Om opplysningene som kom i går, at gifteringen og et (armbånds)ur, lå på en stol i gangen, med trusselbrevet oppå.
Tidligere skal dette armbåndsuret ha vært plassert oppå mobilen hennes, på bordet der telefonen lå på "feil" side.
Pleide AEH å bruke armbåndsur? Jeg har forsøkt å se igjennom fotografier, men de fleste viser ikke armene eller hendene. Hadde hun et fint og kostbart ur, et som hun tok på nærmest som et smykke, kanskje for å pynte seg til teaterturen.
Den tiden jeg selv brukte armbåndsur, tok jeg det alltid av om natten. En vane. I dag er det nesten ingen som bruker armbåndsur, (nesten) alle sjekker tiden ved å se på mobilen.
Spørsmålet blir da, pleide AEH å bruke armbåndsur til daglig?
Gifteringen og armbåndsuret lå på stolen. Er det en eller begge av disse gjenstandene som har hatt blod fra TH på seg?
I og med at dette (armbånds)uret allerede er nevnt to ganger, så tror jeg det må ha en eller annen slags betydning for saken.
Da jeg skummet igjennom sidene her, så jeg at noen hadde nevnt at Hettemannen enten måtte være død, eller ha noe å skjule, siden han ikke har meldt seg.
Det vet vi nå ikke da, om Hettemannen fremdeles ikke har meldt seg. Men, TH hadde en nær venn som døde 31. mars i år, etter kort tids sykdom. Tidligere fylkesordfører for Arbeiderpartiet, RK.
NTB-notis i Aftenposten 31.03.2020
Tidligere fylkesordfører Ragnar Kristoffersen er død
Spørsmålet er om Hettemannen kan være RK?