2020-07-13, 08:51
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det ä mkt synd. Märkligt att det inte frågas mer om den tiden av förhörsledarna.

Fast de insåg nog att de inte skulle få några svar. De försökte men CL var ju väldigt selektiv med vad hon berättade. Hon kunde inte ens precisera när hon våldtog dem första gången. Deras primära mål var nog i det läget att få så mycket info de kunde kring det som fanns dokumenterat och säkert bevisat inför rättegången.

På ett sätt låter det, som många påpekat, otroligt att det inte skulle ha hänt något när de bodde ihop. Samtidigt har jag svårt att tro att CA inte hade dokumenterat detta vilket med all sannolikhet hade framkommit. Men säker kan man ju absolut inte vara.
Citera
2020-07-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Fast de insåg nog att de inte skulle få några svar. De försökte men CL var ju väldigt selektiv med vad hon berättade. Hon kunde inte ens precisera när hon våldtog dem första gången. Deras primära mål var nog i det läget att få så mycket info de kunde kring det som fanns dokumenterat och säkert bevisat inför rättegången.

På ett sätt låter det, som många påpekat, otroligt att det inte skulle ha hänt något när de bodde ihop. Samtidigt har jag svårt att tro att CA inte hade dokumenterat detta vilket med all sannolikhet hade framkommit. Men säker kan man ju absolut inte vara.
Men han vi fick nog utlopp för sina behov när de var sambos, behövdes ingen film. Dem behoven uteblev när de flytta isär. Han behövde fortf och använde det som ett sätt för att själv få sina behov tillfredsställa, samtidigt som han fick carita o tro det var enda sättet för henne att behålla honom. Han e mkt sjuk, skulle vara helt otroligt om han tog så långa uppehåll från det han ville ha.
Citera
2020-07-13, 09:33
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Tyvärr så är det samma sak för kvinnorna som för männen (iallafall på Hinseberg för där lär ju CL hamna...) sexualförbrytare hamnar tillsammans...

Vi har ju en dömd kvinna (Vara) och dessutom kvinnan i Norrland som är åtalad för samma sak. Dessutom en kvinna till. Så de kommer säkert sitta där alla fyra ihop på hinsan och tycka synd om sig själva.
Citera
2020-07-13, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag upplevde det som att Carita var helt lugn i början. Visade inga direkta känslor när hon såg filmerna.

Men när polisen ställde frågor som ”hur tror du att det känns för xxxx?” etc, så byter hon uppförande - vill inte se på filmerna, mår illa, ja t.o.m kräks.

Frågan är om detta är ännu ett spel för gallerierna..? Att hon genom polisens frågor förstår att hon ”ska” vara ledsen, illamående, upprörd?

Hon verkar vara en kameleont av hög rang, och anpassar sig direkt i allt från att skapa barnporr till att hata barnporr.

Såååå sjuk, vidrig människa!

Johannajack: den här delen - ”För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!” hör väl egentligen inte till det jag svarade på, men jag gillar den meningen så mycket att den måste få följa med i mitt svar (kanske alla svar jag skriver fr.o.m nu).
Ta du med dig den! Nja ja jag tror hon bryter ihop mer för att allt rasar och hon är instängd i ett hörn. Och fängelse väntar. Tror att hon är så låg begåvad, att hon inte ens förstår, att pedofiler är det värsta bottemskrapet vi har här på jorden!
Citera
2020-07-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ja, visst är det frustrerande?!!!
Samma med fallet Lilla Hjärtat - man fattar ju att föräldrarna vet så mycket mer än de säger! Det är i sådana här lägen man önskar att hårdare förhörsmetoder (typ tång o blåslampa) vore tillåtna.
Hade man fått "manipulera" bevis som på film. Tex CA har sagt detta, gjort detta, vi har hittat detta hos CA, han pratar si o så om dig i förhören. Då hade man nog fått se en annan carita i förhör!
Citera
2020-07-13, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hade man fått "manipulera" bevis som på film. Tex CA har sagt detta, gjort detta, vi har hittat detta hos CA, han pratar si o så om dig i förhören. Då hade man nog fått se en annan carita i förhör!

De får ju ta del av fup innan rättegången, skulle vilja veta vad Carita sa efter att ha läst CAs förhör, fast å andra sidan är det möjligt att hon är så pass manipulerad och tycker på nått vis själv att det är hon enbart som ska ha skulden..
Citera
2020-07-13, 10:03
Medlem
Citat:
Om jag förstått rätt så är det en brukare (den 92-åriga damen?) som vaknar o skriker när CL försöker antasta/våldföra sig på henne.

Det var vid ett annat tillfälle.
Det CL skrev att han skulle väcka hela huset var när CA sa till henne att rida honom om jag ej minns fel.

Då de påpekar i förhör om att barnet ej uttrycker den smärta som han borde känna av den stora dildon så tror jag de vill anmärka misstankar om att pojken där är drogad eftersom han ej uppfattar den smärta som han faktiskt utsätts för

Angående vårdbrukaren så skrev CL att hon skriker alltid när hon vaknar typ så hon ville tydligen vara försiktig så hon ej väckte henne.
Citera
2020-07-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Vi har ju en dömd kvinna (Vara) och dessutom kvinnan i Norrland som är åtalad för samma sak. Dessutom en kvinna till. Så de kommer säkert sitta där alla fyra ihop på hinsan och tycka synd om sig själva.

Fan, pedofilerna och våldtäktskvinnorna kan backa varandra och ha en egen liten klubb.

Såg en tråd om ett nästan identiskt fall som detta igår. Från 2013 eller liknande.
GM S*anna G*ustafsson och M*artin O*lsson. Han instruerade henne att begå övergrepp på dottern för att förbereda henne på att bli utsatt på riktigt. Också en korkad empatilös kvinna.
Ska läsa domen i fallet snart men där fick de 3,5 år vardera tror jag
Citera
2020-07-13, 10:15
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Då de påpekar i förhör om att barnet ej uttrycker den smärta som han borde känna av den stora dildon så tror jag de vill anmärka misstankar om att pojken där är drogad eftersom han ej uppfattar den smärta som han faktiskt utsätts för

Pojken borde rimligtvis haft ont efteråt exempelvis vid tooalettbesök,eller beklagat sig. Att ingen vuxen i omgivningen lade märke till det?

Stackars pojkar när de växer upp. Förstörda,och kommer hata sin egen mamma hela livet!
Mamman kan inte ha mycket innanför pannbenet som väljer att förstöra sina egna barn. Ingen empati där inte
Citera
2020-07-13, 10:20
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fan, pedofilerna och våldtäktskvinnorna kan backa varandra och ha en egen liten klubb.

Såg en tråd om ett nästan identiskt fall som detta igår. Från 2013 eller liknande.
GM S*anna G*ustafsson och M*artin O*lsson. Han instruerade henne att begå övergrepp på dottern för att förbereda henne på att bli utsatt på riktigt. Också en korkad empatilös kvinna.
Ska läsa domen i fallet snart men där fick de 3,5 år vardera tror jag

Finns det länk till tråden?
Citera
2020-07-13, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Det var vid ett annat tillfälle.
Det CL skrev att han skulle väcka hela huset var när CA sa till henne att rida honom om jag ej minns fel.

Angående vårdbrukaren så skrev CL att hon skriker alltid när hon vaknar typ så hon ville tydligen vara försiktig så hon ej väckte henne.

Det var det jag syftade på. Men kan man ens våga hoppas att han inte kände smärta då?
Citera
2020-07-13, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Pojken borde rimligtvis haft ont efteråt exempelvis vid tooalettbesök,eller beklagat sig. Att ingen vuxen i omgivningen lade märke till det?

Stackars pojkar när de växer upp. Förstörda,och kommer hata sin egen mamma hela livet!
Mamman kan inte ha mycket innanför pannbenet som väljer att förstöra sina egna barn. Ingen empati där inte

Jag tänkte också på det.. sen att pojken säger till barnpsykologen något i stil om kisset att "jag djickte det" asså han nämner det ganska fort. Våldtäkterna pågick ju så länge, konstigt att han aldrig sa något eller att någon annan vuxen inte märkte.

Inga ord för Carita. Vi normala människor mår så dåligt för barnen medan deras mamma gjorde detta mot dom, och hon känner ingen empati..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in