2020-04-14, 22:32
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nu kör de med utpressning, ska tillaga och äta Gubbelisas gryta om de kommer upp i X antal patroner.
Lite tradigt ja. Visst, kul skämt. Men det blir lite väl genomskinligt att det handlar om $$$ i slutändan. Och att få 100 eller 150 nya betalande prenumeranter på endast en vecka låter ju som ett nästan orimligt högt mål. Hur mycket pengar ska de ha egentligen... 😛

Sedan fattar jag inte att utlova att göra en grej ifall man uppnår en viss nivå prenumeranter. Ska man sluta prenumerera efter det i sådana fall? Asså, bara för att de har lagat ihop Gubbelisas gryta ska man väl inte vara prenumerant för evigt. De ska väl snarare behöva göra något återkommande, t.ex. producera fler segment som tack för de ekonomiska bidragen, eller liknande.
Citera
2020-04-14, 23:20
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Inte hört hela avsnittet idag. Stängde av när hon sjöng, kändes bara skämmigt. Hoppas resten är bättre när man sätter sig i bilen imorrn. Tänkte att den här podden börjar redan paja, och det vore inte så konstigt. Jag tror det är svårt att rivstarta med sån succé och sedan hålla nivån uppe. Den är dömd att krascha in i en bergvägg på ett eller annat sätt. Tror på en kombination av att deras Facebookgrupp spårar ur totalt (ser redan tendenser) och att de får svårt att hålla humornivån uppe. De kommer bli mer politiska och de kommer tappa majoriteten lyssnare på bara några få avsnitt.

Ser fram emot bonusavsnittet i alla fall. Men kanske ska ha låga förhoppningar så man blir positivt överraskad.
Bonusavsnittet... Ja, gillar man Roffe Ruff, så kan det nog vara intressant. Då de går igenom skvallertråden om honom tillsammans med honom (verkar som om Ina är personlig vän med honom).
För mig som har noll koll på honom, så var det ganska ointressant. Stängde av efter ett tag. eftersom han var helt ointresserad av Flashback överlag, så föll det ganska platt. Det vore roligare om de får tag på någon som faktiskt är bekant med, och använder forumet.
Citera
2020-04-15, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Bonusavsnittet... Ja, gillar
...
Det vore roligare om de får tag på någon som faktiskt är bekant med, och använder forumet.
Håller med. Men de har sagt att de gärna vill ha med nån mod eller Admin anonymt.

Tycker att det är en riktigt kul podd, de har självdistans, Inas ständiga övertrött-garv åt allt och Knyckare som jag tänkte var en riktigt avig flatsmälla, har jag fått ändra uppfattning om nu. Det är humor!

Ang laidback så borde åtminstone Mia ha det, som medlem sen -14.
Senast redigerad av Dekorima 2020-04-15 kl. 01:21.
Citera
2020-04-15, 08:25
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Bonusavsnittet... Ja, gillar man Roffe Ruff, så kan det nog vara intressant. Då de går igenom skvallertråden om honom tillsammans med honom (verkar som om Ina är personlig vän med honom).
För mig som har noll koll på honom, så var det ganska ointressant. Stängde av efter ett tag. eftersom han var helt ointresserad av Flashback överlag, så föll det ganska platt. Det vore roligare om de får tag på någon som faktiskt är bekant med, och använder forumet.

De är vänner. Ina är med i videon till Roffes senaste låt.
Citera
2020-04-15, 08:35
Medlem
Intervju med den förtjusande scroll-mia:
https://goteborg.etc.se/kultur-noje/...raviga-darling
Finns det någon som inte har en crush på henne vid det här laget? 😍

Senaste avsnittet var lika hög nivå som vanligt, förutom när någon försökte sig på att sjunga... Det kändes verkligen som att hon försökte anamma "Flashbackkänslan" utan att ens komma i närheten. Nu är jag lite äldre än tjejerna i podden men det kändes verkligen som en förälder som försöker vara lika cool som sitt tonårsbarn genom att anamma klädstilen... Skämskudde de lux med andra ord.
Citera
2020-04-15, 13:13
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucineger
Intervju med den förtjusande scroll-mia:
https://goteborg.etc.se/kultur-noje/...raviga-darling
Finns det någon som inte har en crush på henne vid det här laget? 😍

Senaste avsnittet var lika hög nivå som vanligt, förutom när någon försökte sig på att sjunga... Det kändes verkligen som att hon försökte anamma "Flashbackkänslan" utan att ens komma i närheten. Nu är jag lite äldre än tjejerna i podden men det kändes verkligen som en förälder som försöker vara lika cool som sitt tonårsbarn genom att anamma klädstilen... Skämskudde de lux med andra ord.

Räcker med hennes hemska dialekt för att en crush ska vara omöjlig. Har Sverige sjunkit så lågt att sånt här är poppis nu?
Citera
2020-04-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Äh, bli inte så grinig gubben. Jag trodde du svarade på att hon avslöjar att hon är gift i senaste avsnittet, men det är falskt. Jag har inte hört det vännen.

Det är ingenting hon sagt i podden, men jo, hon är gift.
Citera
2020-04-15, 14:37
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain

Måste ju finnas en källa på detta. Ingen verkar hört det rakt ut i podden, men ändå är så många säkra på detta.
Citera
2020-04-15, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Måste ju finnas en källa på detta. Ingen verkar hört det rakt ut i podden, men ändå är så många säkra på detta.
Vad är problemet? Du kan inte lyssna på podden om de är gifta? Orimlig diskussion.

Mia har de sagt att hon är gift, och Emma är gift och driver om sitt "skenäktenskap" eftersom FB är säkra på att hon e flatsmälla.😅Ina är sambo iaf, oklart om hon är gift.
Citera
2020-04-15, 16:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Vad är problemet? Du kan inte lyssna på podden om de är gifta? Orimlig diskussion.

Mia har de sagt att hon är gift, och Emma är gift och driver om sitt "skenäktenskap" eftersom FB är säkra på att hon e flatsmälla.😅Ina är sambo iaf, oklart om hon är gift.
Haha, nej, Scroll-Mia har inte sagt att hon är gift. 😘 Ge mig en källa, men du har ingen för det är en svart lögn.
Citera
2020-04-15, 16:14
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Hur vet du det då? Har Scroll-Mia skrivit det till dig via PM?
Citera
2020-04-15, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Haha, nej, Scroll-Mia har inte sagt att hon är gift. 😘 Ge mig en källa, men du har ingen för det är en svart lögn.
Jag skrev att DE har sagt att hon är gift! I något av de första avsnitten så säger Ina det iom att folk tycker att hon är het. Fortfarande förstår jag inte varför den infon är viktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in