2020-07-14, 00:26
Medlem
Nån som har koll när talle o Musse muckar ? När dom gör de dröjer de inte länge tills de smäller tror ja
Citera
2020-07-14, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Nån som har koll när talle o Musse muckar ? När dom gör de dröjer de inte länge tills de smäller tror ja
2022 vintern
Citera
2020-07-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
2022 vintern

Folk brukar väl säga slutet av 2021?
Citera
2020-07-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto
Nej, men du verkar ju däremot ha din tunga långt upp i hans rektum.

Men visst, han är galen. Det finns film när han urinerar på folk. Det finns film när han skjuter en halvdöd person med ak47a från nära håll. DP är psykopater hela bunten.

Frågan som ställdes var dock inte vem som är "galnast". Utan vem som klippt flest, och vem som sitter inne med mest respekt på gatan.

Jag är inte ett dugg arg. Men jag är skeptisk till bilden av Makkan som rutinerad shooter efter jättefadäsen med kallen i Köpenhamn.

Vad är det som har gett dig bilden av att Sho är "hjärnan" i gänget?
Citera
2020-07-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Folk brukar väl säga slutet av 2021?
Slutet av 2022
Citera
2020-07-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Vad är det som har gett dig bilden av att Sho är "hjärnan" i gänget?
Sho har knullat han i röven det är därför
Citera
2020-07-14, 05:56
Medlem
Citat:
Makkan var ju garanterat fett stressad. Förloppet har dragit ut på tiden. De skulle egentligen dra direkt när flyktbilen kom! Men pga tjafset med kallen blir de där typ dubbelt så länge som planerat.

Men hajar också att Makkan vill lägga en salva med kallen innan han drar. Skulle sett illa ut för honom om han inte avfyrade ett enda skott under dådet, och det i stället bara var springisen och backupen Abbe som sköt Gucci och Franky.

Det är ju dock DP:s b-lag, rent av c-lag, som vi ser i aktion. Om det hade varit Musse, Sho och Talle på mordplatsen, så hade det sett annorlunda ut.

Ratata!!! Ratata!!! Ratata!!!

Tänk myntamordet.

Jag har hört att Makkan är deras bästa skytt. Av hybris så tar han då med sig små barn som inte har debuterat. Hans arrogans åt upp honom. Definitivt Makkan på video från mordplatsen i Uppsala. Hört rykten att han är en av två skyttar inne på mynta

Makkan är en psykopat. Absolut inte stressad om han kan jaga folk in i köket på mynta mitt i rinkeby och utföra dubbelmord..i ett område polisen definierar som rött läge.
Senast redigerad av Dinmamma001 2020-07-14 kl. 06:00.
Citera
2020-07-14, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Franky sprang säkert så de inte kunde se honom längre. Ville väl dra så fort som möjligt.

Angående Uppsala är bevisbördan i Sverige så orimligt hög att dna på vapen och kläder i en flyktbil från ett mord inte räcker.

Dom nekade bara och sa ingen kommentar och blev frisläppt.

Beviset räckte inte heller för mordet i Mariehäll samt mordet i Sollentuna på Elie Messo.

Just ja, det var DNA i de två senare fallen ja. Minns inte om det ens fanns DNA i Uppsala men din poäng är den samma och korrekt.
Citera
2020-07-14, 11:30
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Jag har hört att Makkan är deras bästa skytt. Av hybris så tar han då med sig små barn som inte har debuterat. Hans arrogans åt upp honom. Definitivt Makkan på video från mordplatsen i Uppsala. Hört rykten att han är en av två skyttar inne på mynta

Makkan är en psykopat. Absolut inte stressad om han kan jaga folk in i köket på mynta mitt i rinkeby och utföra dubbelmord..i ett område polisen definierar som rött läge.

Allt du hört rimmar dock väldigt dåligt med videon från Köpenhamn där han inte ens fixar att osäkra en kalle själv.

Betvivlar inte att han är psykopat. Precis som resten av DP.

Angående Uppsala så var det de andra tre som häktades för mord.
Citera
2020-07-14, 12:17
Medlem
Citat:
Allt du hört rimmar dock väldigt dåligt med videon från Köpenhamn där han inte ens fixar att osäkra en kalle själv.

Har för mig att makkan satt för tillfället när de hände också
Citera
2020-07-14, 12:23
Medlem
Citat:

Haha..som sagt har bara Hört .. videon från Uppsala, kanske du behöver ta en titt på. Det var väl fler än 5 pers som togs in för den mordet däribland flera från byn..
Citera
2020-07-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Har för mig att makkan satt för tillfället när de hände också

Alla 4 var ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto