2020-07-12, 21:07
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Har du ens läst fup undrar man ju då?

"Jag kissar på min pappa"
"Du kissar på din pappa."
"Mm mm ... Bara kissar på pappa"
...........
...........
.........
"Mmm... Jag ska bara fråga när du berättar att du kissat på din pappa hur kommer det sig att du gjorde det?"
"Det bara kom kiss där på pappa "

Ordagrant.
Du har uppenbarligen mycket att bidra med här 😴

Och ”jag djickte kisset”.

Det är mycket möjligt att han kissade på sin pappa - det har väl hänt tillräckligt många gånger för att ses som ’normalt’ i hans värld.
Det vore även normalt om pappan i det läget tänkte ”ååå vilken trotsig unge!”
Att tänka ”men vad kan detta beteende bero på? Hmmm, jag undrar om det inte är så att Carita våldtar och förnedrar vår gemensamma son”.

Med facit i hand ser pappan säkert tecken/signaler i backspegeln, men jag tror att det inte fanns på kartan innan han fick samtalet på kvällen den tionde november.
Citera
2020-07-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Tack!
Jag har försökt få fram detta i typ ett dygn nu.
Det är CA vi pratar om!
Mannen som beställer våldtäkter och övergrepp på både små barn o gamla värnlösa människor.

Mannen sitter o nekar till allt i förhör. Han har minsann inte vetat om vad CL håller på med, han tänder inte på barn.
Han erkänner förvisso att han tänder på gamlingar, men det är ju pga Caritas läggning - hon tände på det så till slut tände även han på det.
Han har inte innehaft någon bp det senaste decenniet.
Han vill bara jobba, pissa på frugan o gå o lägga sig. Typ.

Så när han - Mr Ärlighet-rakt-igenom - påstår att pojkarnas pappa vägrar låta lillgrabben få den hjälp som Dr Ambjörnsson så väl ser att han behöver, så sväljer majoriteten av tråden det med hull och hår..?!?

Alltså jag vet inte vad som stämmer, men så mycket vet jag som att man inte ska tro på ett ord som kommer från den där Ambjörnsson. Så en bättre källa än det kräver jag för att ändra åsikt vad gäller det påståendet.

Dr A*björnsson.. tack! För dagens skratt mitt i allt det här eländet. Folk verkar inte förstå att peddos kan vara väldigt omtyckta och manipulativa, det är ju därför de lyckas grooma och komma nära barn.. och tydligen tyckte Carita att det är bättre hon utför övergreppen annars skulle ju CA göra det.. sen är ju frågan vad som egentligen hänt när de bodde ihop... inga videos under dessa tidpunkter..
Citera
2020-07-12, 21:13
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Fattat inte varför folk i tråden ser CL som ett offer? Det är ju hon som utfört övergreppen!
Hon har väl en egen vilja och man kan väl inte lägga all skuld på hennes pojkvän?
Hon är ju en av de vidrigaste människor jag läst om någonsin, hur fan kan man göra på det sättet med sina egna barn.
Må hon brinna i helvetet.

Oj, det har jag missat att någon gör (bortsett från TrollAngelica)

Var hittar du de inläggen?
Citera
2020-07-12, 21:15
Medlem
Citat:
Och ”jag djickte kisset”.

Det är mycket möjligt att han kissade på sin pappa - det har väl hänt tillräckligt många gånger för att ses som ’normalt’ i hans värld.
Det vore även normalt om pappan i det läget tänkte ”ååå vilken trotsig unge!”
Att tänka ”men vad kan detta beteende bero på? Hmmm, jag undrar om det inte är så att Carita våldtar och förnedrar vår gemensamma son”.

Med facit i hand ser pappan säkert tecken/signaler i backspegeln, men jag tror att det inte fanns på kartan innan han fick samtalet på kvällen den tionde november.

Det är också möjligt att barnet berättar en nästansanning, med inbyggd fråga, ”jag kissade på pappa” är också ”får man kissa på varann, eller är mamma så hemsk som det känns?”
Citera
2020-07-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Ja eller på grund av de fruktansvärda våldtäkterna som mamma utförde.. eller mamma, människan har ingen rätt att kalla sig mamma..
Ja precis det jag menar.
Citera
2020-07-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Han är innerst inne så grym så han måste visa sig så duktig utåt.

Han är verkligen hemsk. Allt han bett och sett CL göra, där visar han "sitt rätta jag "

Undra om de hans omgivning är förvånade eller detta va nåt som många kände till
Tycker mkt tyder på att CA har en Narcisists ospecificerad personlighetsstörning, alltså obotbar. Undrar oxå vad deras innersta krets tänker /visste /ana, är de chockade el kom det som ett brev på posten?! Såklart blir alla chockade av sånt här, men.. Däremot är JAG chockad över hur Emma försvarar CA! Är man normal blir man ju fullkomligt bestört o galen av att få reda på sådant här om sina barns pappa, jag hade spytt! Hon visar inga speciella känslor inför detta avskyvärda. Men det är klart, har man något att skydda/dölja, så reageraran kanske så likgiltigt!
Senast redigerad av johannajack 2020-07-12 kl. 21:49.
Citera
2020-07-12, 21:22
Medlem
Citat:
Fattat inte varför folk i tråden ser CL som ett offer? Det är ju hon som utfört övergreppen!
Hon har väl en egen vilja och man kan väl inte lägga all skuld på hennes pojkvän?
Hon är ju en av de vidrigaste människor jag läst om någonsin, hur fan kan man göra på det sättet med sina egna barn.

Vem/vilka är det som lägger all skuld CA? Jag ser ingen.
Citera
2020-07-12, 21:24
Medlem
Citat:

Man vill automatiskt tro att en kvinna inte "kan" utföra sjuka övergrepp mot barn.. man vill hitta orsaken till varför och där har folk hittat CA.. hjärnan bakom det hela. Men ja, CL har egen vilja och hon hade heller inte behövt meddela CA att på fredag kommer du ha fullproppad tele (med övergrepp då).. hon är lika vidrig som honom och i mina ögon - hade nån hotat mig till livet om jag vägrade utföra grejer på mina barn så hade jag hellre dött. Helt ärligt. Jag tycker det är en lam ursäkt..
Citera
2020-07-12, 21:24
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Dr A*björnsson.. tack! För dagens skratt mitt i allt det här eländet. Folk verkar inte förstå att peddos kan vara väldigt omtyckta och manipulativa, det är ju därför de lyckas grooma och komma nära barn.. och tydligen tyckte Carita att det är bättre hon utför övergreppen annars skulle ju CA göra det.. sen är ju frågan vad som egentligen hänt när de bodde ihop... inga videos under dessa tidpunkter..

Efter att ha läst förhören fick jag en fundering som jag inte vet om jag ens kan sätta i ord, och än mindre få ett svar på.

Jag blir tårögd och får gåshud nu när jag ens tänker på det, men kan det ha varit så att CL ”värmde upp” pojken åt CA?
Först skulle den mindre dildon in en bit, sedan längre, sedan fingrar o sedan den stora (längre än CLs utsträckta hand tror jag att det står i fup).
Och hon säger ungefär ”det är du som knullar honom. Jag vill se dig knulla honom” osv.
Jag är ingen k*k-expert, men den dildon ser ut att vara klart över genomsnittet på de penisar jag sett i mitt liv.

Förtydligande: denna ”uppvärmning” ska alltså skett under typ ett år, inte vid ett o samma tillfälle.
Citera
2020-07-12, 21:28
Medlem
Citat:
Efter att ha läst förhören fick jag en fundering som jag inte vet om jag ens kan sätta i ord, och än mindre få ett svar på.

Jag blir tårögd och får gåshud nu när jag ens tänker på det, men kan det ha varit så att CL ”värmde upp” pojken åt CA?
Först skulle den mindre dildon in en bit, sedan längre, sedan fingrar o sedan den stora (längre än CLs utsträckta hand tror jag att det står i fup).
Och hon säger u9ngefär ”det är du som knullar honom. Jag vill se dig knulla honom” osv.
Jag är ingen k*k-expert, men den dildon ser ut att vara klart över genomsnittet på de penisar jag sett i mitt liv.

Förtydligande: denna ”uppvärmning” ska alltså skett under typ ett år, inte vid ett o samma tillfälle.

Jag fick också den tanken, hennes förklaring var ju att om jag utför dessa så gör ju inte han det men de kanske planerade.. ingen vet vad de 2 har snackat om sinsemellan på telefon eller irl. Det är mycket möjligt.
Citera
2020-07-12, 21:35
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tycker mkt tyder på att CA har en Narcisists oidentifierad personlighetsstörning, alltså obotbar. Undrar oxå vad deras innersta krets tänker /visste /ana, är de chockade el kom det som ett brev på posten?! Såklart blir alla chockade av sånt här, men.. Däremot är JAG chockad över hur Emma försvarar CA! Är man normal blir man ju fullkomligt bestört o galen av att få reda på sådant här om sina barns pappa, jag hade spytt! Hon visar inga speciella känslor inför detta avskyvärda. Men det är klart, har man något att skydda/dölja, så reageraran kanske så likgiltigt!

Till Emm@s försvar så skedde ju förhören innan fup var offentlig - om du refererar till hennes utsagor där.
Vore spännande att se vad hon säger nu.

Sedan misstänker jag (som jag tidigare nämnt) att E och CA hade minst tvivelaktiga och/eller olagliga, aktiviteter för sig under deras förhållande.
Som sagt - om CA presenterar och får in CL på bp på två veckor - hur kan EH inte ha vetat någonting om hon känt honom sååå väl sedan 2006 (?).
Citera
2020-07-12, 21:40
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Det är också möjligt att barnet berättar en nästansanning, med inbyggd fråga, ”jag kissade på pappa” är också ”får man kissa på varann, eller är mamma så hemsk som det känns?”

Ja, det finns såklart flera olika scenarion, och som lekman som aldrig ens träffat pojken ska jag inte ge mig in på några avancerade gissningar.

Jag hoppas verkligen att de som, till skillnad från mig, är professionella ser till att de här pojkarna - och hela familjen - får hjälp och stöd att ta sig igenom detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in