2020-07-09, 15:51
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eao2017
Enligt mrkoll står R fortfarande skriven på adressen. Undrar om nån kommer hälsa henne ”välkommen” eller skicka nån ”välkomstpresent”... man undrar ju om hon har någon annanstans att gå, dit hon är välkommen. Om inte, undrar hur det känns att vara i lägenheten där allt skedde. Måste vara fruktansvärt mörka energier där inne.

Gissar att hon kommer läsa tråden senast ikväll, om hon släpps idag.
kollade du om det står någon mera skriven där? För hon kan ju blivet vräkt men inte addressändrat.
Hon släpptes igår. Jag tror hon läste redan då....
Senast redigerad av Merrybum 2020-07-09 kl. 15:54.
Citera
2020-07-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
kollade du om det står någon mera skriven där? För hon kan ju blivet vräkt men inte addressändrat.

Jag var in på MrKoll och sökte. Vad jag kan se, så är det ingen annan än hon, som står skriven på det lägenhetsnumret.
Citera
2020-07-09, 16:28
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh2One
Jag var in på MrKoll och sökte. Vad jag kan se, så är det ingen annan än hon, som står skriven på det lägenhetsnumret.
vi får hoppas att hon har vett nog att inte gå dit. För gör hon det, och inte känner det du beskrev. Skiter jag i vad rättsundersökningarna visar, då är hon ju sjuk.
Citera
2020-07-09, 17:04
Medlem
Citat:

Bara hon.

Jaha, då ska hon alltså planera E:s begravning nu. Var finns logiken i systemet?

Finns det minsta lilla gnista av kärlek i hennes hjärta låter hon Melinda med familj komma. Om Melinda själv vill.
Citera
2020-07-09, 17:11
Medlem
Ny krönika i expressen ang en tidigare hemligstämplad psykutredning av R: ”Slutsatsen i psykundersökningen är ytterligare en bekräftelse på att kammarrättens beslut var felaktigt – och det fick katastrofala följder.”

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/forklaringen-bakom-lilla-hjartats-grymma-ode/
Citera
2020-07-09, 17:39
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Förra gången hon blev släppt var hon hos sin svägerska Rebecka i Norrköping.

Inte svägerska, utan PLs förra detta, mor till hans äldsta barn
Senast redigerad av WinnieSeila 2020-07-09 kl. 17:52.
Citera
2020-07-09, 17:41
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Inte svägerska, utan Pete*rs förra detta, mor till hans äldsta barn
Patriks..
Citera
2020-07-09, 17:48
Medlem
Andhogst38s avatar
Så, nu ska benranglet ut i friheten, bo på 137 kvadrat ensam och vi skattebetalare ska stå för hyran? Hon ska väl fira att hon fyllde 40 förra helgen? Hoppas hon drar i sig en sjuhelvetes överdos för jag har ingen större lust att försörja henne. Jävla barnamördare! Fy faan vad fel hela jävla Sverige är.. 🤮
Citera
2020-07-09, 17:52
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Patriks..
Förlåt, redigerar
Citera
2020-07-09, 18:25
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Bara hon.

Jaha, då ska hon alltså planera E:s begravning nu. Var finns logiken i systemet?

Finns det minsta lilla gnista av kärlek i hennes hjärta låter hon Melinda med familj komma. Om Melinda själv vill.
Tack.
Fan vad sjukt, hon borde inte ens få gå på begravningen.
Citera
2020-07-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sifyt
Styrmansgatan 34?

Japp.
https://www.ratsit.se/19800704-Rebecka_Linnea_Gustafsson_Norrkoping/LEtKgvTqby0Ob8xRAsbbPs4jMYk4RtZ9M9RtcIvFjDg
Citera
2020-07-09, 19:24
Medlem
Citat:
Bara hon.

Men begravningen har väl varit redan på flickan ? Och styvmamman var ju på den .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in