Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Nej jag står exakt där jag började och något annat är i så fall ett uttryck för din oförmåga.
Varför har du alltid så svårt att hålla dig till topic?
I tråd efter tråd dyker du upp, och mönstret är alltid detsamma; du för aldrig trådens kärnämne vidare, utan du börjar tjafsa om någon ovidkommande detalj som har nämts i tråden och biter dig sedan fast vid detta, Du skapar alltid en pseudodiskussion som inte för trådens topic eller kärnämne vidare.
Här har vi nu en mycket intressant tråd som skiljer ut sig från mängden. Flera användare skriver välformulerade inlägg om deras liv. Många gånger både gripande och rörande. Sånt som är relevant för trådens ämne.
Men så dyker DU upp och väljer att tugga sönder och spamma tråden med detaljerat tjafs om... drumroll... denna gång vitaminer. Är det något tics du har? Att tjafsa sönder trådar med ickerelevant autistiskt skit och aldrig ge dig? Du saknar helt förmågan att ta till dig trådens diskussionsinriktning och driva den framåt. Trist.
För att själv föregå med gott exempel, blir mitt inlägg, att jag inte har reflekterat över TS fråga tidigare, men konstaterar nu att den är relevant. Man ser alkisarna alla andra dagar under veckan men inte just på söndagar.
Vad gäller matvanor, så kommer jag fortfarande ihåg en händelse för ca 30 år sedan, just för att den var så udda, var en fullblodsalkis som precis gick ut från vår lokala lilla butik med en hel näve dill. Han stannade till några sekunder och käkade upp alltihop på stående fot. Sedan gick han vidare.
Tyckte det var ganska vettigt, säkert en massa nyttigheter för en billig peng.