2020-07-11, 00:33
Bannlyst
Har denne artikkelen vært luftet her?
https://www.oa.no/antatte-kidnappere-ville-bruke-ferske-aviser-som-bevis-pa-at-anne-elisabeth-lever/s/5-35-1126497

Antatte kidnappere ville bruke ferske aviser som bevis på at Anne-Elisabeth lever
Citera
2020-07-11, 00:34
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Du glemte også at aktor la ned påstand om fengselsstraff for de tre tiltalte i Pareto-saken.

Nei men en kynisk opportunist som TH kvier seg vel ikke for å hinte til sønnen? Hvorfor la han ut denne boken på facebook. Om drap på halloween.
Tiltalen tviler jeg på trumfet de andre momentene, men hadde det ikke vært for de, ville de kanskje ventet til domsavsigelsen?

Du mener TH kan ha utnyttet at sønnen hadde lagt ut bilder av denne boka?
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-07-11 kl. 00:36.
Citera
2020-07-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
TH og AE var raka blakke da de giftet seg.

Jada, men den ektepakten er mye nyere.
Citera
2020-07-11, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jada, men den ektepakten er mye nyere.

So what ? En slik skjevfordeling hadde blitt annullert i en rettsak så du kan jo ikke være helt i vater om du mener den er berettiget.
Citera
2020-07-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Har denne artikkelen vært luftet her?
https://www.oa.no/antatte-kidnappere-ville-bruke-ferske-aviser-som-bevis-pa-at-anne-elisabeth-lever/s/5-35-1126497

Antatte kidnappere ville bruke ferske aviser som bevis på at Anne-Elisabeth lever

Jeg la merke til gifteringen og klokken. Om AEH ikke brukte armbåndsur til daglig, og om det finnes blodspor fra TH på klokken, kan det tyde på at AEH ble drept før hun tok av seg armbåndsuret etter teaterturen.

Om hun brukte uret kun når hun pyntet seg da.

Det ville jo peke mot TH.

Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tiltalen tviler jeg på trumfet de andre momentene, men hadde det ikke vært for de, ville de kanskje ventet til domsavsigelsen?

Du mener TH kan ha utnyttet at sønnen hadde lagt ut bilder av denne boka?

Ja. Jeg ser ikke bort fra at søstrene og MB kan ha blitt lurt til å tro at de beskytter TEH.
Citera
2020-07-11, 00:49
Bannlyst
Citat:
Jeg la merke til gifteringen og klokken. Om AEH ikke brukte armbåndsur til daglig, og om det finnes blodspor fra TH på klokken, kan det tyde på at AEH ble drept før hun tok av seg armbåndsuret etter teaterturen.

Der er du inne på noe. I så fall taler det for nattedrap
Citera
2020-07-11, 00:54
Medlem
Citat:

Ja. Jeg ser ikke bort fra at søstrene og MB kan ha blitt lurt til å tro at de beskytter TEH.
Ja, hvis det er på klokken hun ikke brukte til daglig, er det meget mulig, godt tenkt. Mht sønnen, kan han ha blitt overtalt eller manipulert til å være medhjelper. Ideen om at søstrene er forledet til å tro at sønnen er GM holder jeg for mer sannsynlig enn at de er innblandet. Men jeg får ikke samtalen med lønn til å gå opp dersom drap utført på kvelden. Hvordan kan hun klare å beholde pokeransikt i politiavhør....
Citera
2020-07-11, 00:57
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
THs advokat SH har hatt besøk av Svenska Dagbladet og i kveld har de publisert et intervju med ham.
Linken krever abonnement, men kanskje noen av våre svenske venner har tilgang til artikkelen?
”Polisen känns desperat”, säger SH.

Försvararen rädd att brottet aldrig kommer att lösas.
https://www.svd.se/stjarnadvokat-om-hagen-polisen-kanns-desperat
Jag har läst artikeln och tänkte kopiera in intressanta citat här men det fanns ingenting nytt under solen i intervjun med Holden.
Citera
2020-07-11, 01:01
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:

Jeg har ingen tro på at MB vil vikle seg inn i dette familiedramaet og risikere minst 2 år fengsel for falsk forklaring, kanskje opp mot 10 for medvirkning til drap eller etterfølgende bistand. Attpåtil var hun venninne med AE.

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken, noe også sms’n 1010 til dels gjør med D1 og 0914 samtalen definitivt gjør med S.
Citera
2020-07-11, 01:05
Bannlyst
Citat:
Jeg har ingen tro på at MB vil vikle seg inn i dette familiedramaet og risikere minst 2 år fengsel for falsk forklaring, kanskje opp mot 10 for medvirkning til drap eller etterfølgende bistand. Attpåtil var hun venninne med AE.

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken, noe også sms’n 1010 til dels gjør med D1 og 0914 samtalen definitivt gjør med S.

Du kommer stadig med det du kaller morsesignaler. Jeg kunne tenke meg å høre hva det skulle være godt for, og hvordan mottakeren skulle svare TH der han satt på Futurum
Citera
2020-07-11, 01:08
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken

Jeg tror heller ikke at MB nødvendigvis har noe med saken å gjøre.

Men hva mener du "morsen" betyr, og hvordan nagler det TH til saken?
Citera
2020-07-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Der er du inne på noe. I så fall taler det for nattedrap

Ja. Men vi vet jo ikke om hun pleide å bruke armbåndsuret bare når hun pyntet seg, og om hun pleide å ta det av før hun la seg for natten.

Så det er usikkert om klokken kan være et indisium for drap på natten.

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Ja, hvis det er på klokken hun ikke brukte til daglig, er det meget mulig, godt tenkt. Mht sønnen, kan han ha blitt overtalt eller manipulert til å være medhjelper. Ideen om at søstrene er forledet til å tro at sønnen er GM holder jeg for mer sannsynlig enn at de er innblandet. Men jeg får ikke samtalen med lønn til å gå opp dersom drap utført på kvelden. Hvordan kan hun klare å beholde pokeransikt i politiavhør....

Hun kan ha snakket med TH og trodd at hun hørte AEH i bakgrunnen. Opptatt med dusj kanskje. Eller med hvalpen.

MB kan jo tro at AEH var i live. Så hun kan ha strekt sannheten en smule. Uten at hun oppfatter seg selv som løgner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in