2020-07-11, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Detta avsnittet borde det vara https://m.soundcloud.com/flashbangpod/avsnitt-42-zigenare-sniglar-och-snuten

Som sagt, Flashback Forever är inte först på bollen. De kopierar och stjäl. Typiskt vänster-människor att sno allt som inte sitter fastskruvat i marken.
Lyssnat lite på Flashbang, en otroligt tråkig podd där man enbart läser entonigt ur diverse trådar. FF är betydligt mer underhållande.
Citera
2020-07-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Spykräk på pk feministerna som just nu sitter i svt1 o ska låtsas vara ngr taleskvinnor för både podd o forum. Idiotiskt att forumet låter 3 övergödda hipsters rida på både namn o logga. Tillgjort, konstlat o vill men vågar inte andan låter o syns högt. Lönerna borde gå till kommande stämning från forumets sida.
Ursäkta med det är inte olagligt att citera ur ett forum. För att det ska vara brottsligt så måste det finnas viss verkshöjd och vara hyfsat unikt, att fråga vilken kändis som tar den i tvåan kvalificerar sig knappast för att omfattas av upphovsrätten.
Citera
2020-07-11, 10:08
Medlem
Honeyvoices avatar
Fler saker som fortfarande fascinerar…att de har så få patrons trots den här stora exponeringen i olika medier inklusive de sociala. Känns även som de flesta patrons de fått på senaste tiden har trots-gått med tack vare denna trådens aktivitet. Vilken oerhört tråkig anledning att få fler patrons tycker jag. Trotsåldern ska väl gå över när man är typ tre år om man ens har en. Men de kämpar hårt att få cred och få sina annonsörer. Ironiskt att Ina använder ordet vidrig om företag som köper plats i poddar och så driver de själva en fb-grupp där stämningen verkar vara så dålig…kanske t om vidrig.

Det där med fb-gruppen är kanske att det är ett sätt för attention seekers att synas själva och därför att gynna podden ekonomiskt är inte så intressant. De verkar ju göra samma sak som poddarna dvs sno andras material men för dem är valutan uppmärksamhet istället för pengar. Den känns även lite som en diktatur där admin har absolute power och vetorätt. Oerhört tråkiga, negativa och very draining miljöer de verkar röra sig i…kan förstå att de verkligen vill vila upp sig på och få energi från flashan.

#plexiglasland
Senast redigerad av Honeyvoice 2020-07-11 kl. 10:16.
Citera
2020-07-11, 11:38
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Läs vad jag skriver obehagliga kreatur. Jag vill bjuda henne på middag men är hon inte intresserad respekterar jag självklart det.

Du skall förövrigt vakta din tunga då det gäller, norrländskan är en mycket vacker kvinna och har du inte noterat det så är hon fullständigt grå så besparingarna man lägger på att inte tvingas köpa färgfilm till kameran då vi har semester betyder mer vin till mig din lilla sumprunkare.

Nej jusste för man lägger ju så jävla mkt pengar på just "färgfilm" nuför tiden! du får nog ta och ringa din humor och meddela att 1930-talet är slut och en liten update kan vara nödvändig....
Citera
2020-07-11, 12:11
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Du är obekant med begreppet sarkasm och ironi?
Nej jag är bekant med begreppen och tror att det var hennes feministiska agenda och världsåskådning som sken igenom. Det var en överdrift för humoristisk effekt men vars ursprung är allvarligt. Hon håller egentligen med alltså.
Citera
2020-07-11, 12:56
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Läs vad jag skriver obehagliga kreatur. Jag vill bjuda henne på middag men är hon inte intresserad respekterar jag självklart det.

Du skall förövrigt vakta din tunga då det gäller, norrländskan är en mycket vacker kvinna och har du inte noterat det så är hon fullständigt grå så besparingarna man lägger på att inte tvingas köpa färgfilm till kameran då vi har semester betyder mer vin till mig din lilla sumprunkare.
Hon har ju redan en partner. Men lycka till med middagen, blir säkert bra.

Vad menar du med att hon är "grå"?
Citera
2020-07-11, 12:59
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Av ditt namn att döma är ni troligtvis knarkare så att ni inte innehar en kamera förvånar knappast någon. Ni har troligtvis sålt den för att finansiera er fortsatta spiral mot botten.

Jag står fortsatt stark med vinden i ryggen samt sanningen som kamrat.
Haha, och du vill äta middag med Mia... Har du helt missat hur mycket droger som florerar i kretsarna kring journalister, komiker, vänstereliten, osv? Blir nog svårt för dig att bli inkluderad i deras gäng så som du ser ner på knarkare.
Citera
2020-07-11, 15:11
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Du verkar leva i en förvirrad drömvärld (alternativt en psykos). Du har ingenting att hämta hos den där kvinnan. Du har sannolikt inget att hämta hos någon kvinna. Du är och förblir ensam, sittande i din mammas källare och spelar dataspel. Du har läst en och annan rafflande historisk bok för att fördriva tiden i väntan på att ditt eländiga och patetiska liv ska ta slut.
Nu anser jag att ni överdriver en smula. Jag har aldrig och kommer troligtvis icke någonsin att spela så kallade "dataspel"
Citera
2020-07-11, 15:45
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Lennart Bladh dementerar uppgifterna: https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/cvva9n97fzjfr65i
https://www.speakpipe.com/msg/s/186581/43/ztpd98ijnkfhqwpp

Angående Facebook igen då va: https://www.speakpipe.com/voice-recorder/msg/ftssf6bqm36gv81c
Citera
2020-07-11, 16:26
Medlem
FiniteLifes avatar
Kan man ladda ner den i mp3-format nånstans?
Citera
2020-07-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Nej jag är bekant med begreppen och tror att det var hennes feministiska agenda och världsåskådning som sken igenom. Det var en överdrift för humoristisk effekt men vars ursprung är allvarligt. Hon håller egentligen med alltså.
Som sagt du verkar inte förstå sarkasm och ironi
Citera
2020-07-11, 19:58
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Kan man ladda ner den i mp3-format nånstans?
Absolut, mp3-filer hittar du bäst ungefär vid år 1998.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in