Ämnessök "Hatgrupp" här på fb.
Där finns det flera trådar med rätt många namngivna som uppenbarligen läser om sig själva.
Mer eller, i vissa fall, mindre kända men definitivt en och annan sk "kändis".
Jo, det är jag helt övertygad om. De allra flesta har lik i garderoben och läser nog runt vad som skrivs om dem så att de kan bemöta saker och ting i ett så tidigt skede som möjligt.
Var det något om vandrande rövhål på två ben? Om det var det, så skrev du ett väldigt bra inlägg. Skrattade så jag tjöt och höll på att köra i diket när han läste upp det.
Kan se den om och om igen. Vi är ett sällskap som nu har snurrat denna vinjetten flera gånger i afton och garvar läppen av oss! Först låter smilfinken så nöjd men sedan så blir han förnärmad. Diggar kommentaren i slutet - så fel har han (Smegma) ju inte!
Kan se den om och om igen. Vi är ett sällskap som nu har snurrat denna vinjetten flera gånger i afton och garvar läppen av oss! Först låter smilfinken så nöjd men sedan så blir han förnärmad. Diggar kommentaren i slutet - så fel har han (Smegma) ju inte!
"Men vad fan Smegma", "fy fan för Smegma".
Du måste erkänna, lite rolig är han allt.
Känns mycket mer än just ett sammanträffande att detta händer efter du beskriver om att hänga upp en katt i ett måttband. 1 år senare händer det just att en katt hängs upp i ett måttband
I maj hittades en katt upphängd i ett måttband på dörrhandtaget till tingshuset
Edit: Hade förväntat mig att du kunde förklarat dig mer efter ett svar än och bara logga ut på en gång efteråt.
Men hallå, jag har faktiskt aldrig sagt att jag skulle göra något sådant på Flashback. Det är inte sant. Javisst, jag har skrivit saker. Men dessa saker var för att jag villa att folk skulle märka mig. Jag ville ha uppmärksamhet. Jag kan inte förklara mig mycket bättre än så. Snälla, jag mår jättedåligt över de här anklagelserna!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!