2020-07-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Ja med tanke på de va någon Husby snubbe som hittades i tensta, och hoodz är från tensta plus typ alla shz flg. Samt hämnden försökte vara i tensta så antagligen HH mot shz flg
Sånn dum shuno Walla, du tror de bara FLg i Tensta eller? Haha de finns flera gäng småbarn
Citera
2020-07-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Sånn dum shuno Walla, du tror de bara FLg i Tensta eller? Haha de finns flera gäng småbarn
Jalla nämn något stort grovt kriminellt gäng i Tensta förutom 24k FLG shottaz tack. Hsl kanske
Citera
2020-07-13, 13:34
Medlem
Citat:
Folk var avendsjuka på poy, han hadde tagit frankys plats också, han bruka skrika på FLG barnen om va de ska göra osv, Folk från Västerort vet att det är Sh1re som sköt🤫 H.S.S
Jo, så kan det ju vara...
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Vem är det?
Japp, vem är Sh1re?
EDIT: B]Sh1re[/b] / B]Sh1rre[/b]
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2020-07-13 kl. 13:45.
Citera
2020-07-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Är det shottas/flg som också hamnat i konflikt med Husbys Hyenor?
(Med all respekt)... Finns en liten blygsam tråd för HH där vi med fördel kan brodera ut kring detta tills vi vet vad det ev har för koppling till andra grupperingar...
Citera
2020-07-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Tror ej det är han snubben syftade på, paki var från söderort!
Citat:
Ursprungligen postat av Treeestreck
Ja dom nämner en Paki men det är inte den Paki jag syftar på utan det är en annan. Han jag syftar på ska vara 01a eller något sånt och vara från Rinkeby. Hans insta är "paki_byn".
Citat:
Aa jag var där, Det var i en gäcda dom veva, hela byn var där alltså yngre, sen paki o Söderorts grabbarna veva, Byn boyzen hoppa på o dom gähla dom från söder, Små råtter dom gick o hämta tabbar o sköt han i benet... Dom alla
Gömmer sig i Göteborg ja hörde
Citat:
Ursprungligen postat av Treeestreck
Ja, det blev kaos på en fest. De hade sönder en ruta på festlokalen och då de äldre i Hagalund inte ville ha dit polisen eftersom det kunde störa deras affärer så gick de och sade till de yngre att lugna ner sig. Paki lekte hetsig och ville spela ball så han blev skjuten i benet.
Någon som vet mer info om Packi (ev pluralis) samt ovan nämnda urspårade tillställning?
Citera
2020-07-13, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Varför så arg? Lossa på slipsknuten. Varför är du så kär i poydem?
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Därför han hade störst hjärta i Shz. Alla vet det.
Måste nog erkänna att utan att ha någon relation till SZ, DP (m fl) samt sittandes bakom ett skrivbord så måste jag medge att min bild av Poy gör att jag saknar honom. Tror (typ) han var en färgstark tillgång i sammanhanget...
Citera
2020-07-13, 16:52
Medlem
Här finns en tråd om olika kriminella gäng i västerort vi borde diskutera sånt här i istället (FB) Den stora tråden om gäng i västerort (Shottaz/DP/24k/HSL) osv
Citera
2020-07-13, 18:36
Medlem
Broderlejon10 har bara snackat skit i alla dessa dp/shottaz trådar. Att ni ens köper det han säger är helt otroligt, han har sagt ayye sköt musses bror, musse och rozh mördare är syskon osv. broderlejon10 och shoobrethedon kontot på ig är samma person. Killen är inte ens från sthlm. Ayye satt inne sommaren 2018, rozh mördare och musse är inte syskon.
Citera
2020-07-13, 19:14
Medlem
Verkar vara så att poy börja hänga med hsl grabbar o flg har beef med hsl, därför blev han skjuten.
Citera
2020-07-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Verkar vara så att poy börja hänga med hsl grabbar o flg har beef med hsl, därför blev han skjuten.
Något du hört från?
Citera
2020-07-13, 20:46
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-hamndaktionen

Ny artikel, Vilka kan dem gripna vara? är detta början på ett blodigt gängkrig?
Citera
2020-07-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen

Nä Poy va Shottaz trogen. Har med en inre incident att göra kring de grupperingarna han hängde runt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in