Citat:
Ursprungligen postat av
flaes
Min uppfattning är att de är väldigt promiskuösa och dekadenta. Drar sig inte för att vara otrogna om kåtheten tar överhanden, struntar i kondom om de ligger med främlingar, experimenterar hejvilt, perversa... och så vidare.
Träffade en gravid tonårstjej på bussen, gravid i 8:e månaden och rökte. Hemmagjord tatuering i ansiktet. Vi pratade på bussen och hon bjöd hem mig när jag skulle kliva av. Jag hann tyvärr inte ta hennes nummer.
Jag kommer från en familj inom övre medelklass, som är helt skuldfria och har likvida medel, mark och stabila aktie/fond-portföljer. Jag är akademiker, men familjens svarta får som bland annat dömts till fängelse. Jag är sjukskriven och har ADD/ADHD samt en bunt andra diagnoser. Säljer droger och brukar själv benso. Även om jag är välklädd och städad så är jag nog ändå vitt slödder.
Dock är min personliga erfarenhet är att så länge man kan uppföra sig korrekt och ser välvårdad ut, så tror jag man kommer undan WT-stämpeln. Man är mer underklass än vitt slödder så att säga.