• 2
  • 3
2020-07-14, 15:05
Medlem
HateWrecks avatar
Ämnessök "Hatgrupp" här på fb.
Där finns det flera trådar med rätt många namngivna som uppenbarligen läser om sig själva.
Mer eller, i vissa fall, mindre kända men definitivt en och annan sk "kändis".
Citera
2020-07-14, 15:23
Medlem
halaltarzans avatar
Jo, det är jag helt övertygad om. De allra flesta har lik i garderoben och läser nog runt vad som skrivs om dem så att de kan bemöta saker och ting i ett så tidigt skede som möjligt.
Citera
2020-07-14, 15:39
Medlem
Joakim.Larssons avatar
Det är klart man läser. Det är nästan ett måste eftersom saker som sprids här tenderar att dyka upp i köttrymden om man inte ser upp.
Citera
2020-07-14, 22:34
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Var det något om vandrande rövhål på två ben? Om det var det, så skrev du ett väldigt bra inlägg. Skrattade så jag tjöt och höll på att köra i diket när han läste upp det.

Hittade!

https://www.facebook.com/MessiahHall...1/?d=null&vh=e

Kan se den om och om igen. Vi är ett sällskap som nu har snurrat denna vinjetten flera gånger i afton och garvar läppen av oss! Först låter smilfinken så nöjd men sedan så blir han förnärmad. Diggar kommentaren i slutet - så fel har han (Smegma) ju inte!

Citera
2020-07-14, 23:38
Medlem
Lovar att skära ut ett öga om svaret är nej.
Citera
2020-07-15, 12:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Inte de riktiga A-Kändisarna med lång meritlista. På riktigt.
De står över Flashback och annat tjafs.

Men pöbeln under dom. Absolut.

Citera
2020-07-15, 18:05
Medlem
Jag hade gjort det om jag vore kändis.
Citera
2020-07-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Kan se den om och om igen. Vi är ett sällskap som nu har snurrat denna vinjetten flera gånger i afton och garvar läppen av oss! Först låter smilfinken så nöjd men sedan så blir han förnärmad. Diggar kommentaren i slutet - så fel har han (Smegma) ju inte!

"Men vad fan Smegma", "fy fan för Smegma".
Du måste erkänna, lite rolig är han allt.
Citera
2020-07-16, 01:55
Medlem
Hlewagastirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Spännande! Har du några konkreta exempel?
Joel Ander råkade indirekt outa sig på Flashback: (FB) Den stora tråden om djurplågaren i Lerum !

Citat:
Ursprungligen postat av bernardo123
Citat:
Ursprungligen postat av zooky
Hej bernado123

Känns mycket mer än just ett sammanträffande att detta händer efter du beskriver om att hänga upp en katt i ett måttband. 1 år senare händer det just att en katt hängs upp i ett måttband

I maj hittades en katt upphängd i ett måttband på dörrhandtaget till tingshuset

Edit: Hade förväntat mig att du kunde förklarat dig mer efter ett svar än och bara logga ut på en gång efteråt.
Men hallå, jag har faktiskt aldrig sagt att jag skulle göra något sådant på Flashback. Det är inte sant. Javisst, jag har skrivit saker. Men dessa saker var för att jag villa att folk skulle märka mig. Jag ville ha uppmärksamhet. Jag kan inte förklara mig mycket bättre än så. Snälla, jag mår jättedåligt över de här anklagelserna!
(FB) Djurplågare lös i Lerum
Senast redigerad av Hlewagastir 2020-07-16 kl. 02:04.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in