Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Jag förstår inte din tafatthet.
Om syftet är att kunna göra detta själv eller rekommendera det till någon av dina äldre släktingar då hjälper det du föga om MIN ICA-handlare ger mig den servicen. Lika lite om någon annans COOP-handlare ger henne den servicen. Om du inte ens bo på samma ort vad skulle det göra för skillnad för dig?
Istället för att bråka här i tråden om det vi påstår är möjligt borde du kontakta den affären som är intressant ur din situation.
Du tycks inte förstå att ICA och COOP-handlare vill tjäna pengar? Där jag bor finns det konkurrens och den som erbjuder en tjänst kan säkert vinna en och annan kund till sin sida.
Det står utanför MIN Coop att man kan vänta vid ytterdörren om man vill ha personalens hjälp med att handla. Jag kan inte tro att detta är något unikt för dem. Det har man säkert kommit fram till inom kedjan.
Det är bara du som inte tror ens om du skulle se det med egna ögon.
Det är helt unikt för din coop- affär, ingen coop- affär har personal som plockar varor, all normal e-handel på copp plockas på centrallager. så ingen coop affär har personal till att plocka varor. Det är möjligt att någon lokal handlare har hjälp någon enskild vid nått enstaka tillfälle, men ingen coop affär har personal avsatt för detta.
Denna diskussion började med att någon påstod att man kan generellt över hela landet ringa in sin beställning om man inte fixar online, det är skitsnack och kommer antagligen från en som tillhör navelskåderigenerationen.