2020-07-09, 21:23
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Utöver nämnda Peking så var det Djurgården, Ellos och Sirius som visat någon typ av intresse enligt Disco. Konkret är nog att ta i, det kostar inte att fråga. Hallenius var tvåa i skytteligan förrförra året liksom, klart han blir intressant i nån mån för många..

Jag kan tycka att det är extremt risky att satsa på HAllenius om vi bortser från det ekonomiska.

Så är det en spelare som överträffar förväntningar ungefär vid vart tredje klubbyte de två andra klubbyterna är han istället långt under isen och förvätningarna.
Citera
2020-07-10, 11:30
Medlem
Guidetti ryktas till Bajen efter att hans tjej Sanna gjort någon sändning på Instagram där John hörs i bakgrunden snacka om Bajen. Vad han sa vet jag inte då jag endast läst detta och Sanna tog bort sändningen när det började spekuleras.

Mer silly än att någon hörs snacka i bakgrunden på Instasändning blir det inte.
Citera
2020-07-10, 18:10
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Guidetti ryktas till Bajen efter att hans tjej Sanna gjort någon sändning på Instagram där John hörs i bakgrunden snacka om Bajen. Vad han sa vet jag inte då jag endast läst detta och Sanna tog bort sändningen när det började spekuleras.

'Underbar SIllynyhet det är sådant man älskar '
Har JG några vapendaragare i Bajen utöver Junior?
Citera
2020-07-10, 18:32
Medlem
L-illuminatos avatar
Helsingborg

Detta vanskötta avskum till Fotbollsklubb.

Har nyligen tackar nej till ett 20milj bud från Anderlecht på Armin Gigovic

Dessutom så sköter Granen (han som många tycker ska fortsätta spela i vårt landslag) på när han försöker återhämta sig från sin skada.
Han personifierar verkligen den totala ignoransen i föreningen. I December sa snubben att han skulle bättre på fysiken genom att avsäga säg Cola med socker och gå över till socerfri Cola.

Nu syns han ute på sin krog drickandes öl med Anders TACO Svensson. Spekuleras även om eventuellt partnerutbyte där då de två sällskapen gästades av ett tre medelålderssällskap som är ökänt på Swingersscenen på västkusten.

I övrigt verkar Taco som la av med fotbollen för typ 2 år sedan? I bättre fysisk form än Granqvist vår sorgliga landslagskapten....
Citera
2020-07-10, 19:15
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Tyckte inte Guidetti att han var för bra för allsvenskan, dit skall man absolut inte gå till när man är mitt uppe i sin fotbolls karriär. Nä när man är 36 år kan man fundera på att avsluta i allsvenskan.
Citera
2020-07-10, 19:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Helsingborg

Detta vanskötta avskum till Fotbollsklubb.

Har nyligen tackar nej till ett 20milj bud från Anderlecht på Armin Gigovic

Dessutom så sköter Granen (han som många tycker ska fortsätta spela i vårt landslag) på när han försöker återhämta sig från sin skada.
Han personifierar verkligen den totala ignoransen i föreningen. I December sa snubben att han skulle bättre på fysiken genom att avsäga säg Cola med socker och gå över till socerfri Cola.

Nu syns han ute på sin krog drickandes öl med Anders TACO Svensson. Spekuleras även om eventuellt partnerutbyte där då de två sällskapen gästades av ett tre medelålderssällskap som är ökänt på Swingersscenen på västkusten.

I övrigt verkar Taco som la av med fotbollen för typ 2 år sedan? I bättre fysisk form än Granqvist vår sorgliga landslagskapten....

Kärringskvallret kan du väl ägna dig åt i någon annan tråd? Den här tråden handlar om Silly Season.
Citera
2020-07-11, 08:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Tyckte inte Guidetti att han var för bra för allsvenskan, dit skall man absolut inte gå till när man är mitt uppe i sin fotbolls karriär. Nä när man är 36 år kan man fundera på att avsluta i allsvenskan.

Å andra sidan har väl Guidetti aldrig riktigt insett sin nivå?
Han skulle ju stannat i t.ex. Holland och fortsatt verka på en för honom rimlig nivå.

Eftersom ingen skrivit det så: Zlatan-Guidetti på topp i Bajen i höst då?
Avd: RIKTIG silly...
Citera
2020-07-11, 09:45
Medlem
MrSkargards avatar
Har Pa Konate avslutat karriären och emigrerat till Guinea?
Citera
2020-07-11, 12:19
Medlem
groovesnuss avatar
Hallenius ryktas vara klar för Peking

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-linus-hallenius-klar-for-ifk-norrkoping/
Citera
2020-07-11, 12:27
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Hallenius ryktas vara klar för Peking

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-linus-hallenius-klar-for-ifk-norrkoping/

Tänkte precis lägga upp en länk men du var snabbare...
Frågan är vad som fäller avgörandet, Norrköping leder visserligen allsvenskan, men kommer inte spela i Europa i år.
Men dom kanske kan ge han en saftig lön kanske?
Citera
2020-07-11, 12:35
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Tänkte precis lägga upp en länk men du var snabbare...
Frågan är vad som fäller avgörandet, Norrköping leder visserligen allsvenskan, men kommer inte spela i Europa i år.
Men dom kanske kan ge han en saftig lön kanske?
Money talks, samma som med Paulinho till Bajen.
Citera
2020-07-11, 12:51
Medlem
Idittfejss avatar
Jag fattar inte vart Norrköpings pengar kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in