2020-07-13, 00:28
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Kolla hennes fb.

Hoppas verkligen att EH inte är så pantad som hon framstår i förhören. Hoppas hon tar sina barn till BUP och utreder om de varit utsatta, Så de kan få den hjälp som behövs.
Men utifrån hennes utsago så tvivlar jag starkt på att hon inser vad som försigått
Citera
2020-07-13, 00:33
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
länk?

Sök på ann*li b*rger *=e.
Citera
2020-07-13, 00:34
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hoppas verkligen att EH inte är så pantad som hon framstår i förhören. Hoppas hon tar sina barn till BUP och utreder om de varit utsatta, Så de kan få den hjälp som behövs.
Men utifrån hennes utsago så tvivlar jag starkt på att hon inser vad som försigått

Ja, de verkar inte så smarta de där unga bruttorna i nässjö...
Citera
2020-07-13, 00:36
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag vet inte hur det fungerar med skydd på anstalten när man eventuellt har en hotbild mot sig men kan tänka mig att kvinnorna finner henne lika avskyvärd som vi. Han hamnar väl på Skogome eller motsvarande. Där är han inte värre än någon annan kanske
Tyvärr så är det samma sak för kvinnorna som för männen (iallafall på Hinseberg för där lär ju CL hamna...) sexualförbrytare hamnar tillsammans...
Citera
2020-07-13, 00:40
Medlem
Citat:
Tyvärr så är det samma sak för kvinnorna som för männen (iallafall på Hinseberg för där lär ju CL hamna...) sexualförbrytare hamnar tillsammans...

Men frågan är hur många av de som är dömda för sexualbrott har våldtagit sina små barn. Trodde ändå att kvinnorna hatar just sådana brott.
Menar du att de har en särskild avdelning på Hinseberg? Någon skrev tidigare att det inte finns så blev nyfiken på vad som gäller
Citera
2020-07-13, 00:41
Medlem
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7453689

Artikel om kvinnliga sexualbrottslingar
Citera
2020-07-13, 00:42
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur det fungerar med skydd på anstalten när man eventuellt har en hotbild mot sig men kan tänka mig att kvinnorna finner henne lika avskyvärd som vi. Han hamnar väl på Skogome eller motsvarande. Där är han inte värre än någon annan kanske
Han hamnar där el Norrtälje. Där det oxå sitter riktiga ärkesvin, förr el senare blandas han med "vanliga" fångar, och då bryter helvetet ut för honom! Dessutom har han attityds problem. För kvinnor finns inga "speciella" avd för sexförbrytare, hon kommer hamna på Hinsan el Ystad o sitta med folk som Johanna M, Sara K, Martina M mfl. Kan tänka mig de äldre långsittarna kommer hon inte få det lätt med. Hon kommer antagligen självmant söka sig till isoleringen. Tror hon kommer ruttna bort, tror dock inte hon är självmordsbenägen, så intelligent är hon inte, hon inser inte allvaret i brottet el hennes skuld. EDIT : ngt skydd finns inte, blir isolering.
Citera
2020-07-13, 00:46
Medlem
Citat:
Menar du att det finns en avd för sexförbrytare på Hinseberg? Näääää...
Citera
2020-07-13, 00:49
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
CA är gränslös och kanske porrskadad. Han tänder på en skev maktdynamik och förnedringssex. Empatistörd. CL är jag-svag och därmed väldigt lättpåverkad. Hon har troligtvis en empatistörning hon med.
Korrekt analys! Vad jag tänker mest på är hur CA, som är en ung och välfungerande person, låter sin störda filosofi få utlopp. Vad har skapat detta mörker? Har svårt att tro att det är medfött.

Eller också är detta gränslösa beteende medfött. Det kanske bara är så.
Citera
2020-07-13, 00:50
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Så du menar att han kan vara lugn?
Fy fan
Citera
2020-07-13, 01:02
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Men frågan är hur många av de som är dömda för sexualbrott har våldtagit sina små barn. Trodde ändå att kvinnorna hatar just sådana brott.
Menar du att de har en särskild avdelning på Hinseberg? Någon skrev tidigare att det inte finns så blev nyfiken på vad som gäller

Finns särskilda avdelningar på Hinseberg ja. De blandas definitivt inte hejvilt. Sen hur många sexualförbrytare det finns på hinsan kan jag ej svara på..
Citera
2020-07-13, 01:04
Medlem
Citat:
Finns särskilda avdelningar på Hinseberg ja. De blandas definitivt inte hejvilt. Sen hur många sexualförbrytare det finns på hinsan kan jag ej svara på..

Okej, visste inte. Men hon kommer vara en utav de värsta i sitt slag oavsett.
De kommer veta exakt vem hon är och vad hon gjort när hon kommer dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in