2020-07-13, 01:04
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Menar du att det finns en avd för sexförbrytare på Hinseberg? Näääää...
Det kan jag inte säga med säkerhet nej, men de blandar ej hejvilt. Men vi kan ju hoppas hon hamnar med de som inte gillar hennes brott direkt.. Bobbys mamma fick ju rejält med stryk iaf.
Citera
2020-07-13, 01:05
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så du menar att han kan vara lugn?
Fy fan
Större chans att CA kan känna sig lugn iaf,,tyvärr.
Citera
2020-07-13, 01:06
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Okej, visste inte. Men hon kommer vara en utav de värsta i sitt slag oavsett.
De kommer veta exakt vem hon är och vad hon gjort när hon kommer dit.

Japp, vi får hoppas på det bästa...
Citera
2020-07-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Det kan jag inte säga med säkerhet nej, men de blandar ej hejvilt. Men vi kan ju hoppas hon hamnar med de som inte gillar hennes brott direkt.. Bobbys mamma fick ju rejält med stryk iaf.
I princip alla kvinnliga fångar sitter blandat. Är du en fånge med mkt problem blir du flyttad mellan anstalter oftast Stryk kommer både hon och CA få! De kommer snabbt inse att de självmant får söka sig till isoleringen, alt: de andra fångarna uppmanar de att gå dit, för de tål inte att se dem i sin närhet, lyder dem inte åker dem på mer stryk! Summan av kardemumman största delen på isolering. Sen kmr CA nedklassas med tiden efter ngr år, till klass 2 respektive 3, speciellt 3an är väldigt stökig och blandad, där får han problem!
Citera
2020-07-13, 01:17
Medlem
Citat:
Större chans att CA kan känna sig lugn iaf,,tyvärr.
Han kan inte vara lugn, hur många gånger har inte A Eklund blivit sönderslagen?? Lever dagligen med dödshot o bönar o ber om förflyttning hela tiden. Glöm det. Så fort han åker in har alla all info om honom, folk planerar redan, belöningar utifrån kommer lovas, det kommer delas ut pengar mot smällar, inte heller kommer han få det lätt med plitarna!
Citera
2020-07-13, 01:20
Medlem
Citat:
Finns särskilda avdelningar på Hinseberg ja. De blandas definitivt inte hejvilt. Sen hur många sexualförbrytare det finns på hinsan kan jag ej svara på..
Varför svara du annorlunda här? Till mig skrev du att du inte visste. Det finns inga särskilda avd för kvinnliga sexual förbrytare i Sverige, dem är för få. ÄN! nu när det börjar bli fler, bör det tas upp.
Citera
2020-07-13, 01:22
Medlem
Finns en tråd, under brott och brottsbekämpning : hur var det att sitta i fängelse? Heter den, jävligt intressant läsning. Försökte länka ngt gick fel.
Citera
2020-07-13, 01:24
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Varför svara du annorlunda här? Till mig skrev du att du inte visste. Det finns inga särskilda avd för kvinnliga sexual förbrytare i Sverige, dem är för få. ÄN! nu när det börjar bli fler, bör det tas upp.
Sorry, jag var lite luddig..Det jag ville få fram var att de har särskilda avdelningar där de delar upp internerna, men vet som sagt var inte exakt HUR de gör.
Citera
2020-07-13, 01:32
Medlem
Citat:
Sorry, jag var lite luddig..Det jag ville få fram var att de har särskilda avdelningar där de delar upp internerna, men vet som sagt var inte exakt HUR de gör.
Hamnar hon på en klass 2a, vilket hon gör. är det väldigt få fångar, inte så stort, långsittare, där blandas dem. Men även tillgång till att stänga in sig på sina rum. En 3a e större, där delas det in i avdelningar ibland byggnader, men mats möts på rastgården /matsalen osv. Finns ingen speciell avd för sexförbrytare för kvinnor, som det finns för män. Finns inga 1or för kvinnor. Klass två är högst.
Citera
2020-07-13, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haj89
Grov våldtäkt mot sina barn = ”Ondska på ganska låg nivå”

Fina värderingar där!

Inne för att raljera eller bara driva runt? Uppenbarligen gör du dina egna tolkningar av andras inlägg. Lär dig läsa mellan raderna eller låt bli att kommentera.
Citera
2020-07-13, 02:24
Medlem
Är det ingen mer som tänkt på varför FL frågar Carita om varför pojken inte reagerar mer när han får dildon intryckt. Hon frågar om det inte borde göra ont och att han borde ge mer ljud ifrån sig?

Men i konversationen med Christian säger Carita att han kommer att väcka hela grannskapet snart...

Okej där tröstar jag mig med att pojken kanske gråter för att han inte får sova ifred. Men FL säger ju att han inte gråter när han får dildon intryckt? Och finns det någon info om pojkarnas undersökningar? Borde han inte ha skador i rumpan?
Jag hade ont bara av att få tempen tagen i rumpan.. så därför fattar jag ingenting. För övrigt är jag småbarnsmamma och är ärrad av allt jag läst, gråtit floder..
Citera
2020-07-13, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Är det ingen mer som tänkt på varför FL frågar Carita om varför pojken inte reagerar mer när han får dildon intryckt. Hon frågar om det inte borde göra ont och att han borde ge mer ljud ifrån sig?

Men i konversationen med Christian säger Carita att han kommer att väcka hela grannskapet snart...

Okej där tröstar jag mig med att pojken kanske gråter för att han inte får sova ifred. Men FL säger ju att han inte gråter när han får dildon intryckt? Och finns det någon info om pojkarnas undersökningar? Borde han inte ha skador i rumpan?
Jag hade ont bara av att få tempen tagen i rumpan.. så därför fattar jag ingenting. För övrigt är jag småbarnsmamma och är ärrad av allt jag läst, gråtit floder..

Samma här. Jag har fortfarande svårt att förstå att detta har hänt och det är så mycket känslor på samma gång; vrede, sorg, förtvivlan och chock. Hur kan man!? Pojkarna är i mina tankar och jag kommer fortfarande om 10-20 år fundera vilken bana livet har tagit för dem. Jag ber för att de kommer få all hjälp de behöver och att de får en värdefull och kärleksfull uppväxt i fortsättningen. Hjälpinsatser för dessa pojkar bör snabbt sättas in. Hoppas att pojkarna inte har fler dysfunktionella personer i sin närhet. De behöver vuxna som de känner sig trygg med och kan lita på. Vi får inte svika dem!! Stackars stackars pojkar. Jag har gråtit för er och över dessa fasansfulla övergrepp som ni har fått utstå. Det är så vidrigt att jag inte finner ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in