Citat:
Ursprungligen postat av
Norris1234
Dr A*björnsson.. tack! För dagens skratt mitt i allt det här eländet. Folk verkar inte förstå att peddos kan vara väldigt omtyckta och manipulativa, det är ju därför de lyckas grooma och komma nära barn.. och tydligen tyckte Carita att det är bättre hon utför övergreppen annars skulle ju CA göra det.. sen är ju frågan vad som egentligen hänt när de bodde ihop... inga videos under dessa tidpunkter..
Efter att ha läst förhören fick jag en fundering som jag inte vet om jag ens kan sätta i ord, och än mindre få ett svar på.
Jag blir tårögd och får gåshud nu när jag ens tänker på det, men kan det ha varit så att CL ”värmde upp” pojken åt CA?
Först skulle den mindre dildon in en bit, sedan längre, sedan fingrar o sedan den stora (längre än CLs utsträckta hand tror jag att det står i fup).
Och hon säger ungefär ”det är du som knullar honom. Jag vill se dig knulla honom” osv.
Jag är ingen k*k-expert, men den dildon ser ut att vara klart över genomsnittet på de penisar jag sett i mitt liv.
Förtydligande: denna ”uppvärmning” ska alltså skett under typ ett år, inte vid ett o samma tillfälle.