2020-06-19, 14:51
Medlem
bees avatar
Klassiska WT beteenden:

Åka till camping med egen husvagn, husbil. tält.
Köpa smuggel alkohol och cigg.
Tjäna 27k eller mer netto, och endå aldrig ha stålar över.
Lämna disken odiskad i köket över natten.
Spendera pengar istället för att tjäna pengar.
Citera
2020-07-12, 11:57
Medlem
Maria Jonsson. En sk. Mukbang som vräker i sig mat och samtidigt filmar eländet.
Citera
2020-07-13, 00:36
Medlem
viper71s avatar
Mitt ex är ett väldigt bra exempel ,barnen skiter hon i ,bor i hus som soc betalar för , allmänt stökigt i och utanför huset , hänger bl.a annat skitiga underkläder strax innanför dörren , ni kanske förstår varför hon är mitt ex
Citera
2020-07-13, 03:16
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viper71
Mitt ex är ett väldigt bra exempel ,barnen skiter hon i ,bor i hus som soc betalar för , allmänt stökigt i och utanför huset , hänger bl.a annat skitiga underkläder strax innanför dörren , ni kanske förstår varför hon är mitt ex
Jag skulle också ha separerat om jag inte fick mina underkläder tvättade. Jag har full förståelse för ditt agerande.
Citera
2020-07-13, 04:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Maria Jonsson. En sk. Mukbang som vräker i sig mat och samtidigt filmar eländet.

Mukbang?
Citera
2020-07-13, 04:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Brukar inte kommentera sådana här trådar, MEN! Kom att tänka på detta så sent som igår. I min by är det följande:

Tjejerna har oftast svart hår, magra, ful solbränna, piercingar, tatueringar, mjukisbyxor och svart eller vitt linne. De sitter i solen och kedjeröker med sina väninnor samt minst 5 ungar var med olika pappor givetvis. Det skriks på barnen och kamphundarna under det djupa samtalet som innebär att prata skit om sina ex, (barnens pappor). Vilka i sin tur sitter inne för något, och eller har dragit iväg med någon ny tjej som är en fruktansvärd häxa enligt dom.

Ändå är dessa tjejer de som hela traktens män i olika åldrar suktar efter.

Jepp. Där har du genuina WT.
Citera
2020-07-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Mukbang?
Verkar som att man skall äta och filma samtidigt. Jäkligt skumt.
Citera
2020-07-13, 17:59
Medlem
viper71s avatar
Wt är att tatuera in sina barns namn ifall man skulle glömma vad de heter i drogruset
Citera
2020-07-13, 19:17
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viper71
Wt är att tatuera in sina barns namn ifall man skulle glömma vad de heter i drogruset

Ja, jag håller med. Finns inte en enda normalvettig, i samhället etablerad människa som har gjort det.
Citera
2020-07-14, 16:22
Medlem
viper71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Jag skulle också ha separerat om jag inte fick mina underkläder tvättade. Jag har full förståelse för ditt agerande.
Jag tvättade faktiskt själv när jag var i förhållandet så det blev gjort, eländet ser jag när jag lämnar barnen till modern
Citera
2020-07-14, 16:31
Medlem
viper71s avatar
Konstiga smeknamn på barnen , oklippt gräsmatta, fullt med stulna (?) cyklar på tomten , 2-3 skrotbilar som ska "fixas till", storrökare och gärna inomhus och har de inglasad altan alt. balkong så är det som en gaskammare , grillar gärna men har ingen koll på när det är färdigt , arbetslös pga psykiska besvär, har de jobb så är det Samhall som gäller.
Citera
2020-07-17, 12:49
Medlem
White trash - Först och främst, vita personer med låg socioekonomisk status, låg utbildning (kuggade gymnasiet eller gick ut med underkänt i kärnämnena alternativt hoppade av grundskolan, ingen högre utbildning), och ointellektuella. Slitna och ostädade hem, oftast ute på landet, med tre slitna bilar och en husvagn som är på gränsen till kollaps. Kan också bo i mer tätbebyggda områden, oftast då i lägenhet eller radhus. Storrökare och/eller storsnusare (ofta lössnus), missbrukar ofta alkohol och/eller droger. Fler barn än vad ekonomin tillåter, och har oftast en kamphund (typ en Pitbull). Praktiska arbeten. Dålig fysisk och psykisk hälsa. Röstar ofta på Sverigedemokraterna (om de är aggressiva, självständiga bönder), men kan också rösta på sossarna (om de är mindre självständiga och behöver bidrag). Blir ofta förbannade på folk, och kan få utbrott på fester. Deras värsta fiender är bratsen med backslick och märkeskläder, som kommer att gå i sina föräldrars fotspår och bli storföretagare eller civilekonomer.

Alltså, förlåt. Fy fan, vad elak jag låter. Menar inget illa. Jag har inget emot white trash-människor direkt. Tycker bara om stereotyper. Var ofta på fester med många white trash-personer i senare delen av tonåren (festerna skedde alltid i samma hus, där folk kunde krascha och hänga konstant). Det var rätt så underhållande. Dessutom kunde det hända en del intressanta grejer. Några började springa runt nakna i trädgården, och killen som bodde i huset blev misshandlad av grannen. En brat-aktig kille som kom dit blev mobbad och trakasserad.

Vill man ha lite mer civiliserat umgänge och intellektuella diskussioner så ska man vända sig till nördarna.
Senast redigerad av Nomenclature 2020-07-17 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in