Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-07-09, 20:36
Medlem
HomoHitlers avatar
Tanten heter Madeleine Moberg, här är hennes kanal, tyvärr är avsnittet då hon talade om de falska herdarna borta.... Tror hon blev anmäld....

https://www.youtube.com/channel/UCATsL7kwIZfBrp23DsV41QA/videos
Citera
2020-07-10, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Tanten heter Madeleine Moberg, här är hennes kanal, tyvärr är avsnittet då hon talade om de falska herdarna borta.... Tror hon blev anmäld....

https://www.youtube.com/channel/UCATsL7kwIZfBrp23DsV41QA/videos
cachad länk till blogginlägg som också raderats
Citera
2020-07-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Målnumret angående Cannabisinnehav är inte komplett, i vart fall finns det inget mål i Södertörns TR som borde ha det.
Citera
2020-07-10, 12:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Tack! Vore spännande att få veta mer.
Citera
2020-07-10, 20:55
Medlem
TomasTvivlarens avatar
Galenskapen accelererar nu ska han skriva bok om kvinnor. Han kommer säkert skriva att horbesöket var research...
Citera
2020-07-10, 21:05
Medlem
TomasTvivlarens avatar
Nu ska karln skriva en bok om kvinnor. Ja det blir ju intressant, horbesöket var med andra ord research för boken :-)

Från hans senare inlägg på Facebooken

Citat:
Önskar du delta med synpunkter på dessa 3 frågor? Isf blir jag glad 😀

Har kyrkans syn på kvinnan alltid varit Bibelns?

Är ”feministteologin” förenat med kristen tro?

Genom hela frälsningshistorien hade kvinnor ”nyckelroller”. På vilket sätt är kvinnor ”låsöppnare” idag?

Citat:
Idag fick jag ännu ett besked från dessa som tror om sig själva att de är större än alla oss andra. Men när jag ställer pikanta teologiska frågor svarar han ”det är meningslöst att föra samtal med dig och jag kommer att varna alla jag känner för din verksamhet”.

Detta är ett brev från en pingstpastor i Sverige idag.

Han menar på fullaste allvar att ni som följer mig (och det jag skriver här) är totalt vilseledda och behöver omedelbart räddas!

Snälla ni! Vad är det för villoläror jag försöker vilseleda er med? Jag blir bara matt och inspirerad samtidigt. Jag önskar av hela mitt hjärta att du som anser att jag är en villolärare avföljer mig omedelbart.

Jag står under ett andlig ledarskap med flera team som fungerar teologiskt och själavårdsorienterat. Men sådant angår inte dessa självgoda. För cirka 20 år sedan sa en pingstpastor som jag då var underställd ( och som jag dessutom avgick från så att han kunde få fritt spelrum) ”time will tell”

Det är det bästa jag har från tiden med honom ”time will tell” / Tommy

PS. Jag skriver på en ny bok om kvinnor- här är min mamma på sitt

Han är ju galen! Förstår han verkligen inte att det kristna Sverige tycker det är fel att köpa sex?
Citera
2020-07-10, 22:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTvivlaren
Nu ska karln skriva en bok om kvinnor. Ja det blir ju intressant, horbesöket var med andra ord research för boken :-)

Från hans senare inlägg på Facebooken

Han är ju galen! Förstår han verkligen inte att det kristna Sverige tycker det är fel att köpa sex?
Hans följare är lika störda själva. De är helt förblindade av ”herren”. En läsare vågade lägga upp en bild av domen av sexköp. Den låg i alla fall kvar där nyss. En kvinna tyckte den som la upp bilden skulle skämmas. Så elakt gjort. Ingen tänker på den rumänska flickan.
Tommy ska alltså ge sig i kast med genusfrågan. Jag hoppas han inte hamnar i fängelse innan dess. Den boken kommer att bli årets skrattfest. Jag jublar redan! Kommer bli årets julklapp
Citera
2020-07-11, 00:34
Medlem
Magictrixs avatar
”Genus och Jesus”
En lysande titel. Ska bli spännande att se hur Tommy lyfter fram den feminine juden Jesus, mörkhyad och klädd i klänning till vardags, som enligt frikyrklig tradition aldrig rörde en kvinna.

Mänsklighetens framtid avgörs i mötet mellan mannen och kvinnan, men vägen dit kantas av strider, tvister och till och med riktiga krig.
Avgörs mänsklighetens framtid i mötet mellan man och kvinna??? Det här vill jag veta allt om!
Vägen till mänsklighetens framtid kantas alltså av riktiga krig. Har Tommy fått en profetia? Kommer den sista tiden vara ett krig mellan män och kvinnor? Det här är enorma nyheter. Vad synd att Tommy har ett förflutet som knarkare. Annars hade man nästan kunnat tro honom.

De snåla och bittra söker blottor och förbannar kvinnor som är glada och fri.
De som förbannar glada och fria kvinnor är naturligtvis bittra. Snåla vet jag inte. Menar han att de glada och bittra kvinnorna ville ha för mycket betalt? Vad kostar en glad och fri rumänska i Örebro Tommy? Var det inte värt det?

De smyckar sin kropp och luktar gott. De går på höga klackar när det passar dem, men också barfota och i mockasiner.
Ja, tjejer är olika. Det kan vara bra att tänka på det innan man skriver en bok om genus. En del gillar parfym andra gillar gympaskor. Precis som vi män.

Hona och hane må pråla och göra sig till för varandra så länge det inte skadar och gör ont.
Varför pratar Tommy så konstigt? Pråla och göra sig till? Vad menar han egentligen?

De två skapar tonerna i lovsången till livet, men också en föraning om smärta och sorg.
Vilka två menar han här? Lovsång till livet? Menar du kärlek så skriv det för fan. Men jag är ledsen att berätta det här för dig Tommy. Du sumpade din familj helt på egen hand. Det finns hundratusentals lyckliga par därute som inte tänker på smärta och sorg. Här kommer ett förslag till din kommande diktsamling "I mitt hjärta finns det smärta".

Kvinnan kan vara sträng som sorgen men också rymlig i bröstkorgen, där slår nämligen ett hjärta som är så stort att det inte liknar någonting annat på jorden.
Vad intressant! Är sorgen sträng? Eller är kvinnor stränga mot dig? Vad lustigt att du aldrig har mött stränga män. Du hade kanske mått bättre av en sträng far? Eller var din far sträng mot dig? Är det inte lika bra att du kommer ut nu, innan du trasslar in dig för mycket. Du längtar efter lite hårdhomo. En Apache indian som tar dig som den fjolla du är. Jag är rädd att du kommer att bli stämd innan din bok ens kommer ut. Stämd för att du är en korkad idiot.

Vad vore mänskligheten om de båda könen och olikheterna fördömdes och sökte utplåna sig själva?
Why dont we go out with a BANG!
Tommy. Kontakta mig så kan jag ge dig lite enklare skrivhjälp. Till att börja med, skriv en fungerande mening om du vill bli förstådd. I gengäld kan du lära mig hur man skriver bajs och folk älskar vad man skriver. Ok?
Till att börja med, vem fördömer olikheter mellan könen? Jag tror du blandar ihop korten för dig själv lille vän. Vi har två fysiska kön. Av ren kärlek och medmänsklighet, samt tekniskt kunnande, har vi nu äntligen fått möjlighet att hjälpa de stackare där det blev lite knas med DNA:t. De föddes till fel kön. Det är inte särskilt många, men de har blivit fördömda. Av dig. Nu kan Karin bli Kalle om hen vill. Alla är lyckliga utom du.
Sedan har vi såna som du själv. Riktiga karlakarlar som älskar att en man är en man och när andan faller på köper sig en rumänsk liten flickstjärt. För det är så det ska vara, eller? Men när potensen börjar svikta så börjar du kanske fundera på hur det skulle vara att klä dig i frugans underkläder... Det kanske vore mysigt med något där bak? Men hoppsan, din fru har du ju supit bort. Dina döttrar kanske inte heller är så jätteimponerade av att du köper horor och knarkar? Ojdå.
Vet du Tommy... väldigt många homosexuella är inte intresserade av analsex. Alla är intresserade av sex, men precis som heteros är det inte alla som gillar analt. Inte att suga heller. Det finns andra sätt att uttrycka kärlek på. Om du är sugen på killar eller bara analt är upp till dig. Det kanske kommer som en överraskning för dig, men det finns massor av heterosexuella kvinnor som föder barn utan man. Det finns heterosexuella par som skaffar barn med en surrogatmamma. Män behövs inte längre. Men vi behövs för att ge kärlek. Vi behövs för att bli pappor. Vad barn inte behöver är pappor som går till horor.
Citera
2020-07-11, 09:51
Medlem
Hej
Vad är er uppfattning, tror ni T D följer denna tråd?
Såg också denna bok, är det en ny?
https://www.divine-favour.com/bocker/
Citera
2020-07-11, 14:58
Medlem
stibkloFs avatar
Han är väl Pingstkyrkans svar på Tommy Lee. Hardcore! 🤪
Citera
2020-07-11, 15:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Han är väl Pingstkyrkans svar på Tommy Lee. Hardcore! 🤪
Det är exakt därför jag döpt honom till Tommy Dee.
Citera
2020-07-11, 15:26
Medlem
Magictrixs avatar
Nu är han inte så hard core längre. Ulven har frontat sitt senaste FB-inlägg med en bild av sin mamma. Hon har tydligen fyllt år. Bilden föreställer alltså en mamma med en blomsterkvast i handen. Det är väl bara det att Tommy var på öland när hon fyllde år? Så det är väl en gammal bild, eller tagen av någon annan. En bild på gamla mamma gör att frikyrkotanterna går bananas. Fake news.
Vid ett par tre tillfällen har någon lagt upp en bild av sexdomen i kommentarsfältet. Den har snabbt tagits bort. Flera kritiska och sarkastiska kommentarer likaså. Det är bara gula blommor i rabatten. Alla säger samma sak, vi som är kritiska är bara avundsjuka. Snacka om hjärntvättade får.
Tommy frågar sig också om feministisk teologi är möjligt. Det ska bli spännande. Jag har aldrig hört talas om det. Vad jag tror Tommy kommer att försöka föra i bevis är att feminism inte hör hemma inom kyrkan därför att mannen är kvinnans överhuvud. Därmed har han även rätt till bordellbesök. Antagligen borde kvinnorna vara tacksamma för att han finns. Det tror jag blir bokens kärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in