Tycker SVT-klippet inte var något att uppröras över. Bara intressant att SVT vågar ta i Flashback med tång, till och med några positiva uttalanden från intervjuaren - nästan så man tror att de har en agenda. Men är kanske min misstro till SVT som är lite för hög.
Underligt uttalande av Emma dock, att det inte är konstigt att de som använder Flashback lyssnar på podden, men folk som aldrig skulle gå in där lyssnar på den är konstigt. Jag startade denna tråden 2-3 avsnitt in. Så man får ju gissa att de startade facebook-gruppen innan denna tråden startades, i samband med att podden lanserades - och spridits till sin krets som facebookgrupper görs, och deras krets är ju sådana som "aldrig skulle gå in på flashback".
50 - 50 unga tjejer - gamla gubbar var intressant. Undrar var gränsen för tjej går, men framför allt var gränsen gör gubbe går eftersom jag tydligen är gubbe

Kan man göra en vild och heeelt ogrundad gissning att gubbarna är de som använder flashback och de unga tjejerna är de som inte vågar gå utanför facebook.
Men med tanke på mängden flams och Laidback-chattande i denna tråd så har kanske grupperna mixats lite.
Kul tråd dock, undrar varför podtrådar alltid drar till sig weirdos haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peyotedude
Spelar ingen roll. De stjäler andras ideer rakt av. Tänk om jag hade börjat kopiera deras podd.
Stjäler...
Vill du behålla dina idéer och åsikter för dig själv, skriv inte ut de på flashback som är öppet för alla att läsa.
Starta en betalsida om du vill att man ska betala för att läsa det du skriver. Eller länka till en patreon i din signatur, om du vill att folk på frivillig basis ska ge dig pengar likt skaparna av podden gör.