2020-07-12, 16:31
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Jag fick vara med i gruppen ett tag men blev anmäld och får inte skriva mer.
Citat:
Nu har jag löst det hela med facebook och förväntar mig att bli medlem på minuten som man brukar säga.
Citat:
Jag blir inte godkänd som medlem så frågan ställs här på sin spets. Vilket samröre har gruppen med Kamrer Kinnunen?

Det var då ett jäkla tjat från dig om den där Facebook-gruppen. Ingen bryr sig om ditt medlemskap. Du får väl mejla kundtjänsten och klaga. Vad vill du att vi ska göra åt det?
Citera
2020-07-12, 16:32
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Haha..jag tänkte på det Scents sa om att Emma har strippat. Detta är kanske poddarnas tinder…blir ju legit liksom då det inte är en formell dejtsajt. Går ju bra att sitta här och slida in i varandras pm unda cova typ. Kanske känns lite lång näsa att de inte kommer åt flashanmannen med sin podd. Tänk om de hade kunnat fånga dem alla i sin fb/patreon-paddock yee haw så mycket pm/pengar som kunde slidas/skickas då asså.

Blev ju inte så bara…

Dom kommer inte åt Lennart Bladh iallafall

https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/txzxin63d2l017qo
Citera
2020-07-12, 17:47
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Tio små feministpojkar.. 😅 Fast är det inte så de redan har gjort? Knycklare är ju redan gift med sin benefactor, eller sockerpappa Pätter. Som mäter saker.

Pull-mia är gift med sin pullqueen, Ina har inte vuxit upp och gift sig ännu men hon väntar väl på den rik.. rätta?
Jaha, så Ina är singel? Mus-Mia sa i ett avsnitt någon spydig kommentar till en av de andra om dens många misslyckade förhållande, jag vill minnas att det var riktat till Ina. Det bara slank ur henne i förbifarten, och det lät väldigt osympatiskt. Verkar vara en elak människa den där Mus-Mia, så som hon känner skadeglädje när det går dåligt för andra.
Citera
2020-07-12, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Jaha, så Ina är singel? Mus-Mia sa i ett avsnitt någon spydig kommentar till en av de andra om dens många misslyckade förhållande, jag vill minnas att det var riktat till Ina. Det bara slank ur henne i förbifarten, och det lät väldigt osympatiskt. Verkar vara en elak människa den där Mus-Mia, så som hon känner skadeglädje när det går dåligt för andra.
Ina har snubbe, nån brajrökande musiker tydligen, men ogift. Det där med gifta sig var svar till Honeyvoice.

Ja Pull-Mia har lite svårt för det här med sociala koder och takt. Väldigt vanligt om man befinner sig i autismspektrat.
Citera
2020-07-12, 18:53
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Tio små feministpojkar.. 😅 Fast är det inte så de redan har gjort? Knycklare är ju redan gift med sin benefactor, eller sockerpappa Pätter. Som mäter saker.

Pull-mia är gift med sin pullqueen, Ina har inte vuxit upp och gift sig ännu men hon väntar väl på den rik.. rätta?

Ingen aning då jag inte vet något om deras privatliv…bara fjånade mig som vanligt. Visste inte vilka de var när jag lyssnade på podden första gången tyckte bara det var fel att de inte tackade/delade med sig. Har jag nämnt det förut?
Citera
2020-07-12, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ingen aning då jag inte vet något om deras privatliv…bara fjånade mig som vanligt. Visste inte vilka de var när jag lyssnade på podden första gången tyckte bara det var fel att de inte tackade. Har jag nämnt det förut?
De har sagt lite sånt då och då i podden.

Nej, det har jag inte hört! Ta det igen! 😊 Hur ser det ut på Patreon och Fejsgruppen? Bananer i pyjamas (de stojjar och står på..) 😅 sorry honey, jag är lättroad idag. *s*
Citera
2020-07-12, 19:17
Bannlyst
Citat:
haha löweya

Patreonslowpony ett fåtal fast de VAO PO TAJVE LAJV fb en miljard medlemmar upp typ…kändes detta sakkunnigt och proffsigt nog lion?
Det är klart att de har tusen miljoner patreons på TV! Deu vejt jy att de kan blei lita kludd me statistäijken deå jy.
Citera
2020-07-13, 00:42
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Absolut, mp3-filer hittar du bäst ungefär vid år 1998.
Även om du lyssnar via en app, så är det i 99% av fallen en MP3-fil som laddas ner när du lyssnar på ett avsnitt av godtycklig podd. Så är fallet även för Flashback Forever. Har sett att det finns vissa podcasts som använder Ogg Vorbis istället, och ännu färre som använder Ogg Opus, men eftersom att stödet för andra format än MP3 är sämre så använder nästan alla uteslutande det formatet fortfarande, även om t.ex. Opus är tekniskt bättre på alla sätt. Skulle tro att AAC heller inte används i någon större utsträckning. Så att Flashback Forever också använder MP3 är föga förvånande.
Senast redigerad av DemonDeath 2020-07-13 kl. 00:45.
Citera
2020-07-13, 01:26
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Lyssnat lite på Flashbang, en otroligt tråkig podd där man enbart läser entonigt ur diverse trådar. FF är betydligt mer underhållande.

Det var ju ett gäng roliga intervjuer med flashbackare där. Det enda jag aldrig förstod var trådläsandet. Och så kommer det tre vänsterfittor och gör bara det. Vansinne!
Citera
2020-07-13, 11:49
Medlem
brajzillas avatar
Nu är det så att nytt avsnitt kommer imorron... så gott om tid är det ont om för min del! så jag kör uppsnacket redan nu:
https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/zp2edg9vgv92uwxt
Citera
2020-07-13, 15:07
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
De har sagt lite sånt då och då i podden.

Nej, det har jag inte hört! Ta det igen! 😊 Hur ser det ut på Patreon och Fejsgruppen? Bananer i pyjamas (de stojjar och står på..) 😅 sorry honey, jag är lättroad idag. *s*

oki león…har får du en proper update…see det var väl bra att jag skrev ner detta så jag kan ge dig det du vill ha

patrons 22/6 1432 just nu 1783

fb-grupp 22/6 15 291 just nu 18 251

revenue 22/6 2071 usd/creation just nu 2589 usd/creation
Senast redigerad av Honeyvoice 2020-07-13 kl. 15:10.
Citera
2020-07-13, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Du postar siffror. Och du tycker nåt verkar det som. Du lägger upp sängkammarprat. Kan du rescensera dig själv så att du blir begriplig?
Hörrudu Florence, nu får du lugna ner dig lite. Jag bad ju om statistik! Det är ju högst relevant för podden hur många som lyssnar/sponsrar den eller?

Vill du prata om nåt annat så är forumet öppet.
Sängkammarpratet är du givetvis bara avis på. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in