinlägg i debatten! Det är bra att det finns röster i denna rebellgrupp, som ser Flashback Forever för vad de är och beaktar dem som fiende. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi skapa uppror.

Det kommer med stor sannolikhet bli ett av de sämsta avsnitten idag. Jag hoppas såklart att jag har fel, men det är den objektiva sanningen. Podden har dalat kraftigt i kvalité på sistone.

Fan så fint att höra! kommer förmodligen själv inte ha tid att lyssna på podden förens inatt, men tänkte i så fall komma med en liten sammanfattning imorron! om du/ni/någon känner att nått borde vara med så hojta bara till! //brajjan
Citera
2020-07-14, 15:59
Medlem
DemonDeaths avatar
Otroligt tröttsam och dålig podd. Kan inte vara många kvar som fortfarande tycker om den efter att ha lyssnat på alla avsnitt.

Emma fortsätter mala på om Axels tivoli, som om det inte räckte med ett avsnitt om ämnet. Kom igen, såååå roligt är det inte med det tivolit. Ina läste en tramstråd om personer som verkar ha fobi för engelska, höhö – jätteroligt (inte) i en halvtimma att höra olika varianter på att vägra använda engelska på jobbet och på skyltar. Fjärt-Mia pratade något om grannar och någon fejd, men vid det laget var jag så uttråkad, och Mias röst så monoton och sätt att lägga betoning så konstig, att jag inte minns vad hon sa.

Verkligen ett urvattnat koncept de håller på med. Det var lite kul i början. Men nu har de gjort 25 avsnitt där alla är identiska vad gäller upplägg. De läser sina trådar närmast som monologer, fnissar år varandra, och kläcker ur sig tråkiga kommentarer.

De letar ju bara fram någon tråkig tråd, läser ur den med en "tokig" röst, och ryggdunkar varandra åt hur korkat allt är, när det är uppenbart en tramstråd. Kom igen, ansträng er lite mer. Pröva något nytt.

De långa monologerna de har för varandra blir ju bara som en ljudmatta i öronen, och till slut kopplar man bort och hör inte längre vad de säger. Minns ingenting av vad de har sagt från detta avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in