2020-07-09, 18:29
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Är det viktigt vilken mjukvara hon använt? Filmerna finns och vad hon gjort syns.

Hon påstår att hon har manipulerat filmerna och att det skulle framkomma när man ser originalen. Filmerna i original skulle enligt henne vara tillgängliga via konto i appen men hon verkar ju tekniskt handikappad så det är möjligt det inte stämmer. Dock skulle det, om så är fallet, kunna finnas andra filmer man inte hittat.

Jag tror dock hennes prat om klipp och klistra, lägga till och ta bort ljud etc är skitsnack.
Citera
2020-07-09, 18:31
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Hur tänker du runt detta, vad skulle det haft för betydelse enligt dig?

Jag tyckte den delen i förhöret var väldigt rörig. Hennes historier kring hur hon fejkade och klippte filmer låter osannolik.

Visst, hon säger att CA förstod att en del var fejk. Men som jag förstår det så verkar det som han trodde att en del filmer var på riktigt enligt henne. Där fans flera filmer i hennes ägo med namn som "old fucking young" etc. Men jag förstår inte hur hon skulle kunna klippa flera filmer från olika källor till något som CA trodde var på riktigt.

Som jag tolkar det så fans det så mycket mer betydelsefulla bevis att det inte lagts någon tid på det här med appen och redigeringen.

Se mitt svar till Osakazuki ovan.
Citera
2020-07-09, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butthurtish
Vi ska nog va glada över att sandra försökt göra något bra i sitt liv.. den jävla människan kom stenhög till jobb och mediciner försvann på löpnade band när hon jobbade. Ursh!

Samma när hon jobbade hos oss! 😤
Citera
2020-07-09, 18:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Hon påstår att hon har manipulerat filmerna och att det skulle framkomma när man ser originalen. Filmerna i original skulle enligt henne vara tillgängliga via konto i appen men hon verkar ju tekniskt handikappad så det är möjligt det inte stämmer. Dock skulle det, om så är fallet, kunna finnas andra filmer man inte hittat.

Jag tror dock hennes prat om klipp och klistra, lägga till och ta bort ljud etc är skitsnack.
Jag tänkte på att hon sa att hon "snabbat upp" filmerna, vilket ju vore dumt om det var sant - då är ju övergreppen längre än vad filmerna visar. Tror som du: hon snackar skit, vill förminska sina dåd.
Citera
2020-07-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Finns väl ett vittne, en tjej som CL låg med när hon var elva år, enligt henne. Kanske är det övergreppet som utreds. Har inte sett det i FUP:en, så då kanske det kommit fram här.

Läs noggrannare.
Citera
2020-07-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marstrand08
Tack! Men är det bekräftat att de vuxit upp tillsammans, om än bara några år? Stökigt för fosterföräldrarna...

Det där kom fram i tråden i redan i November, onödigt att köra en repris nu.
Citera
2020-07-09, 18:46
Medlem
JayDee78s avatar
CL´s snack om att filmerna är redigerade borde kunna enkelt kunna kollas med hjälp av enbart ljudet. Om den är klippt och redigerad KOMMER splicing av ljudet synas tydligt i ett enkelt program som Audacity.

Med tanke på hur CL/CA förvarat dildos och övergrepps material mer eller mindre öppet är det inte förvånande att hon inte har någon koll att det är trivialt att krossa hennes utsaga om att filmen är klippt.

Kan tycka att det är mer konstigt att det inte "läckte" ut tidigare med tanke på hur dom betett sig och vilka appar dom använt...
Citera
2020-07-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayDee78
CL´s snack om att filmerna är redigerade borde kunna enkelt kunna kollas med hjälp av enbart ljudet. Om den är klippt och redigerad KOMMER splicing av ljudet synas tydligt i ett enkelt program som Audacity.

Med tanke på hur CL/CA förvarat dildos och övergrepps material mer eller mindre öppet är det inte förvånande att hon inte har någon koll att det är trivialt att krossa hennes utsaga om att filmen är klippt.

Kan tycka att det är mer konstigt att det inte "läckte" ut tidigare med tanke på hur dom betett sig och vilka appar dom använt...

Tror man konstaterat i fupen också att videoklippen inte är manipulerade så skitsnack hela vägen.
Citera
2020-07-09, 19:01
Medlem
Bara jag som inte kan läsa FUP:en? Allt är blurrigt och oläsbart.
Citera
2020-07-09, 19:07
Medlem
Det går inte att öppna FUP:en?
Citera
2020-07-09, 19:10
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi8
Ja man kan bara hoppas allt gott för honom. https://samnytt.se/video-pojke-stryps-och-tvingas-ned-pa-kna-kyss-min-fucking-sko/
Ovanstående länk visar egentligen vad som är vardagsmat för våra små där ute idag, de som du lyfter upp som mobbade hamnar med enkelhet i en utsatt situation där hot och våld råder. Det är långt ifrån samma vardag som den när jag och du växte upp en gång. Röstar vi rätt växer pojken upp med sunda individer som låter honom vara i framtiden. Fortsätter vi rösta fel kan det vara han på länken då ociviliserade säkerligen kommer vara på honom. Miljön är viktig i barndomen kan konstateras. Sunda kamrater med god uppfostran är en viktig aspekt i uppväxten.
På ett sätt var det värre när jag växte upp på så sätt att mobbing inte uppmärksammades och jargongen kunde vara obetänksamt ful.
Däremot så kan man bli utsatt 24/7 och i högre grad iom internet nu. Nu verkar det även råare, förr retades man (även om sånt kunde ta).
Citera
2020-07-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Reagerar lite på att de inte eftersökt mer kring redigeringsappen med tillhörande konto som hon hänvisar till. Hon säger att den kan vara raderad och beskriver hur ikonen ser ut. Det finns en app med de funktioner som hon beskriver som överensstämmer med hur ikonen ska se ut. Den heter YouCut. Det enda de verkar ha gjort är att kolla vilka appar hon redan hade installerat.

Oavsett hon har haft denna appen eller ej är i nuläget ointressant daå de haft speciallist som kollat materialet, alltså videorna med övergrepp, och tydligen är allt material äkta. Inget manipulerat eller redigerat.
Alltså stämmer det inte att hon klippt ihop eller manipulerat dessa videor men detta är ju sista kortet hon försöker dra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in