2020-07-10, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Virus är inte levande och kan därmed inte dö!
Dum kommentar. Alla vettigt tänkande människor förstår att "levande virus" betyder viruspartiklar med förmågan att infektera celler.
Om virus är levande eller inte är snarare en filosofisk fråga än en biologisk.

Citat:
Källa på att chemtrailsen "tar kål" på "Covid 19", tack!
Ingen, absolut INGEN som kan det allra minsta om ämnet kommer med det fullständigt vansinniga påståendet att virusen kan färdas 10000 meter i luft och sedan infektera. Experterna pratar om några meter, upp till tio, det hörde jag senast idag på radio (P1 kl 09.30)

Citat:
Omj du studerar trådhistoriken, så märker du att många tidigare influensor spritts av chemtrailsen!
Finns INGENTING sådant, det där är ditt helt egna påhitt.

Citat:
För övrigt är "Covid-19" lika artificiellt ocg onaturligt som chemtrails, dvs människoskapat!
Just nu så är himlen där jag bor översållad med dessa fejk-moln!
Bild, eller annat bevis för det, tack!
PÅSTÅ något kan vilken idiot som helst göra.

(Och du har tydligen fortfarande inte lärt dig hur stor månen är... )
Senast redigerad av pewana 2020-07-10 kl. 10:34.
Citera
2020-07-10, 11:11
Medlem
klybans avatar
Citat:

Omj du studerar trådhistoriken, så märker du att många tidigare influensor spritts av chemtrailsen!

För övrigt är "Covid-19" lika artificiellt ocg onaturligt som chemtrails, dvs människoskapat!

Du menar virus inte har medvetande, dock har det två lägen levande och dött.
Som levande kan det smitta och som död smittar det inte, väldigt simpelt faktiskt.

Verkar som du förstod skillnaden mellan luftburensmitta och droppsmitta, skoj du kan lära dig nått nytt.

Viruset kan aldrig överleva på den nivån kondens skapas av flygplanen slår "sönder" luften och skapar dina "chemtrails" och nå marken, det går endast om man flyger tätt över en folkmassa och sprutar ut smittat vatten.

Och nej, jag kan inte ge källa på nått som inte finns, det måste väl även du förstår.
Antar det var därför du skrev det då du visste det inte gick uppbringa nått om detta då det int existerar.
Citera
2020-07-10, 11:56
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:

Var bor du då. Narnia? Här i verklighetens Örebro har jag knappt sett en enda strimma sedan Coronaepidemin bröt ut. Lätt att förstå då flygtrafiken har varit mer eller mindre noll dom senaste månaderna med alla stängda gränser.Chemtrails skulle dessutom vara ett fullständigt meningslöst sätt att sprida smitta på. Viruspartiklarna skulle ha torkat sönder långt innan dom kan komma i närheten av någon att smitta. Vill man sprida smitta så skulle man sprida ut det i städerna på låg höjd nära folket man vill smitta. Man skulle inte frakta upp det till stratosfären och sprida ut det minst en mil från närmaste människa.Att det finns personer i den här tråden som påstått att tidigare influensor sprits med chemtrail betyder inte att det är sant.
Citera
2020-07-10, 13:14
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:

Samma här, såg redan sent igår kväll och inatt att de sprejade som vansinniga, idag en enda heltäckande gegga ovanför de vanliga molnen.
Citera
2020-07-10, 13:16
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Lustigt att den här gamla skittråden vaknade till liv igen. Speciellt nu när mängden kondensstrimmor är nära noll pga minskad flygtrafik.

Eftersom "chemtrails" inte existerar så som det påstås i denna tråden finns det inte heller några källor på att "chemtrails" varken tar kål på eller inte tar kål på virus.
Citera
2020-07-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Samma här, såg redan sent igår kväll och inatt att de sprejade som vansinniga, idag en enda heltäckande gegga ovanför de vanliga molnen.
Som jag sa förut: Påstå något kan vem som helst göra.
Om du ska kunna vara trovärdig måste du visa bilder eller ge något annat bevis. Moln har funnits sedan jordens skapelse och de kan se väldigt olika ut.
Citera
2020-07-10, 18:16
Medlem
Citat:

Va fränt! Filmade du när dom sprejade? Hade ju varit sprängstoff om du fick tag på bevis för denna helt grundlösa och fullständigt idiotiska teori!
Citera
2020-07-10, 22:31
Medlem
Citat:

Heltäckande "gegga" i all ära men där du ser Illuminati-jude-nazi moln så ser jag moln.

Hur vet du att molnen du, jag och alla andra ser inte är moln? Hur vet du att strimmorna vi alla kan se inte består av vatten?

Jag vet att en restprodukt av flygbränsleförbränning är vatten och jag vet att vatten kan kondensera och bilda moln. För mig är det fullt naturligt att flygplan kan bilda kondensationsstrimmor och jag har än så länge inte funnit något skäl till att betvivla att strimmorna vi ser är något annat än vatten.

Vad talar emot att det vi ser är moln av vatten?
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-07-10 kl. 22:41.
Citera
2020-07-14, 14:57
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:

Ja, de har inte slutat chemtraila bara för att den kommersiella flygtrafiken ligger nere...

Här chemtrailas det åtminstone 2-3 dagar i veckan... brukar vara mer sällan under veckorna efter midsommar, eftersom folks huvuden brukar vara riktade uppåt mot himlen från solstolarna...
Senast redigerad av Död o återfödd 2020-07-14 kl. 14:59.
Citera
2020-07-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ja, de har inte slutat chemtraila bara för att den kommersiella flygtrafiken ligger nere...

Här chemtrailas det åtminstone 2-3 dagar i veckan... brukar vara mer sällan under veckorna efter midsommar, eftersom folks huvuden brukar vara riktade uppåt mot himlen från solstolarna...
Bevis för detta, tack. Som du själv brukar fråga efter.
(Har lärt dig vad "vinkeldiameter" är?)
Citera
2020-07-14, 16:39
Medlem
Citat:

Märkligt lokala fenomen de där kemstrimmorna. Där jag befinner mig så ser jag aldrig några chemtrails, de enda strimmorna jag ser är k-strimmor som skapas bakom helt vanliga passagerarplan.

Jag ser faktiskt en kvardröjande vatten-strimma just nu. Den är skapad av ett flight QS4327, ett passagerarplan på väg från Köpenhamn till Helsingfors.

Att som du springa omkring och tro en massa saker i stället för att ta reda på fakta är bara löjligt. Vem som helst kan ju med appen FR24 kolla upp flygplanen. Och gör man det så kan man konstatera att strimmorna kommer från helt vanliga passagerarplan.
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-07-14 kl. 16:47.
Citera
2020-07-14, 17:41
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:

Här sprejas det i princip dygnet runt oavsett väder, vissa dagar kan det verka som att de inte är aktiva men tittar man riktigt noga så syns oftast spår som inte helt tunnats ut.

Himlen är dock aldrig riktigt blå utan disigt blekblå. De åker på jäkligt hög höjd så man får kolla noga om man skall se dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in