Citat:
Ursprungligen postat av
vinne
Fick in S-K´s röda körsbär igår och satan vad go den var. Påminner om
Red Bentangue från NL i styrkan men smäller mer på som en hård sängfösare. En del kliande som fick lösas med antihistaminer dock, men är väl vad det är.
Kan väl tipsa om den om man vill ha en jävla fin röd. Lägger upp full recension om ett par dagar, men hittills skulle väl enda nackdelen vara att paketeringen är lite mer ghetto än den gröna. Fick mail om att det var något strul med paketen, men gör ingen större skillnad för mig.
Hade tänkt köpa den gröna men den säljer ju slut hela tiden sen shoppen öppnade publikt.
Jag har läst alla dina recensioner och jag gillar verkligen att och hur du gjort din hemsida.
En sak som jag undrar över dock som inte framgår, hur mycket doserar du och hur ofta tar du Kratom?
Personligen har jag väldigt varierande effekt trots samma Kratom, alltid på tom mage, och väger alltid mina doser.
Därav undrar jag lite hur du doserar, du som verkar ha bra koll och hållt på ett tag antar jag?
Ibland kan jag få bättre effekt på mindre, och ibland har jag fått superbra effekt på en större dos. Känns så random för mig.