Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Hur ens det är möjligt att begå övergrepp på barn och dessutom sina egna söner är fullständigt bisarrt? Hon är totalt empatilös och jag kan inte någonstans i FUPen lösa om att hon är ångerfull vad hon utsatt dem för.
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Carita visar inte någon ånger alls iheller. Dock är hon nedstämd, men det är enbart för att hon vet vad som väntar henne, och att hon förlorat CA! Kan inte en gång se att hon pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt, frågar efter dem, eller är orolig över deras framtid! Nä dessa två individer kan ruttna!
För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!
Jag upplevde det som att Carita var helt lugn i början. Visade inga direkta känslor när hon såg filmerna.
Men när polisen ställde frågor som ”hur tror du att det känns för xxxx?” etc, så byter hon uppförande - vill inte se på filmerna, mår illa, ja t.o.m kräks.
Frågan är om detta är ännu ett spel för gallerierna..? Att hon genom polisens frågor förstår att hon ”ska” vara ledsen, illamående, upprörd?
Hon verkar vara en kameleont av hög rang, och anpassar sig direkt i allt från att skapa barnporr till att hata barnporr.
Såååå sjuk, vidrig människa!
Johannajack: den här delen - ”För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!” hör väl egentligen inte till det jag svarade på, men jag gillar den meningen så mycket att den måste få följa med i mitt svar (kanske alla svar jag skriver fr.o.m nu).