Citat:
Jeg har flere ganger konfrontert deg med dine bastante påstander om psykopati og narsissisme, hver gang står du på ditt og hevder at dette er noe TH er, og at du sitter på info som ikke er kjent her inne som underbygger dette. Du vil ikke si noe mer om denne infoen. Dette er hersketeknikk, og det er et forsøk på å etablere en trådsannhet. Ta litt selvkritikk da menneske! Du mener at vi skal tro på det du sier, mens du stadig selv etterspør kilder. Du kommer med personkarakteristikker som kan være rimelig ødeleggende hvis du tar feil. Mange her har bedt deg dempe deg. Du har ikke belegg for uttalelsene dine, og burde vært utestengt fra forumet. Eller vent, det er du jo allerede, men så har du jo to profiler da.
Jeg har sagt at man kan se at han er en P bare utifra de opplysningene man har, og jeg har gått i detalj rundt dette. Han er gjerrig og unner ikke noen noe godt, han er kontrollerende, voldelig, manipulerende, spiller på samvittighet, og at annen info som jeg har, bekrefter dette, og også oppfyller flere andre kriterier på sjekkliste for P. At du vil kalle dette for hersketeknikk bare fordi at du ikke tror på meg, det får stå for din regning.
Jeg prøver ikke å etablere noe, og jeg bryr meg heller ikke om alle andre kaller han for det eller ikke, og det stemmer ikke at jeg etterspør kilder hele tiden.
Du skriver at mange har bedt meg dempe meg, men det stemmer heller ikke, det er bare en person som har gjort det, og det er Akershus. Hun tok det tydeligvis veldig personlig at jeg sier at han er en P. Du skriver at det kan være rimelig ødeleggende hvis jeg kaller han en P, okei, så at man kaller han en drapsmann, det er helt greit da?
Hvis du har tenkt å ha en langvarig diskusjon om dette med P, får du ta PM, da de fleste har fått med seg dette, og det bare blir gjentakende og kjedelig.
Ang profil. Om man er utestengt for brudd på regel 1.06, noe som skal svært lite til, så betyr ikke det at det er feil å kalle TH for P. Ingen av mine innlegg om TH og P, har blitt slettet.
Regel 1.06 er den mest brutte regelen, en regel som du faktisk selv har brutt i ditt innlegg til meg.
Senast redigerad av Orderud 2020-07-09 kl. 07:32.
Senast redigerad av Orderud 2020-07-09 kl. 07:32.